-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Завершена
733 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 665.00 UAH
Період оскарження:
24.06.2021 09:27 - 09.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
55dd51d6107b411ca5d76bf3d2bb2aa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-000422-b.b5
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник, після участі у данній закупівлі, ми також зробили висновок про непрозорість визнання переможця тендерним комітетом.
На даний момент ви визначили переможцем «Філіну». Але цей учасник надав кривий аналогічний договір. Немає ні коду ДК взагалі, специфікації, видаткових накладних.
Ми надали аналогічний договір коду ДК, але ви висловилися •» Аналогічний договір, який завантажив Учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку товару (-ів), який (-і) входить (-ять) до складу предмету закупівлі або договір з аналогічним кодом ДК. Предмет аналогічного договору «Товар», коду ДК не містить взагалі, найменування предмета закупівлі у специфікації «Ноутбук» - не входить до складу предмету закупівлі».
Але у учасника Філіної договір не є аналогічним, виходячи з ваших же слів.
Прошу передивитися ваше рішення прозоро.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 13:32
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник! Тендерний комітет розглянув ваше звернення та доводить до вашого відома, що згідно Додатку № 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Необхідно надати Копії виконаних (ого) (частково виконаних (ого)) аналогічних (ого) договорів (у), зазначених (ого) у довідці. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку товару (-ів), який (-і) входить (-ять) до складу предмету закупівлі АБО договір з аналогічним кодом ДК». ФОП "ФІЛІНА АЛЬОНА ВІТАЛІЇВНА" надає в складі тендерної пропозиції аналогічний договір на поставку товарів, зокрема Персональних комп’ютерів (п.1.1. Договору).
І на останок, причини відхилення тендерної пропозиції ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", чітко прописані в Протоколі засідання тендерного комітету № 107 від 15.07.21р., який опубліковано на сторінці даної закупівлі. Можемо продублювати: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації». Про аналогічні договори не було мови.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
bf0b021f33da4239b8ae365070b80955
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-000422-b.b4
Назва:
Звернення
Вимога:
Шановний замовник,звертаємося до вас стосовно переможця тендерної закупівлі -
ФОП "ФІЛІНА АЛЬОНА ВІТАЛІЇВНА".
На нашу електронну пошту надійшов лист ,з електронної пошти за адресом -
komcity_@gmail.com (на підтвердження достовірності !!! маємо скриншот відправника листа та П.І.Б. контактної особи)!!!
В цьому листі вказано невідповідності документації учасників вимогам тендерної документації Замовника.
В тендерній пропозиції ФОП "ФІЛІНА АЛЬОНА ВІТАЛІЇВНА" надається договор та лист відгук з компанією ТОВ «КОМСІТІ» . Електронна пошта komcity_@gmail.com, закріплена за компанією ТОВ «КОМСІТІ» та вказується в договорі з компанією ФОП "ФІЛІНА АЛЬОНА ВІТАЛІЇВНА".
При перегляді данного листа та порівняння причин дискваліфікації учасників тендерної закупівлі,виявлено відповідність тексту зазначеного тендерним комітетом в причинах дискваліфікації учасников закупівлі.
Тобто одним з учасником закупівлі здійсняюється тиск на прийняття рішення тендерним комітетом.
Просимо дати фахову оцінку ,з яких причин здійснюється дискримінація учасників тендерної закупівлі (1.ФОП Шпак Н. В. , 2.ТОВ «ТКК «Фрай», 3. ФОП Подсєвакін В. П , 4.ФОП Плоткін В. І.) та здійсняюється тиск «третьої особи» на прийняття рішення тендерним комітетом.
Зауважимо,що Замовник проводить закупівлю за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.pdf 22.07.2021 11:13
- Невідповідність документації Учасників.pdf 22.07.2021 11:13
Дата подачі:
22.07.2021 11:13
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: На електронну пошту тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради також надходять листи. Серед них є лист від podsevakin@gmail.com, в якому вказані невідповідності тендерних пропозицій учасників умовам тендерної документації замовника. АЛЕ єдиним джерелом для оцінки тендерних пропозицій є електронна система закупівель Prozorro.
Причини відхилення тендерних пропозицій ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА", ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", ФОП "ПОДСЄВАКІН ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ" та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ чітко прописані в Протоколах засідання тендерного комітету, які опубліковані на сторінці даної закупівлі.
Зауважимо, що Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
a7e69e856c9842829130ceac7fa72a53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-000422-b.b3
Назва:
Звернення
Вимога:
Шановний замовник,звертаємося до вас стосовно тендерної закупівлі, ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Запропонована материнська плата ASUS PRIME H410M-D є аналогічна вимогам замовника,вказана у додатку №3 до тендерної документації. Зазначаємо у вимогах вказана можливість постачання обладнання по критерію "або еквівалент".
В причинах дискваліфікації вказано відсутність DVI-D роз’єму.
Зазначаємо,що в вимогах замовника вказан монітор ASUS 21.5" VP229HE IPS Black,
інтерфейси HDMI ; VGA. Тобто можливість підключення персонального комп’ютера до монітору через DVI-D роз’єм відсутня .
ФОП Подсєвакін В.П. пропонує монітор МОНІТОР 21.5" ACER HA220QABI (UM.WW0EE.A04),підключення через інтерфейс HDMI.В
Відсутність DVI-D роз’єма не впливає на працездатність персонального комп’ютеру та монітору.
В причинах дискваліфікації вказано наявність суміжний роз’єм PS/2.
Зазначаємо,що в вимогах замовника вказано - клавіатура та маніпулятор типу "миша" Logitech mk120. Цей комплект має тип підключення-USB.
Наявність суміжний роз’єм PS/2 не впливає на працездатність персонального комп’ютеру та монітору.
В причинах дискваліфікації вказано відсутність:- захист від перепаду струму
- автоматичне відновлення BIOS - захист від вологи та корозії,тощо.
Зазначаємо,що материнська плата має особливості ASUS PRIME H410M-D,
https://www.asus.com/ua-ua/Motherboards-Components/Motherboards/PRIME/PRIME-H410M-D/techspec/
ASUS 5X PROTECTION III
- ASUS DIGI + VRM
- ASUS LANGuard
- ASUS Захист від перенапруги
- ASUS SafeSlot Core
- ASUS Нержавіюча сталь Задній ввід / вивід
ASUS Q-Design
- ASUS Q-DIMM
- ASUS Q-Slot
Теплове рішення ASUS
- Алюмінієвий радіатор, :
- автоматичне відновлення BIOS - захист від вологи та корозії,тощо
Материнська плата ASUS PRIME H410M-D відповідає вимогам Замовника.
Зауважимо,що Замовник проводить закупівлю за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Просимо повернути тендерну пропозицію ФОП Подсєвакін В.П. на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення.pdf 16.07.2021 12:38
Дата подачі:
16.07.2021 12:38
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: в Додатку 3 Тендерної документації вказано, що характеристики Персональних комп’ютерів повинні бути не нижче визначених Замовником та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічній частині, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Після здійснення перевірки було виявлено невідповідність технічним вимогам предмета закупівлі.
У вимозі про усунення порушень вказані причини дискваліфікації, які не стосуються невідповідностей, вказаних в протоколі № 110 від 16.07.21.
З огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає технічній частині тендерної документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
e1f00ef5007a4f3cb2a85f8ee74c51b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-000422-b.c2
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документацію з наданням авторизаційного листа, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Просимо ознайомитися з практикою Замовників.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Microsoft_лист_розясн_про_авторизацію_для_участі_у_тендерах.pdf 01.07.2021 19:35
Дата подачі:
01.07.2021 19:35
Вирішення:
Доброго дня! Для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:
лист від виробника (-ів) запропонованих Учасником персональних комп’ютерів або його офіційного представництва в Україні, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
d75116f3475b4ffaaaf9be4410325777
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-24-000422-b.c1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 30.06.2021 10:08
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 30.06.2021 10:08
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 30.06.2021 10:08
Дата подачі:
30.06.2021 10:08
Вирішення:
Доброго дня! Замовник самостійно формує умови Тендерної документації з урахуванням статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація (Додаток 3 до тендерної документації), є достатньою для підготовки Учасниками своїх пропозицій та складена згідно потреб закладів, підпорядкованих Замовнику. Таким чином, доповнювати Технічну специфікацію немає необхідності.
Статус вимоги:
Відхилено