-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області
Завершена
10 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 500.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2021 16:57 - 08.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації та видалення вимог
Номер:
adfe4a9037284e17a330d50a49fb642b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-05-009623-c.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації та видалення вимог
Вимога:
Шановний Замовнику.
1. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, Замовником торгів встановлена вимога, згідно з якої учасник торгів повинен здійснити огляд відповідних земель адміністративно-териториальних утворень з підтвердженням цього огляду земель шляхом подання інформації у паперовому вигляді з підписом відповідального фахівця Замовника, яка надається у складі пропозиції учасника (абзац третій пункту 2 «Інша інформація» розділу V Тендерної документації).
Ця вимога замовника має ознаки потенційного конфлікту інтересів, який полягає в наявності у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Таким чином, у відповідності до норм пункту 1 частини 1статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» мають бути вжиті заходи щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.
Також слід зазначити, що з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано Замовника зазначати у Тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.»
В технічному завданні (додаток 3 до Тендерної документації) Замовником надано повний опис та характеристика земель адміністративно-територіальних утворень, на які потрібно розробити технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації цих земель. Зазначеної у технічному завданні інформації цілком достатньо для обґрунтованого обчислення вартості робіт, які потрібно виконати. Також, для отримання більш детальної інформації про об’єкти інвентаризації, у учасника торгів є можливість доступу до Публічної кадастрової карти України та інших відкритих джерел інформації.
Враховуючи вищевикладене та з метою уникнення корупційної складовою і зловживання посадових осіб, вимагаємо внести зміни до ТД та видалити з п. 2 розділу V ТД наступні слова «та витрати на здійснення огляду відповідних земель адміністративно-териториальних утворень фахівцями учасника (підтвердженням огляду земель є інформація у паперовому вигляді, яка надається у складі пропозиції учасника з підписом відповідального фахівця замовника)».
2. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням,
а також відповідно до частини 8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.»,
та частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»,
та пункту 4 частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник «забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»,
та частини 6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»: уповноважена особа замовника «під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника».
Але, Замовником у пункті 2 розділу V Тендерної документації встановлена наступна вимога: «Переможець торгів у строк, що не перевищує один день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику форму тендерної (цінової) пропозиції за результатами аукціону (у разі зміни ціни тендерної пропозиції, визначеної до початку аукціону), оформлену згідно з Додатком 5 до тендерної документації та розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) в паперовому вигляді та на електронному носії … Зазначені вище документи доставляються або особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою. Документи доставляються тільки в робочий час. У разі надання неналежно складеного розрахунку ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону), Договір про закупівлю вважається неукладеним з вини Учасника, що тягне за собою наслідки відповідно до частини 7 статті 33 Закону).».
Слід зазначити, що остаточна цінова пропозиція учасника, який визнаний переможцем, є загальнодоступною в електронній системі закупівель, та відкоригована форма тендерної пропозиції може бути завантажена переможцем в електронну систему закупівель.
Також, слід зазначити, що остаточна ціна та розрахунок ціни є складовими та невід’ємними частинами договору, який укладається між Замовником та переможцем торгів (як Зведений кошторис (Додаток № 2 до проекту договору згідно Додатку 2 до Тендерної документації) та Протокол погодження договірної ціни (Додаток № 4до проекту договору згідно Додатку 2 до Тендерної документації)).
Крім того, з огляду на орієнтовну дату та час проведення аукціону (10 вересня 2021 року – п’ятниця, початок аукціону в 15:31) та автоматичне визначення переможця аукціону, виконання вищезазначеної вимоги унеможливлюється для учасників, які розташовані за межами Криворізького району Дніпропетровської області.
Також, слід зазначити, що положення частини 7 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (на які посилається Замовник у своїй вимозі) наступні: «У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею». Таким чином, жодна з причин відхилення тендерної пропозиції учасника, які наведені в частині 7 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», не підпадає під вищезазначену вимогу, наведену в п. 2 розділу V Тендерної документації. Крім того, слід зазначити, що відповідно до частини 6 цієї ж статті 33 Закону термін укладання договору (а як вище вказано, остаточна ціна та розрахунок ціни є складовими та невід’ємними частинами договору) встановлений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (а не один день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).
З огляду на все вищевикладене, дана вимога Замовника порушує вищезгадані положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, оскільки переможець торгів, якщо місце його розташування знаходиться в іншому регіоні, не в змозі на протязі не більше одно дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір доставити замовнику форму тендерної (цінової) пропозиції за результатами аукціону (у разі зміни ціни тендерної пропозиції, визначеної до початку аукціону), оформлену згідно з Додатком 5 до тендерної документації та розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) в паперовому вигляді та на електронному носії особисто або кур’єрською службою тільки в робочий час.
З огляду на все вищевикладене, вважаємо вимогу Тендерної документації щодо надання Замовнику відкоригованої форми тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції переможцем у паперовому вигляді або особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою такою, що протирічить вищезазначеним положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до дискримінації учасників та незабезпеченню рівних умов для всіх учасників за рахунок введення штучної перепони підписання договору про закупівлю.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити з пункту 2 розділу V Тендерної документації наступні слова: «Переможець торгів у строк, що не перевищує один день з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику форму тендерної (цінової) пропозиції за результатами аукціону (у разі зміни ціни тендерної пропозиції, визначеної до початку аукціону), оформлену згідно з Додатком 5 до тендерної документації та розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) в паперовому вигляді та на електронному носії, про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Зазначені вище документи доставляються або особисто представником переможця торгів або кур’єрською службою. Документи доставляються тільки в робочий час.
У разі надання неналежно складеного розрахунку ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону), Договір про закупівлю вважається неукладеним з вини Учасника, що тягне за собою наслідки відповідно до частини 7 статті 33 Закону).
Належно складеним вважається розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону), який складено відповідно до норм діючого законодавства та містить усі види послуг та витрат, які були встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 10:36
Вирішення:
Добрий день, шановний учаснику! Повідомляємо, що згідно Вашої вимоги до тендерної документції буде частково внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено