-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект сучасних меблів для початкових класів «Нової української школи»
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2021 15:32 - 24.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
перегляд рішення
Номер:
63e7939f6ffb495eb5dad51bfefd0c0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-007610-c.a2
Назва:
перегляд рішення
Вимога:
Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ», як учасник тендерної закупівлі «Комплект сучасних меблів для початкових класів «Нової української школи»» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-007610-c), після аналізу дискваліфікації (док. «Протокол.PDF» від 23 липня 2021р. 16:33), повідомляє про наступне:
По першому питаню: учасником надані реквізити у інших документах, які завантажені до тендерної пропозиції. Не надання реквізитів учасником у конкретному документі, проте надання таких відомостей у тендерній пропозиції підпадає під Перелік формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710.
Тому, причин для дискваліфікації Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» немає.
По другому питаню: Замовником було висунуто вимогу «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.», метою якої є фіксування погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору - Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надала таке підтвердження у документі «проект договору.pdf».
Не надання такого листа не може бути причиною дискваліфікації згідно Переліку формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Фізичною особою-підприємцем «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» було погоджено з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору.
Учасником Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» було надано пояснення стосовно паспорту виробу у документі «Про паспорт виробу.pdf», де вказано чому не надається паспорт виробу. У разі необхідності паспорт виробу буде надано Замовнику разом із товаром.
Вимоги: 1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» у закупівлі «Комплект сучасних меблів для початкових класів «Нової української школи»» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-007610-c). 2. Переглянути пропозицію учасника Фізична особа-підприємець «ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» у закупівлі «Комплект сучасних меблів для початкових класів «Нової української школи»» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-12-007610-c)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2021 13:06
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
1) Відповідно до вимог п.п. 6.3.2. п. 3 Розділу VІ ТД, У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити). ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції надано проект Договору, однак, всупереч вимог ТД, не заповнено реквізити вказаного договору, а саме: Адреса, ІПН, Р/р, Телефон/факс, що не відповідає умовам ТД.
Разом з тим, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що визначені в переліку формальних помилок наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998. Зокрема до вказаного переліку відностяться наступні випадки:
а) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
- уживання великої літери;
- уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
- використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
- застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
- написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
- нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
б) Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
в) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
г) Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
д) У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
е) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
є) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
ж) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
з) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
и) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
і) подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
ї) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Таким чином, вказане порушення не відноситься до переліку формальних помилок наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998.
2) Відповідно до вимог п.п. 6.4.6. п. 4 Розділу VI ТД, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного листа, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до вимог п.п. 6.4.7. п. 4 Розділу VI ТД У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними та відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Ваше твердження, що вказаний документ знаходиться у файлі «Проект договору» не відповідає дійсності. Таким чином складі пропозиції НЕ надано Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що не відподає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, вказане порушення не відноситься до переліку формальних помилок наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998.
3) Відповідно до вимог Додатку №2 ТД (3), Учасниками у складі пропозиції надається Паспорт виробу. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано Паспорт виробу, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині надання Паспорта виробу, скарги до органу оскарження не заявлялися.
Отже, ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" під час подачі своєї тендерної пропозиції був згідний із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання Паспорта виробу. Однак, всуперч вимог ТД, вказаний документ відсутній у складі пропозиції Учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, вказане порушення не відноситься до переліку формальних помилок наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
b1735309e7d043c3acfa4f25252c3b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-12-007610-c.c1
Назва:
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня! щодо вимоги "Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають реальні, без оброблення, кольорові фото-зразки запропонованого товару (зображення (картинка) завантажені з мережі Інтернет не підпадають під визначення терміну «реальний фото-зразок запропонованого товару»). У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється"- таким чином Ви звужуєте коло учасників, залишаючи право на участь тільки тим, в кого є САМЕ ТАКИЙ товар ( наприклад ,стінка з 6 елементів звісно, не стоїть в очикуванні в кожного виробник). Якщо ж вона буде дещо відрізнятися- це привод для відхилення. Звертаємось з проханням змінити вимогу про надання фото на надання креслень, або паспортів, для можливості участі широкого кола учасників, що без проблем можуть виготовити такі меблі під Замовлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 16:38
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до Додатку №2 ТД, Учасники в своїй пропозиції обов’язково надають реальні, без оброблення, кольорові фото-зразки запропонованого товару (зображення (картинка) завантажені з мережі Інтернет не підпадають під визначення терміну «реальний фото-зразок запропонованого товару»). У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.
Потірбно зауважити, що дана вимога жодним чином не дискримінує жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто із Учасників має можливість протягом строку подання тендерних пропозицій виготовити товар згідно характеристик вказаних у додатку №2 ТД та надати вказані фото у складі своєї пропозиції.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.07.2021 18:02