• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)

1. Джерело фінансування: Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місцезнаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

10 883 501.77 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 812.74 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 20:04 - 19.07.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: c3f51369c96b4a4e9543cee259f96d17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c4
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Скарга:
тендерна документація Замовника для здійснення закупівлі за предметом 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) складена з порушенням законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, закріплених в статті 5 Закону, а саме принципів недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, ми як потенційний Учасник та суб’єкт господарювання з багаторічним стажем надання послуг в цій сфері, підприємство з професійним підходом, постійною співпрацею з державними Замовниками не маємо можливості взяти участь у цій закупівлі, що прямо порушує наші законні права та інтереси й унеможливлює нашу Участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.07.2021 11:16
Автор: ТОВ "МОЯ ЗЕМЛЯ", Олександр Онофрей +380968619881 sasha.onofrey@gmail.com
Вимога
Вирішена

Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника

Номер: b8b0f4f3b7a342cfbb9bd04c65c0970b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.b3
Назва: Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника
Вимога:
Замовник в своїх вимогах до Учасника (Додаток 1 до тендерної документації) зазначив наступне: “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід...сертифікованих інженерів-геодезистів”, “учасник відповідає вимозі при наявності в штаті за основним місцем роботи - не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою”. Відповідно до змісту послуг викладених в додатку 6 вбачається що за результатом наданих послуг надається в тому числі документації із землеустрою (проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель). Відповідно норм ст. 1. Закону України "Про землеустрій": Складення землевпорядної документації відноситься до видів робіт із землеустрою види робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою; Згідно 25, 26, 68 ЗУ "Про землеустрій" роботи з землеустрою виконують інженери-землевпорядники. Крім того ЗУ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин", який набув чинності 27.05.2021 внесені зміни до ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність". Відповідно до ст. 5-1 ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" "Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Таким чином інженер-геодезист не може бути виконавцем землевпорядних робіт. Жодного обґрунтування наявності інженера-геодезиста при здійсненні топографо-геодезичні і картографічні роботи під час здійснення землеустрою, з посиланням на нормативно – правові документи, які мають юридичну силу не менше ніж ЗУ "Про землеустрій" та ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" в тендерній документації не наведені На нашу думку вимоги щодо наявності спеціалістів які не можуть бути виконавцями певних робіт (послуг) за законом непрямо вказує на можливу наявність наперед визначеного переможця та є спробою усунути від участі інших Учасників. Оскільки послуги передбачають виготовлення землевпорядної документації вимога щодо наявності інженера - геодезиста є незаконною та дискримінаційною. Одним із основних принципів закупівель відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників за будь якими ознаками, тобто тендерна документація не повинна передбачати вимог, які унеможливлюють та обмежують їх коло. Наголошуємо що наявність дискримінаційної вимоги щодо наявності інженера-геодезиста може призвести до зволікання або відміни процедури закупівлі. Відповідно до вищевикладеного пропонуємо добровільно припинити порушення законодавства та виключити з тендерної документації непотрібних спеціалістів а саме інженерів-геодезистів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою. Виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт може здійснюватися за напрямом основні геодезичні роботи. Основні геодезичні роботи здійснюються при складанні планів, що зазначені в пункті 6 Додатку 6 тендерної документації, які вимагає додатково Замовник , окрім кадастрових планів, визначених Законом України «Про землеустрій». На зазначених планах мають бути нанесені всі існуючі колії, будівлі, споруди, світлофори, стрілочні переводи, щогли, переїзди, лінії електропередач та зв’язку, відстані від осі першої головної колії до межі земельної ділянки залізниці у кожній поворотній точці, пікетаж та кілометраж по осі головної колії згідно з їх натурним положенням на період зйомки, площі та розміри лісонасаджень по кожній ділянці, межі та площа земельної ділянки залізниці; межі земельних ділянок на які встановлено обмеження, обтяження та права третіх осіб; зони з особливими умовами використання території. Враховуючи вищенаведене, геодезичні роботи полягають у геодезичному зніманні поверхні об’єкта землеустрою та побудові ходів тріангуляції, трилатерації та полігонометрії; нівелірних зйомок; засічок, інше. Наявність у інженера-геодезиста відповідного кваліфікаційного сертифікату є підтвердженням наявності у такого фахівця відповідних знань, освіти та кваліфікації для виконання даного виду вищезазначених робіт. Вимога щодо наявності не менше 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів прописані з урахуванням терміну та обсягу послуг, що мають бути надані. Вищезазначені фактори обґрунтовують кваліфікаційні вимоги, зазначені в тендерній документації. Замовник встановив такі критерії для відбору виконавців послуг відповідно до ст. 16 Закону, та не вважає зазначені вимоги дискримінаційними.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 6b9582f5826c478fbf7b216fd3c797e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.b2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі. 1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку. Предмет закупівлі визначений як 71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки). Таким чином, вимога щодо надання аналогічних договорів, предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01), включає більш вузький предмет закупівлі. У своєму рішенні №10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Антимонопольний комітет України зробив висновок про те, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі. Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати  послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01. У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель. 2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги. Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників. Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку. Встановлення кваліфікаційної вимоги відповідно до п. 3 ч. 2 статті 16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є правом Замовника. Замовник не обмежує будь-яких суб’єктів господарювання в участі, а лише вимагає підтвердження наявності досвіду виконання послуг, що передбачені оголошеною Закупівлею. Учасники мають право надати підтвердження такого досвіду, шляхом надання у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за предметом закупівлі. Крім цього, зазначаємо, що землі під залізничними коліями знаходяться у користуванні не тільки АТ «Укрзалізниця». Велика кількість підприємств різних форм власності володіє залізничними коліями, земельні ділянки під якими оформлюються із кодом цільового призначення – 12.01. У тендерній документації Замовником не визначено, що під аналогічними договорами розуміються договори на оформлення земельних ділянок якими користується АТ «Укрзалізниця». Отже, в якості підтвердження виконання аналогічних договорів можуть надаватися договори з іншими підприємствами. Вимога щодо досвіду розробки документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) не є дискримінаційною, з огляду на наступне. Відповідно до статті 6 Закону України «Про залізничний транспорт» до складу земель залізничного транспорту входять землі, які є смугою відведення залізниць, а саме землі, надані під залізничне полотно та його облаштування, станції з усіма будівлями і спорудами енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв’язку, водопостачання, каналізації, захисні та укріплюючі насадження, службові, культурно-побутові приміщення та інші споруди, необхідні для забезпечення роботи залізничного транспорту. Оформлення земель залізничного транспорту має свою специфіку, та потребує від Учасника відповідних знань, навиків та оснащення, а саме: - знання нормативної документації щодо визначення ширини смуги відведення залізниць, визначення санітарно-захисних та охоронних зон навколо об’єктів залізничного транспорту, підземних та наземних комунікацій; - знання умовних позначень споруд та елементів залізничного транспорту з метою нанесення їх на кадастровому плані земельної ділянки. Переважна більшість земельних ділянок, які перебувають у постійному користуванні АТ «Укрзалізниця» є лінійними об’єктами. Отже, для оформлення такого типу земельних ділянок необхідні знання та досвід землевпорядних та топографо-геодезичних робіт лінійних об’єктів великої протяжності. Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушив вимогу Закону. Зважаючи на зазначене, вимога не підлягає задоволенню, а тендерна документація залишається без змін. 2. Враховуючи Ваше зауваження щодо п.2 будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 6b35a995eb7844a99ba7a54136ed526d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією та додатками до неї, вважаємо кваліфікаційні критерії «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» такими, що містять дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі. 1. Відповідно до п. 3 Таблиці № 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання учасником договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель залізничного транспорту (код КВЦПЗ 12.01) та внесення за результатами наданих послуг відомостей по земельних ділянках до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, виконаних протягом останніх п’яти років, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображанням даних, що містяться в зразку. Технічна документація незалежно від форми власності та цільового призначення земельної ділянки виготовляється відповідно до: Законів України “Про землеустрій”, “Про Державний земельний кадастр”, “Про оцінку земель”, “Про державну експертизу землевпорядної документації”, постанов Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 “Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру”, інших чинних підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при проведенні нормативної грошової оцінки земель. Тобто, законодавчо встановлені порядок та вимоги виготовлення технічної документації з нормативно-грошової оцінки земельної ділянки жодним чином не відрізняються залежно від форми власності та/або КВЦПЗ земельної ділянки. Окрім цього, АТ «Укрзалізниця» – це державне підприємство залізничного транспорту України, яке є монополістом, контролює переважну частину залізничного транспорту в країні. У зв’язку із цим участь у закупівлі можуть брати лише попередні контрагенти Замовника, що дискримінує інших учасників, які також в змозі надати  послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, проте не мають аналогічного договору саме за кодом КВЦПЗ 12.01. У зв’язку із цим, просимо Замовника внести зміни у даний кваліфікаційний критерій шляхом встановлення вимоги щодо надання аналогічних договорів предметом яких є розробка документації з землеустрою земель. 2. Згідно із п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). Вважаємо, що такий показник фінансової звітності не вказує на надійність учасника як контрагента та не впливає на якість наданої послуги. Просимо змінити дану вимогу у зв’язку із тим, що протягом 2020 р. у країні існувала важка економічна ситуація спричинена COVID-19, що істотно вплинуло на обсяг річного доходу (виручки) учасників. Якщо Ви не відреагуєте на нашу вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Редагування вимоги
Дата скасування: 12.06.2021 19:19
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"

Номер: 75322e5acee04d00b25c9a8e16f30c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c13
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 12:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 11:50
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21128-р/пк-пз від 16.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "КАЙЛАС-К" за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 4.
Задовільнена: Так
Автор: ПП "КАЙЛАС-К", Роман Балабаник +380987990657 kaylas3000inv@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 0b2b3327bdaa4a5586c0118c40b4b5f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c7
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ Ідентифікаційний номер 3062006094 15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита, вулиця Незалежності, будинок 11. № 03-09-02/21 від 03.09.2021р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович(код РНОКПП 3062006094) Адреса:15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита, вул.Незалежності, буд. 11 електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net телефон: (096) 500-33-99 Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081195) Адреса: 79007, Україна, Львівська область, м.Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 електронна пошта: tender@railway.lviv.ua телефон: (032)-226-30-22 Інформація про закупівлю ID:0fe2ff990e504788b5bbb8e166536a4a Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-06-07-005707-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 31.08.2021р. СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, мультилотова, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-005707-c. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович(надалі –ФОП Максимчук О.В.) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері за лотом 1 та згідно Тендерної документації подали тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки), Лот № 4 Розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки Акціонерного товариства «Українська залізниця» на території Рівненської області, Володимирецький район, Антонівська сільська рада, Рівненської області, Володимирецький район, Рафалівська селищна рада, Рівненської області, м. Вараш, з метою реєстрації цих земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, а також реєстрація права постійного користування цих земельних ділянок в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в установленому законом порядку, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. За результатами розгляду тендернихпропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Максимчук О.В. на етапі прекваліфікації та не допущення до аукціону. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозиційUA-2021-06-07-005707-c, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 31.08.2021р. вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Максимчук О.В., в якому зазначено:«не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан розглянуто по Лотах № 1, №2, №3, №4 тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБАПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ та встановлено наступне: Тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБАПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ по Лотах № 1, №2, №3, №4 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації п. 4 «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 тендерної документації, подана фінансова звітність, яка не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі неменше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). Керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» по Лотах №1, №2, №3, №4 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Максимчук О.В.не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ФОП Максимчук О.В. відповідає вимогамДодатку 1до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ». № п/п 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2019 або 2020 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) ****Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2019 або 2020 рік; - або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1-мс, 2-мс) за 2019 або 2020 рік. - для фізичних осіб-підприємців – податкова декларація за 2019 або 2020 рік. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 або 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). ***** ****- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. ***** - учасником надається фінансова звітність за один із запропонованих періодів (2019 або 2020 рік) на вибір. На виконання даної вимоги ФОП Максимчук О.В. надав в складі своєї тендерної пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємцяза 2020 рік, в якій вказаний обсяг доходу за звітний (податковий) період, що оподатковується за ставкою 5 % - 4 103 943,96 грн., розмір якого перевищує 50% очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота). Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду. Законодавством також передбачено, що для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюють скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форму і порядок складання яких визначено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39. Такими формами є фінансова звітність малого підприємства та фінансова звітність мікропідприємства, що включають у себе баланс та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Вищезазначені підприємства можуть самостійно визначати доцільність складання фінансової звітності за загальними або спрощеними формами. Підприємства, що контролюють інші підприємства (материнські підприємства), крім фінансових звітів про власні господарські операції, зобов’язані складати та подавати консолідовану фінансову звітність відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності. Консолідована фінансова звітність — фінансова звітність підприємства, яке здійснює контроль, та підприємств, яких воно контролює, як єдиної економічної одиниці. Зазначені підприємства можуть не подавати консолідованої фінансової звітності, якщо разом із контрольованими підприємствами їхні показники на дату складання річної фінансової звітності не перевищують двох із таких критеріїв: балансова вартість активів — до 4 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 8 мільйонів євро; середня кількість працівників — до 50 осіб. Об’єднання підприємств, крім власної звітності, також складають та подають консолідовану фінансову звітність щодо підприємств, які входять до їх складу, якщо це передбачено установчими документами об’єднань підприємств відповідно до законодавства. Тож для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно зважати на те, що: учасником, який може надати фінансову звітність, є лише юридична особа; фінансовий звіт повинен бути сформований за попередній звітний період, а саме попередній календарний рік, крім випадку, коли учасник є новоствореним підприємством. Особливу увагу необхідно звернути на те, що в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) в розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Також варто відзначити, що фізичні особи-підприємці не складають фінансову звітність, а тому не зможуть довести свою фінансову спроможність (у разі встановлення такого критерію замовником). Хочемо зазначити, що Учасник процедури закупівлі — це у тому числі фізична особа та фізична особа — підприємець. Фізична особа — підприємець не складає фінансову звітність у тому порядку, що вимагалось № п/п 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та щозазначено вище, а тому не зможе підтвердити свою фінансову спроможність фінансовою звітністю. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи, що Закон передбачає, що фінансова спроможність підтверджується саме фінансовою звітністю, то замовник може не вимагати від такого учасника підтвердження цього кваліфікаційного критерію. Водночас тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, Учасником ФОП Максимчук О.В. виконана вимога щодо подання фізичною особою-підприємцем податкової деклараціїза 2019 або 2020 рік. В складі тендерної пропозиції подана податкова деклараціяєдиного податку фізичної особи-підприємця за 2020 рік. Крім того, НАГОЛОШУЄМО, згідно п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 3 Розділу V Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Якщо Замовником були виявлені невідповідності в наданій в складі тендерної пропозиції податковій декларації за 2020 рік, то він повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і надати можливість Скаржнику виправити зазначені невідповідності, наприклад, поданням податкової декларації за 2019 рік, так як вимагалось тендерною документацією надання податкової декларації за 2019 або 2020 рік. Відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги абз.1 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокремаучасник процедури закупівлі: не ві
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2021 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 12:03
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21135-р/пк-пз від 16.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Максимчука Олександра Віталійовича за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 4.
Задовільнена: Так
Автор: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Олександр Максимчук +380965003399 fop_maksimchyk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: ae79647065894169aa9dce3e3a55ed1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c14
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ Ідентифікаційний номер 3062006094 15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита, вулиця Незалежності, будинок 11. № 05-09-01/21 від 05.09.2021р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (код РНОКПП 3062006094) Адреса: 15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита, вул. Незалежності, буд. 11 електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net телефон: (096) 500-33-99 Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081195) Адреса: 79007, Україна, Львівська область, м.Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 електронна пошта: tender@railway.lviv.ua телефон: (032)-226-30-22 Інформація про закупівлю ID: 0fe2ff990e504788b5bbb8e166536a4a Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-005707-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 31.08.2021р. СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, мультилотова, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-005707-c. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (надалі – ФОП Максимчук О.В.) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері за лотом 2 та згідно Тендерної документації подали тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки), документації Лот № 2 Розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки Акціонерного товариства «Українська залізниця» на території Закарпатської області, Великоберезнянський район, Закарпатської області, Іршавський район, Закарпатської області, м. Чоп, Закарпатської області, Мукачівський район, Горондівська сільська рада, Закарпатської області, Ужгородський район, Ратівецька сільська рада, з метою реєстрації цих земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, а також реєстрація права постійного користування цими земельними ділянками в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в установленому законом порядку, що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Максимчук О.В. на етапі прекваліфікації та не допущення до аукціону. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-07-005707-c, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 31.08.2021р. вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Максимчук О.В., в якому зазначено: «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встан розглянуто по Лотах № 1, №2, №3, №4 тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБАПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ та встановлено наступне: Тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБАПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ по Лотах № 1, №2, №3, №4 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації п. 4 «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 тендерної документації, подана фінансова звітність, яка не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі неменше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). Керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» по Лотах №1, №2, №3, №4 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ФОП Максимчук О.В. відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ». № п/п 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2019 або 2020 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) ****Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2019 або 2020 рік; - або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1-мс, 2-мс) за 2019 або 2020 рік. - для фізичних осіб-підприємців – податкова декларація за 2019 або 2020 рік. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 або 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). ***** ****- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. ***** - учасником надається фінансова звітність за один із запропонованих періодів (2019 або 2020 рік) на вибір. На виконання даної вимоги ФОП Максимчук О.В. надав в складі своєї тендерної пропозиції податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2020 рік, в якій вказаний обсяг доходу за звітний (податковий) період, що оподатковується за ставкою 5 % - 4 103 943,96 грн., розмір якого перевищує 50% очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота). Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду. Законодавством також передбачено, що для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюють скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форму і порядок складання яких визначено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39. Такими формами є фінансова звітність малого підприємства та фінансова звітність мікропідприємства, що включають у себе баланс та звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід). Вищезазначені підприємства можуть самостійно визначати доцільність складання фінансової звітності за загальними або спрощеними формами. Підприємства, що контролюють інші підприємства (материнські підприємства), крім фінансових звітів про власні господарські операції, зобов’язані складати та подавати консолідовану фінансову звітність відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності. Консолідована фінансова звітність — фінансова звітність підприємства, яке здійснює контроль, та підприємств, яких воно контролює, як єдиної економічної одиниці. Зазначені підприємства можуть не подавати консолідованої фінансової звітності, якщо разом із контрольованими підприємствами їхні показники на дату складання річної фінансової звітності не перевищують двох із таких критеріїв: балансова вартість активів — до 4 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 8 мільйонів євро; середня кількість працівників — до 50 осіб. Об’єднання підприємств, крім власної звітності, також складають та подають консолідовану фінансову звітність щодо підприємств, які входять до їх складу, якщо це передбачено установчими документами об’єднань підприємств відповідно до законодавства. Тож для цілей Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно зважати на те, що: учасником, який може надати фінансову звітність, є лише юридична особа; фінансовий звіт повинен бути сформований за попередній звітний період, а саме попередній календарний рік, крім випадку, коли учасник є новоствореним підприємством. Особливу увагу необхідно звернути на те, що в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) в розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Також варто відзначити, що фізичні особи-підприємці не складають фінансову звітність, а тому не зможуть довести свою фінансову спроможність (у разі встановлення такого критерію замовником). Хочемо зазначити, що Учасник процедури закупівлі — це у тому числі фізична особа та фізична особа — підприємець. Фізична особа — підприємець не складає фінансову звітність у тому порядку, що вимагалось № п/п 4 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та що зазначено вище, а тому не зможе підтвердити свою фінансову спроможність фінансовою звітністю. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи, що Закон передбачає, що фінансова спроможність підтверджується саме фінансовою звітністю, то замовник може не вимагати від такого учасника підтвердження цього кваліфікаційного критерію. Водночас тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, Учасником ФОП Максимчук О.В. виконана вимога щодо подання фізичною особою-підприємцем податкової декларації за 2019 або 2020 рік. В складі тендерної пропозиції подана податкова декларація єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2020 рік. Крім того, НАГОЛОШУЄМО, згідно п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 3 Розділу V Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Якщо Замовником були виявлені невідповідності в наданій в складі тендерної пропозиції податковій декларації за 2020 рік, то він повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і надати можливість Скаржнику виправити зазначені невідповідності, наприклад, поданням податкової декларації за 2019 рік, так як вимагалось тендерною документацією надання податкової декларації за 2019 або 2020 рік.
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 12:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 11:51
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21127-р/пк-пз від 16.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Максимчука Олександра Віталійовича за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 2.
Задовільнена: Так
Автор: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Олександр Максимчук +380965003399 fop_maksimchyk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"

Номер: acbd375f66bd4520a45eded331efe523
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c12
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 11:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 13:38
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21130-р/пк-пз від 16.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "КАЙЛАС-К" за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 2.
Задовільнена: Так
Автор: ПП "КАЙЛАС-К", Роман Балабаник +380987990657 kaylas3000inv@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга до органу оскарження

Номер: 3d38d80d1d7043e2b79dfa25abe6ab64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c5
Назва: Скарга до органу оскарження
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Код в ЄДРПОУ 40081195 Юридична адреса 79007, Україна, Львівська область, Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 Скаржник: ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" КОД В ЄДРПОУ 34661067 ЮРИДИЧНА АДРЕСА ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, БУДИНОК 157, КАБІНЕТ № 14, МІСТО ЧЕРКАСИ, ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ, УКРАЇНА, 18003 Інформація про закупівлю: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки) Лот 2 «Розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки Акціонерного товариства «Українська залізниця» на території Закарпатської області, Великоберезнянський район, Закарпатської області, Іршавський район, Закарпатської області, м. Чоп, Закарпатської області, Мукачівський район, Горондівська сільська рада, Закарпатської області, Ужгородський район, Ратівецька сільська рада, з метою реєстрації цих земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, а також реєстрація права постійного користування цими земельними ділянками в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в установленому законом порядку» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-005707-c Очікувана вартість закупівлі (лоту 2) 4`204`698.00 Гривня (без ПДВ) Скарга на рішення Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 07.06.2021 року Замовником РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів із публікацією англійською мовою, кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 23.07.2021 року. За результатом розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого тендерну пропозицію учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" було відхилено із наступною аргументацією: «Тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" по Лотах №2, №3 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації п. 4 «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 тендерної документації, подана фінансова звітність, яка не підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі неменше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). Керуючись ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» по Лотах №2, №3 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" оскільки учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції та звертає увагу Антимонопольного комітету на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 4 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ЇХ ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ», встановлено, що Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2019 або 2020 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) ****Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2019 або 2020 рік; - або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1-мс, 2-мс) за 2019 або 2020 рік. - для фізичних осіб-підприємців – податкова декларація за 2019 або 2020 рік. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 або 2020 рік у розмірі не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота)). ***** ****- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. ***** - учасником надається фінансова звітність за один із запропонованих періодів (2019 або 2020 рік) на вибір. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" на виконання вказаної вимоги тендерної документації, у складі документів тендерної пропозиції було надано фінансову звітність малого підприємництва, Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2020 рік, та квитанцію №2, та в яких відображено обсяг річного доходу (виручки), який складає 3 039,7 тис. грн., а саме: Звіт про фінансові результати за Рік 2020 р. Форма № 2-м Код за ДКУД 1801007 Стаття Код рядка За звітний період За аналогічний період попереднього року 1 2 3 4 Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 2000 3 039,7 91,3 Інші операційні доходи 2120 - - Інші доходи 2240 - - Разом доходи (2000 + 2120 + 2240) 2280 3 039,7 91,3 Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 2050 ( 2 289,0 ) ( - ) Інші операційні витрати 2180 ( - ) ( - ) Інші витрати 2270 ( - ) ( 391,2 ) Разом витрати (2050 + 2180 + 2270) 2285 ( 2 289,0 ) ( 391,2 ) Фінансовий результат до оподаткування (2280 – 2285) 2290 750,7 (299,9) Податок на прибуток 2300 ( 135,1 ) ( - ) Чистий прибуток (збиток) (2290 – 2300) 2350 615,6 (299,9) Очікувана вартість предмета закупівлі за Лотом 2 становить 4`204`698.00 Гривня (без ПДВ), 50 % від її вартості складає 2 102 349,00 грн., обсяг річного доходу (виручки) ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" складає 3 039 700 грн., тобто не менше ніж 50% пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі лоту 2. Отже, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" надано усі необхідні документи, та у повній і чіткій відповідності виконано усі вказані вимоги тендерної документації, а отже підстави, наведені у протоколі є безпідставними, необґрунтованими і такими, що не мають жодного підтвердження. Тобто, Замовником було грубо порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ". Крім того, відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Вимога тендерної документації щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а отже Замовник був зобов’язаний у разі виявлення (на його думку) невідповідностей інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону надати такому учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" можливість їх усунути. З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом прекваліфікації, Замовником грубо порушено права скаржника та вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" по закупівлі «71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)» Лот 2 «Розроблення технічної документації із землеустрою на земельні ділянки Акціонерного товариства «Українська залізниця» на території Закарпатської області, Великоберезнянський район, Закарпатської області, Іршавський район, Закарпатської області, м. Чоп, Закарпатської області, Мукачівський район, Горондівська сільська рада, Закарпатської області, Ужгородський район, Ратівецька сільська рада, з метою реєстрації цих земельних ділянок в Державному земельному кадастрі, а також реєстрація права постійного користування цими земельними ділянками в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в установленому законом порядку», ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-005707-c. Додатки (докази): 1. Фінансова звітність малого підприємництва у складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2020 рік, з квитанцією №2 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ". Директор ПП «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «УКРСПЕЦЗЕМ», М.М. Фіалковська
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 11:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.09.2021 17:10
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21244-р/пк-пз від 17.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 2.
Задовільнена: Так
Автор: ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ", Марія Фіалковська +380932487807 ukrzem-cherkassy@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"

Номер: f7a28946f5ff4d98b53f95b35e71ebe2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005707-c.c11
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАЙЛАС-К"
Дата розгляду скарги: 16.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2021 12:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.09.2021 11:48
Дата виконання рішення Замовником: 29.09.2021 12:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21126-р/пк-пз від 16.09.2021. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "КАЙЛАС-К" за процедурою закупівлі – "71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-06-07-005707-c, за лотом № 1.
Задовільнена: Так
Автор: ПП "КАЙЛАС-К", Роман Балабаник +380987990657 kaylas3000inv@gmail.com