• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасадів дитячого корпусу КНП «Волочиської багатопрофільної лікарні» по вул. Незалежності, 68 в м. Волочиськ Хмельницької області

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 25000.00 (двадцять п’ять тисяч гривень) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Завершена

5 059 233.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 297.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2021 15:36 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: e8cce70ad6c841c3a27a3176cf8c35d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-001571-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником за результатом повторного розгляду пропозиції Учасника – переможця, встановлено наступне. 1. З питання надання довідки про грошове покриття встановлено невідповідність вимогам Тендерної документації. 2. З питання відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вважаємо, що Учасником надано в складі пропозиції належні документи, зокрема довідку з зазначенням інформації що вимагалась умовами ТД, а також договір про надання послуг №07-21 від 14.02.2021 року, згідно додатку 1 якого наявний перелік усіх машин та механізмів, автомобільної техніки, що визначені в довідці, лист від власника про погодження використання машин, механізмів та автомобільної техніки. Згідно вимог ТЛ - у випадку залучення машин та механізмів, автомобільної техніки за договорами оренди, надання послуг, тощо в складі пропозиції надаються листи – погодження від власника (ів) на використання запропонованих машин та механізмів, автомобільної техніки. Так як, у власності в Учасника відсутні машини та механізми, автомобільна техніка, а залучені за договором, відповідно не надання копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, технічних паспортів на техніку не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. 3. Стосовно Ліцензії. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ ТД вимагалось надання «Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Оригінал або належним чином завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 м.». Крім того, згідно 3.5.15. п. 5 розділу ІІІ ТД - в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. У складі пропозиції Учасника надано Декларацію, що вимагалась, а також лист пояснення про не надання Ліцензії з посиланням на норми чинного законодавства. Відповідно до пояснювальної записки до кошторисної документації та експертного звіту клас наслідків по об’єкту СС1, що відповідає І та ІІ категорії складності. Для ухвалення рішення щодо отримання ліцензії генеральним підрядником потрібно враховувати такі два фактори: клас наслідків об’єкта будівництва та роль генерального підрядника в будівництві. Ліцензія на здійснення будівництва вимагається не для всіх об’єктів, а лише для тих, що належать за класом наслідків до об’єктів із середніми чи значними наслідками (СС2 або СС3), тому підстав для відхилення тендерної пропозиції в Замовника не було. 4. Щодо надання в складі пропозиції листа - згоди на обробку персональних даних кошторисника. Умовами п. 3.1.7. п. 1 розділу ІІІ ТД передбачено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Тендерна пропозиція Учасника (усі документи) підписана директором, зокрема накладено кваліфікований електронний підпис директора при поданні пропозиції в електронній системі публічних закупівель. Тендерна документація не містить зауваження, що лист – згоду на обробку персональних даних необхідно надати на кошторисника, чи на всіх працівників, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. За вашою логікою, отримання листа – згоди на обробку персональних даних необхідно вимагати і на особу, що підписала документи банківської гарантії, адже вказана особа також підписувала документи тендерної пропозиції, хоча такого зауваження Тендерна документація також не містить. Замовник мусить діяти виключно в межах Закону, отже, не надання документу в складі тендерної пропозиції, що не вимагався тендерною документацією не може бути підставою для відхилення Учасника. Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні рішення Замовника

Номер: 92ac5cec9fdf4b0b942a1da4ce30d2bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-30-001571-a.a2
Назва: Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2021 10:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2021 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 10.09.2021 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до протоколу № 7-2/45453 від 06.09.2021 року КНП "Волочиська багатопрофільна лікарня" скасовано рішення про відміну процедури закупівлі "код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт фасадів дитячого корпусу КНП "Волочиської багатопрофільної лікарні" по вул. Незалежності, 68 в м. Волочиськ Хмельницької області)".
Автор: ТОВ "Компанія Барбакан", Мандрицький Валентин Віталійович +380970284185 mandryzkyi@gmail.com