• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду та приміщень будівлі Чопського ЗЗСО І-ІІІ ст. №1 м. Чоп, вул. Шкільна, 12. Коригування

Завершена

21 965 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 828.50 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 10:12 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: b7d4e6010f3f46a5a4e55f076d4df69d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-001628-c.a3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради 89502 Україна Закарпатська область м. Чоп вул. Миру, буд. 13А Уповноваженій особі Замовника – Орбан – Надь Валерія Тиборівна Вимога про порушення порядку процедури відкритих торгів та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Підстави подання вимоги. Приватне підприємство «Укрпромбуд-Б» вважає, що рішення Замовника про визначення ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Переможцем у даній процедурі закупівлі є незаконним, тендерна пропозиція Переможця є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «БК ГЕФЕСТ» повинна бути відхилена Замовником. Обґрунтування наявності порушених прав та посилання на порушення процедури закупівлі, прийняте рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть підтверджувати: 1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником вимагалось надати в окремому файлі перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання). Відповідно, Учасником була проігнорована дана вимога. Отже, порушено вимоги з підготовки тендерної документації. 2. Учасник в своїй тендерній документації не надав Локальний кошторис 2.1.5 (на сантехнічні роботи), чим порушив не тільки вимоги щодо технічних, якісних та кількістних характеристик, а й викорінив можливість для підтвердження розрахунків та відповідність їх вимогам Замовника. Відсутність кошторисного розрахунку. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в п.3.6., Замовником вимагалось : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. В складі договірної ціни учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: Пояснювальна записка Зведений кошторисний розрахунок вартостi будiвництва Пiдсумковi вартiснi параметри Кошториснi розрахунки на окремi види витрат Розрахунок кошторисного прибутку Розрахунок коштiв на покриття адмiнiстративних витрат будiвельних органiзацiй Вiдомiсть ресурсiв В цьому ж пункті Замовник сам зазаначає : Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Вміле ігнорування Замовником власних приписів та основ Закону України «Про публічні закупівлі» порушує не тільки основні принципи закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а й ставить під сумнів компетентність Замовника, щодо об’єктивного розгляду та оцінки тендерних пропозицій. 3. Розділом 5 (Оцінка тендерної пропозиції), а саме п. 5.2 вимагається : До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладенням договору, що учасник погоджує гарантійною довідкою. Дана вимога не виконана Учасником. В складі тендерної пропозиції не подана довідка, що вимагалась Тендерною документацією. 4. Додатком 4 до Тендерної документації вимагалось : підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2023 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2023 року або більше. Учасником надано договір оренди обладнання № б/н від 05.05.21 р.. Проте, п.6.2 даного Договору говорить нам, що термін дії договору до 31.12.21 року. Завбачливо, Учасник передбачив можливість пролонгації даного Договору на строк один рік. Проте, вимоги тендерної документації не передбачали можливість пролонгації, а вимагали саме конкретний строк дії договору, з конкретною датою. Аналізуючи вищеперелічені помилки та аналізуючи практику Антимонопольного комітету України приходимо до висновку, що дані помилки не можуть бути віднесені до формальних, а ти паче не можуть просто ігноруватись Замовником та приводити до визнання переможцем Учасника. Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушеннями вимог Тендерної Документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Ознайомитись з вищезазначеною інформацією. 2. Скасувати рішення, щодо акцептування тендерної пропозиції Переможця. 3. Перейти до розгляду наступного Учасника. Також, повідомляємо Вам, що залишаємо за собою право звернення до компетентних органів для врегулювання даної ситуації та оцінки об’єктивності та правомірності прийнятих Вами рішень. А також на арґументацію відмови розгляду правомірної вимоги Замовнику, що закріплено в законодавстві України. Наголошуємо, що замовник має діяти в межах, що дозволені йому Законом. Вважаємо доцільним розсуду даної ситуації в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ПП "УКРПРОМБУД-Б" від 05.08.21 року до закупівлі UA-2021-07-07-001628-c.a2, повідомляємо, що частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вимогу може подати учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи зазначене, вимога замовником відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога замовнику

Номер: efceeef070034d77b3f84f4c4678eec0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-001628-c.a2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради 89502 Україна Закарпатська область м. Чоп вул. Миру, буд. 13А Уповноваженій особі Замовника – Орбан – Надь Валерія Тиборівна Вимога про порушення порядку процедури відкритих торгів та зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Підстави подання вимоги. Приватне підприємство «Укрпромбуд-Б» вважає, що рішення Замовника про визначення ТОВ «БК ГЕФЕСТ» Переможцем у даній процедурі закупівлі є незаконним, тендерна пропозиція Переможця є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «БК ГЕФЕСТ» повинна бути відхилена Замовником. Обґрунтування наявності порушених прав та посилання на порушення процедури закупівлі, прийняте рішення Замовника, фактичні обставини, що можуть підтверджувати: 1. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником вимагалось надати в окремому файлі перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання). Відповідно, Учасником була проігнорована дана вимога. Отже, порушено вимоги з підготовки тендерної документації. 2. Учасник в своїй тендерній документації не надав Локальний кошторис 2.1.5 (на сантехнічні роботи), чим порушив не тільки вимоги щодо технічних, якісних та кількістних характеристик, а й викорінив можливість для підтвердження розрахунків та відповідність їх вимогам Замовника. Відсутність кошторисного розрахунку. Розділом 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) в п.3.6., Замовником вимагалось : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. В складі договірної ціни учасник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: Пояснювальна записка Зведений кошторисний розрахунок вартостi будiвництва Пiдсумковi вартiснi параметри Кошториснi розрахунки на окремi види витрат Розрахунок кошторисного прибутку Розрахунок коштiв на покриття адмiнiстративних витрат будiвельних органiзацiй Вiдомiсть ресурсiв В цьому ж пункті Замовник сам зазаначає : Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником. Вміле ігнорування Замовником власних приписів та основ Закону України «Про публічні закупівлі» порушує не тільки основні принципи закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а й ставить під сумнів компетентність Замовника, щодо об’єктивного розгляду та оцінки тендерних пропозицій. 3. Розділом 5 (Оцінка тендерної пропозиції), а саме п. 5.2 вимагається : До ціни тендерної пропозиції не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та укладенням договору, що учасник погоджує гарантійною довідкою. Дана вимога не виконана Учасником. В складі тендерної пропозиції не подана довідка, що вимагалась Тендерною документацією. 4. Додатком 4 до Тендерної документації вимагалось : підтвердити документально (шляхом надання сканованих оригіналів документів) наявність зазначеного у довідці власного обладнання та матеріально-технічної бази, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на строк до 31.12.2023 року або більше, або документ на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/або суб’єктів господарювання на строк до 31.12.2023 року або більше. Учасником надано договір оренди обладнання № б/н від 05.05.21 р.. Проте, п.6.2 даного Договору говорить нам, що термін дії договору до 31.12.21 року. Завбачливо, Учасник передбачив можливість пролонгації даного Договору на строк один рік. Проте, вимоги тендерної документації не передбачали можливість пролонгації, а вимагали саме конкретний строк дії договору, з конкретною датою. Аналізуючи вищеперелічені помилки та аналізуючи практику Антимонопольного комітету України приходимо до висновку, що дані помилки не можуть бути віднесені до формальних, а ти паче не можуть просто ігноруватись Замовником та приводити до визнання переможцем Учасника. Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушеннями вимог Тендерної Документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Ознайомитись з вищезазначеною інформацією. 2. Скасувати рішення, щодо акцептування тендерної пропозиції Переможця. 3. Перейти до розгляду наступного Учасника. Також, повідомляємо Вам, що залишаємо за собою право звернення до компетентних органів для врегулювання даної ситуації та оцінки об’єктивності та правомірності прийнятих Вами рішень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ПП "УКРПРОМБУД-Б" від 02.08.21 року до закупівлі UA-2021-07-07-001628-c.a2, повідомляємо, що частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вимогу може подати учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи зазначене, вимога замовником відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних вимог до учасників

Номер: 75b79ee94a85419bb622afed76c58d61
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-001628-c.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. У свою чергу, відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації (пункт 27 частини першої статті 1 Закону). Таким чином, якщо вважаєте що положення тендерної документації є такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, ви маєте право звернутись до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено