• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Рідинні хроматографи)

Завершена

71 706 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 358 530.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 14:52 - 04.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень законодавства

Номер: 449836732b2b4a209486fd74232c4ec0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-007286-c.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства
Вимога:
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та розділ 11 проекту договору не містить повний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю передбачених частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Зазначене суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме частині 5 статті 41 цього Закону. На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з підстав викладених вище у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не зобов’язаний перераховувати всі пункти ч.5 ст.41. у тендерній документації та проєкті договору (не всі пункти доречні в даній закупівлі).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2021 00:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень законодавства

Номер: bbb0a7509a88468fa910f4e875bf05be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-007286-c.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства
Вимога:
Відповідно до п.п.1.8. п.1 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, подається у форматі наданому банком-гарантом. Разом з тим, п.п.2.1. п.2 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (надалі – Гарантія), оформленої відповідно до форми та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»). Таким чином, зазначені умови тендерної документації не узгоджуються між собою, суперечать статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а також надають замовнику дискримінаційне право за одних і тих самих підстав застосовувати або не застосовувати таку підставу для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежуютьконкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В порушення частини 4 статті 22 Закону Замовником п.2 розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (надалі – Гарантія), оформленої відповідно до форми та вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»). Згідно з п.10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Поряд з цим частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися, зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (Гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Таким чином ст. 560 ЦКУ визначає наступні види тендерних гарантій: 1. Банківськагарантія. 2. Страхова гарантія. 3. Гарантія фінансової установи. Також частиною 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції») встановлено, що гарантії можуть надаватись банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Відповідно до вищезазначеного, пропонуємо внести зміни до п. п.п. 1.8, 2.1. п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та передбачити, надання учасником забезпечення тендерної пропозиції не тільки гарантії виданої банками, а і гарантії виданої іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Запропоновані зміни до тендерної документації відповідають вимогам діючого законодавства, у тому числі нормам Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації з підстав викладених вище у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.15 ч.2 ст.22 Закону України про публічні закупівлі замовник визначає розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Тому замовник має право визначати вид забезпечення та гарантії.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2021 00:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо виключення з тендерної документації інформації, що міститься у відкритих реєстрах

Номер: 516a64ded130407f8f0c3820d4cf9c31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-007286-c.c1
Назва: Вимога щодо виключення з тендерної документації інформації, що міститься у відкритих реєстрах
Вимога:
відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає: 1) довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення; 2) довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією; 3) довідку у довільній формі про те, що суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 4) довідку у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) довідку у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; 7) довідку у довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; 8) довідку у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо обов’язковість антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми для учасника передбачена чинним законодавством; 9) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»; 10) довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 11) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. У разі наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), додатково у складі тендерної пропозиції надається інформація про заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника; 12) довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Вимагаємо виключити з тендерної документації інформацію, що міститься у відкритих реєстрах. Ознайомтеся з інформацією за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-informaciji-pro-perelik-vidkritih-yedinih-derzhavnih-reyestriv-dostup-do-yakih-ye-vilnim-3 та доданими документами
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Інформація що міститься у додатку 2 надається у довільній формі, що жодним чином не порушує Закон «Про публічні закупівлі» та права учасника та носить інформаційний характер.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2021 00:04