Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання
Торги не відбулися
14 081 235.72UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 406.18 UAH
Період оскарження:22.06.2021 16:19 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Great Britain
Номер:8d8b52c5f900466eb092c4ccc9302012
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-22-011287-c.c1
Назва:Great Britain
Вимога:
Уважаемые МЗУ,
Вы любезно детально разьяснили пункт 6.3.1 Приложения 2 в предыдущей корреспонденции пункт. Думаю, что Вы правы и положение это правильное. Видимо связанное с постакой ранее в Украину всякого "мусора". Но хочу обратить ваше внимание на то, что список стран требует коррекции. Всвязи с Брекзитом Великобритания больше не член Евросоюза. То есть, формально, продукт, зарегистрированный в Польше или например Литве (думается Вы знаете, чего такая регистрация стоит...) - квалифицируется, но в Великобритании - нет. Это нонсенс. Я обратил на это внимание, так к нам пришел один производитель, поставляющий медикаменты в Великобританию.
Поэтому наше требование следующее ко всем вашим текущим и будущим фармацевтическим тендерам:
Добавить Соединенное Королевство Великобритании и Северной Ирландии в часть 6.3.1 Приложения 2 к Тендерной Документации.
С уважением,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.07.2021 19:30
Вирішення:Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медичні закупівлі України".
Пункт 6.3 Додатку 2 до тендерної документації стосується переліку інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї щодо незареєстрованого лікарського засобу, включеного до переліку незареєстрованих лікарських засобів (за міжнародними непатентованими назвами), які можуть ввозитися на територію України з метою постачання за результатами закупівлі, проведеної особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за кошти державного бюджету, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до частини дев’ятої статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 82 затверджено Порядок формування переліку незареєстрованих лікарських засобів (за міжнародними непатентованими назвами), які можуть ввозитися на територію України з метою постачання за результатами закупівлі, проведеної особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за кошти державного бюджету.
Відповідно до підпункту 2 пункту 6 цього Порядку суб’єкт, що подає пропозицію щодо формування відповідного переліку незареєстрованих лікарських засобів (за міжнародними непатентованими назвами), разом з пропозицією має подати копію документа, що підтверджує реєстрацію лікарського засобу у Сполучених Штатах Америки, Швейцарській Конфедерації, Японії, Австралії, Канаді або реєстрацію компетентним органом Європейського Союзу за централізованою процедурою та застосовується на території однієї з таких країн.
Таким чином, умови, що містяться у тендерній документації, встановлені у відповідності до вимог діючого законодавства, мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У випадку, якщо законодавчо встановлені норми обмежують права та свободи суб’єкта господарювання, то акт, яким такі норми встановлено, може може бути оскаржений до суду в порядку та у випадках, установлених законом.