-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо: свинна задня шинка
Відповідно до ДСТУ 7158:2010 М’ясо. Свинина в тушах і півтушах. Технічні умови
Завершена
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 625.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2021 16:12 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
неправомірне визначення переможця. Пропозиція не відповідає вимогам Замовника
Номер:
b986cfeb97144cc9aef11d8911f000a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-30-006807-c.c1
Назва:
неправомірне визначення переможця. Пропозиція не відповідає вимогам Замовника
Вимога:
детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- НЕДОЛІКИ ПРОПОЗИЦІЇ СКРИПНИК.docx 21.07.2021 10:19
- протокол 174.pdf 21.07.2021 15:42
Дата подачі:
21.07.2021 10:19
Вирішення:
1. Відповідно до Наказу №710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) є формальною помилкою та не впливають на зміст пропозиції.
2. Учасником ФОП Скрипник Галиною Володимирівною було надано лист-роз’яснення щодо підпису Учасником копій документів Вих. № 29 від «15» Липня 2021 р., в якому гарантує правильність та достовірність інформації в поданих документах, та просить вважати підписані документи електронним ключем КЕП рівнозначним документам, що скріплені надписом «Згідно з оригіналом».
3. Відповідно до ч.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно з Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. ФОП Скрипник Г.В. усі подані документи є підписані КЕП.
4. Щодо поданого Учасником ФОП Скрипник Г.В. копії Договору на оренду транспортного засобу та вантажно-розвантажувальні роботи від 01.07.2021р. слід мати на увазі, що він за своєю правовою природою є договором про надання послуг, точніше є Договором транспортного експедирування. За договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор Заєць В.Г.) зобов'язується за плату та за рахунок другої сторони (ФОП Скрипник Г.В.) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних із перевезенням вантажу (ст. 9 Закону № 1955, ч. 1 ст. 929 ЦКУ).
Договором транспортного експедирування може бути встановлено: обов'язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом; зобов'язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправлення та одержання вантажу; а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням (ч. 1 ст. 929 ЦКУ).
Відповідно до ст. 4 Закону № 1955 транспортно-експедиторська діяльність здійснюється суб’єктами господарювання різних форм власності, які для виконання доручень клієнтів чи відповідно до технологій роботи можуть мати: склади, різні види транспортних засобів, контейнери, виробничі приміщення тощо. Тобто слід вважати, що Заєць В.Г. для виконання доручень ФОП Скрипник Г.В. може використовувати власний транспортний засіб, про що у поданому Договорі Учасником ФОП Скрипник Г.В. вказано: згідно п. 1.1.1. Заєць В.Г. (Сторона 2) зобов'язуються за дорученням ФОП Скрипник Г.В. (Сторони 1) здійснювати наступні роботи: вантажно-розвантажувальні роботи покупцям Сторони 1, включаючи весь комплекс пов'язаних з ними операцій по доставці автотранспортним засобом Сторони 2, а саме власний Сторони 2 спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С (з холодильним обладнанням CARRIER Supra 450 Т/П) марки MAN (модель 8.140) з реєстраційним державним номером ВО 6562 ВА, укладанню і кріпленню вантажу.
Зазначеним договором також може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження й вивантаження; зберігання вантажу до його одержання в пункті призначення; отримання необхідних для постачання документів).
Договір транспортного експедирування укладається в письмовій формі (ст. 9 Закону № 1955, ч. 1 ст. 930 ЦКУ).
Учинені у письмовій формі правочини підлягають нотаріальному посвідченню у випадках, установлених законом або за домовленістю сторін (ст. 209 Цивільного кодексу). Тобто, якщо договір не підлягає нотаріальному посвідченню згідно із законом, будь-який правочин з її участю можна посвідчити нотаріально за бажанням фізичної або юридичної особи.
Таким чином, Договір укладений між ФОП Скрипник Г.В. та фізичною особою Заєць В.Г. - це Договір про надання послуг, а саме: Договір транспортного експедирування та являється таким, що не підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації (згідно ч. 1 ст. 930 ЦКУ, ст. 316 ГКУ). Тим більше ФОП Скрипник Г.В. поданою довідкою про відповідального за виконання умов постачання товару повідомляє, що являється відповідальною особою за виконання умов постачання товару, що складає предмет закупівлі (приймання замовлень, доставка та розвантаження товару у закладах відділу освіти), та гарантує повне виконання вимог зазначених Замовником в тендерній документації. Враховуючи гарантійні зобов’язання Учасника ФОП Скрипник Г.В., вважаємо безпідставним вимагати нотаріально посвідченого Договору між Учасником та надавачем транспортно-експедиторських послуг з використанням власного транспортного засобу.
Для належного зберігання та виготовлення м’яса свинини (свинна задня шинка охолоджена) вона має укладений договір поставки і збереження товару № 1 від 01.07.2021 року з ТзОВ «МИКУЛИН» - виробником м’яса (м’ясопереробне підприємство по заготівлі, перетримці та забою с/г тварин, з подальшим розробленням, фасуванням, пакуванням та зберіганням м’яса свинини з дотриманням температурного режиму), що знаходиться за адресою: 48120, Тернопільська обл., Теребовлянський р-н, смт. Микулинці, вул. Міцкевича, буд. 12;
- для належного постачання м’яса свинини (свинна задня шинка охолоджена), має укладений договір на оренду автотранспортного засобу та надання завантажувальних і розвантажувальних робіт з фізичною особою Заєць В.Г. (власником автомобіля), згідно якого використовуватиметься наступний транспортний засіб: спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-С (з холодильним обладнанням CARRIER Supra 450 Т/П), марки MAN (модель 8.140) з державним реєстраційним номером ВО 6562 ВА;
- наявність власного офісного приміщення та організаційного обладнання (комп’ютерної техніки) за адресою: Тернопільська обл., Тернопільський р.-н, с. Великі Гаї, вул. Садова, буд. 32 – А, що збігається із місцем реєстрації.
Вище перелічене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у «Технічному завданні» тендерної документації по зазначеному предмету закупівлі. Оскільки, постачання товару від виробника до Замовника здійснюється представником ФОП Скрипник Г.В. з власним автомобілем, відразу ж після отримання замовлення, тому необхідності у власних, чи орендованих складських, або виробничих приміщеннях немає. При потребі, гарантує залучення додаткової матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази надала в складі документів такі документи: - копію Договору поставки поставки і збереження товару з виробником; - копію Експлуатаційного дозволу виробника для потужностей з виробництва (місце здійснення (фактичне розташування); - копію договору на оренду автотранспортного засобу та надання завантажувальних і розвантажувальних робіт.
Разом із цим, ФОП Скрипник Г.В. надала гарантійний лист про достовірність наданої інформації.
5. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» п.3 Загальних положень предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником вимагалась довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорах, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В даному випадку Учасником процедури було надано аналогічний договір за кодом ДК 021:2015, код 15110000-2 – М’ясо. А предметом поставки згідно поданого аналогічного договору є М’ясо.
Щодо виконання аналогічного договору ми, як Замовники, вимагаємо ці документи, як підтвердження того, що Учасником було виконано договорні зобов’язання та жодних зауважень зі сторони Замовників не було – щодо якості товару, умов поставок. Таким чином, ми впевнені у тому, що це є надійний постачальник.
Разом із цим повідомляємо, що ми, як Замовники, у своїх вимогах передбачаємо підтвердження, що Учасники ознайомлені із технічними вимогами щодо товару, який закуповується, дотримання строків придатності продуктів харчування та умов поставки – виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці керівників навчальних закладів.
6. Згідно ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Таку ж позицію має і Міністерство розвитку економіки розвитку, торгівлі та сільського господарства щодо застосування статті 17 Закону ( 3304-04/34835-06 від 03.06.2020р.).
Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
7. Відповідно до п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, які підтверджують якість та безпечність запропонованого товару, а саме -копії документів на предмет закупівлі, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі з додатками (якщо такий додаток передбачено сертифікатом та/або декларацією, та/або висновком СЕС), наявність яких передбачена чинним законодавством (копії сертифікатів відповідності та/або копії сертифікатів якості та/або копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі та/або копія декларації виробника, та/ або копія посвідчення якості».
Учасником ФОП Скрипник Галиною Володимирівною було надано лист-роз’яснення щодо підпису Учасником копій документів Вих. № 29 від «15» Липня 2021 р., в якому гарантує правильність та достовірність інформації в поданих документах, та просить вважати підписані документи електронним ключем КЕП рівнозначним документам, що скріплені надписом «Згідно з оригіналом». Разом із цим, учасник надав лист від виробника, договір про співпрацю та підтверджуючі документи щодо якості продукції.
Статус вимоги:
Відхилено