• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

4 021 836.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 109.18 UAH
Період оскарження: 07.06.2021 17:20 - 26.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на неправомірні дії Замовника

Номер: cdd54c0c72ca45c9a8a010f08d3930a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-07-005438-c.c1
Назва: Вимога на неправомірні дії Замовника
Вимога:
Уповноваженій особі ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ СУДИЛКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-07-005438-c Вимога про усунення порушення Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Галеон», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія «Галеон», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія «Галеон», є рішення Замовника стосовно визнання тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" по предмету закупівлі "Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Вважаємо, що Рішення Замовника оформлене протоколом №31 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 14.07.2021 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ПП «МВМ-13» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема: 1. Згідно розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами, як замовником, згідно п. 3.6.3 на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2 до ТД) вимагалось документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі , що включає в себе, з поміж іншого: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок вартості робіт; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунок заробітної плати; - розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат згідно правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013); - розрахунок розміру прибутку відповідно настанови ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - календарний графік виконання робіт. - погодження в довільній формі виконати власними силами та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації. - Лист – згоду з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) наступного змісту: «______________ цим листом погоджується виконати роботи ""Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до умов договору та технічного завдання, зазначеного в Додатку 2 до тендерної документації. Учасником ПП "МВМ-13" в складі своєї тендерної пропозиції надано у формі об’єднаного файлу під назвою «Кошториси» розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат, однак останні аж ніяким чином не відповідають вимогам тендерної документації та ВИМОГАМ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Разом з тим, відповідно до пункту 3.6.3 тендерної документації, встановлено імперативну умову, що розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат згідно правил визначення вартості будівництва мають бути визначені з дотриманням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) визначено, що Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника. В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 визначено, що: п.4.3.3 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники загальновиробничих витрат по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д. 1.1 -1). 5.3.2 Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов'язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об'єктами за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1). Методика розрахунку була неодноразово описано в збірниках Ціноутворення у будівництві. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" ЗВВ у складі договірної ціни (файл під назвою «Кошториси») розраховані лише на будову «Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл.» в сумі 226254,62 грн. згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 3.6.3 Тендерної Документації, . Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" відсутнє підтвердження відсутності підстав відхилення, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, що не відповідає нормам частини 3 статті 17 Закону. (Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-15-000584-с). 2. Згідно розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами, як замовником, згідно п. 3.6.3 на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2 до ТД) вимагалось документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі , що включає в себе, з поміж іншого: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок вартості робіт; - пояснювальна записка; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунок заробітної плати; - розрахунки загальновиробничих, адміністративних витрат згідно правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013); - розрахунок розміру прибутку відповідно настанови ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - календарний графік виконання робіт. - погодження в довільній формі виконати власними силами та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації. - Лист – згоду з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) наступного змісту: «______________ цим листом погоджується виконати роботи ""Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до умов договору та технічного завдання, зазначеного в Додатку 2 до тендерної документації. ПП "МВМ-13" у складі своєї ТД надано календарний графік, однак поданий ПП "МВМ-13" календарний графік не містить інформації щодо переліку видів робіт, одиниці виміру, кількості, кошторисної вартості і обсягів робіт, передбачених до виконання в окремі періоди, а містить лише інформацію з назвою об’єкта «Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл.» і термін виконання до 10.12.2021 року. Тоді як згідно Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Косовської Л.І. стосовно закупівлі робіт: "Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул.Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 –45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) міститься вичерпний приклад оформлення календарного графіку, з вказанням переліку видів робіт, одиниці виміру, кількості, кошторисної вартості і Обсягів робіт, передбачених до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість). Вважаємо, що поданий ПП "МВМ-13" календарний графік не тільки не відповідає проекту договору, але й не містить необхідної інформації про будівництво об’єкта в різні етапи виконання робіт. 3. Згідно моніторингу, проведеного нами, ПП "МВМ-13" у складі своєї пропозиції надано Розрахунок кошторисної заробітної плати для будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт на 2021 рік, у розрахунку заробітної плати ПП "МВМ-13" враховано розмір прожиткового мінімуму 2270,00 грн, однак згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», прожитковий мінімум з 1 липня 2021 року на одну особу працездатного віку в розрахунку на місяць становитиме 2379 грн. Будівництво даного об’єкту починається орієнтовно не раніше серпня, а значить ПП "МВМ-13" свідомо занизили розмір прожиткового мінімуму в поданому розрахунку заробітної плати. Згідно проведеного моніторингу ПП "МВМ-13" надало, у складі тендерної документації Гарантійний лист №101/46 від 18 червня 2021 року, про те, що зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не буде штучно або неправдиво занижувати (демпінгувати) свої ціни, на що Уповноваженою особою не звернено увагу. 4. В пояснювальній записці ПП "МВМ-13" вказано, що середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 166,08 людино - годин, для розряду робіт 3,8. Але середньомісячна тривалість робочого часу на 1 працівника в режимі повної зайнятості на 2021 рік при 40-годинному робочому тижню згідно інформації Держстату (ЛИСТ 12.08.2020 № 3501-06/219 «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік») становить 166,17 люд.год, тобто ПП "МВМ-13" при розрахунку договірної ціни врахували показник 2020 , а не 2021 року. 5. Вами, як Замовником торгів: ""Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) в тендерній документації визначений вид договірної ціни: динамічна. Відповідно до абз. 4 п. 3 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 року Договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт. Згідно з п. 21 Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Як нами уже зазначалось Вами визначено – тверда, тоді як учасник торгів, зараз уже переможець ПП "МВМ-13" в файлі «кошториси» визначили вид Договірної ціни як «динамічна», що суперечить вимогам тендерної документації, і мали би бути відхиленими. 5. У відповідності до п. 3.1.3 Тендерної документації на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул. Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну Хмельницької обл." (код ДК 021-2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація " : усі без виключення документи, що мають відношення до тендерної пропозиції за умови, що вони підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути адресовані Замовнику та містити дату створення документа, реєстраційний номер, номер оголошення цієї закупівлі у системі Prozorro і підпис уповноваженої особи (відбиток печатки)*, однак у складі Тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" є надані документи, що містять лише підпис та печатку підприємства: календарний графік, кошториси. На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: - надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення Уповноваженою особою Замовника неправомірного рішення; - відхилити тендерну пропозицію ПП "МВМ-13", як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника. У зворотному випадку – ми змушені будемо звертатись зі скаргою до АМК України та/або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вимоги про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2021-06-07-005438-c.c1) від 15 липня 2021 року Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН", код ЄДРПОУ:39120927 повідомляємо наступне. Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Між тим, Вимога номер UA-2021-06-07-005438-c.c1 від 15 липня 2021 року Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН", пропозиція якого відхилена не містить положень про те, що аргументація, зазначена в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій по відхиленню ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН", є недостатньою. Будь-яких інших положень щодо подання Вимоги Учасниками на даній стадії закупівлі Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Відтак дана Вимога відлягає відхиленню. Разом з цим по суті Вимоги повідомляємо наступне. У складі тендерної пропозиції ПП "МВМ-13" наявне підтвердження відсутності підстав відхилення, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону (Гарантійні листи від 18 червня 2021 року №№101/22,101/23 (файли: 25 червня 2021 15:44Довідки_ст 17.pdf, 25 червня 2021 15:44Довідки_ст 17.pdf)), що відповідає нормам частини 3 статті 17 Закону. Згідно розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», згідно п. 3.6.3 на підтвердження відповідності тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених (згідно із Додатком № 2 до ТД) Замовником вимагалось документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі , що включає в себе, з поміж іншого, календарний графік виконання робіт. ПП "МВМ-13" у складі своєї ТД надано календарний графік. З чого слідує, що дана вимога Учасником виконана. Тендерна документація не містить жодних вимог, що календарний графік має відповідати проекту договору. Водночас, тендерна документація не містить жодних вимог до календарного графіку, що має подаватися Учасником. Згідно Додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Косовської Л.І. стосовно закупівлі робіт: "Капітальний ремонт фасадів будівлі школи по вул.Центральній, 16 у с. Траулин Шепетівського р-ну міститься проект календарного графіку, який буде заповнюватися Переможцем торгів, під час укладення договору. Ні у тендерній документації, ні у проекті договору не міститься жодної інформації про вичерпність та/або приклади оформлення календарного графіку, з вказанням переліку видів робіт, одиниці виміру, кількості, кошторисної вартості і обсягів робіт, передбачених до виконання в окремі періоди (кількість/кошторисна вартість). Відтак, календарний графік відповідає умовам установленим Замовником. З наведеного слідує безпідставність положень Вимоги. ПП "МВМ-13" у складі своєї пропозиції надано Розрахунок кошторисної заробітної плати для будівельно-монтажних та ремонтно-будівельних робіт на 2021 рік, у розрахунку заробітної плати ПП "МВМ-13" враховано розмір прожиткового мінімуму 2270,00 грн. Вказаний розрахунок подано Учасником 25 червня 2021 року о 15:44 год. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» установлено у 2021 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня - 2189 гривень, з 1 липня - 2294 гривні, з 1 грудня - 2393 гривні, а для основних соціальних і демографічних груп населення, зокрема працездатних осіб: з 1 січня - 2270 гривень, з 1 липня - 2379 гривень. З чого слідує, що Учасник станом на 25 червня 2021 року подав відповідний розрахунок із врахуванням розміру прожиткового мінімуму згідно з Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік». Суть положення статті 58 Конституції України про незворотність дії законів та інших нормативно-правових актів у часі, за тлумаченням КСУ полягає в тому, що дія законів та інших нормативно-правових актів поширюється на ті відносини, які виникли після набуття ними чинності, і не поширюється на правовідносини, які виникли і закінчилися до набуття такої чинності. Закон України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» не містить положень, що до настання дати 1 липня 2021 року застосовується норма про прожитковий мінімум для працездатних осіб 2379 гривень, що діє з 01.07.2021 року. Уповноваженою особою звернено на це увагу. Програмні комплекси з визначення вартості будівництва, призначені для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. Їх переважна більшість орієнтована на вимоги національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та у них реалізовані алгоритми, що дозволяють визначати вартість будівельних робіт згідно з відомчими нормативними документами. Як вбачається з кошторисної документації Учасником використано програмний комплекс АВК – 5. АВК-5 – програмний комплекс, призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення. Відповідно до інформації, що міститься у відкритому доступі у мережі інтернет відповідно до свідоцтва № 25594 від 09.09.2008 року про реєстрацію авторського права на твір та свідоцтвом серії ВР № 00984 про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення, виданими Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, автором і розробником всіх редакцій і версій ПК АВК-5 є ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» (код - 35738219). Особливістю програмного комплексу АВК-5 при формуванні кошторисів є автоматичне присвоєння їм порядкового номеру в послідовному порядку їх розробки та зазначенням редакції (версії) програмного комплексу АВК-5. За інформацією ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» у верхньому колонтитулі вихідних документів ПК АВК-5 (першого листа кошторису) у лівому кутку зазначається версія ПК АВК-5 у якій формується кошторисна документація; у правому кутку – реєстраційний номер будови у списку будов та шифр вихідного документу. Колонтитули з версією ПК, з номером будови та шифром документу формується повністю автоматично, без можливості втручання з боку користувача. З кошторисів Учасника прослідковано, що у колонтитулах де вказується користувачем Замовник та об’єкт будівництва відповідні відомості наявні, а тому, твердження, що останні повинні бути адресовані Замовнику та містити дату створення документа, реєстраційний номер, номер оголошення цієї закупівлі у системі Prozorro є надуманими.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні