Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201707 Шумськ-Боложівка на ділянці км 5+427 – км 9+975 (окремими ділянками) Тернопільської області
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, підписаного шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) особи, уповноваженої на підписання гарантії, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (за наявності).
Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897. Обсяг виконання робіт згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
3 845 612.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 228.06 UAH
Період оскарження:07.06.2021 17:02 - 19.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови закупівлі
Номер:bd73a1c013ab43e7b1da8ab40b87d88b
Пов'язана кваліфікація:Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", UA-EDR 37306789
Ідентифікатор запиту:UA-2021-06-07-005336-c.a1
Назва:Скарга на умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством Тернопільської обласної ради «Наглядінвестбуд» (код 44047383) (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201707 Шумськ-Боложівка на ділянці км 5+427 – км 9+975 (окремими ділянками) Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-005336-c.
У зазначених торгах прийняли участь: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» (надалі – Скаржник), Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕСУРС», Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (надалі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»).
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною ціною, була ціна, запропонована ТОВ «АВАКС ПРОФ».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 2/01/07 від 01.07.2021 р. ТОВ «АВАКС ПРОФ» визнано переможцем вказаних торгів.
При проведенні процедури закупівлі Замовником застосовано дискримінаційний підхід, що полягає у визначенні переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), внаслідок чого порушено права та охоронювані Законом інтереси Скаржника як учасника даної процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «АВАКС ПРОФ» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Пунктом 9 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника визначено:
«Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом (гарантія), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 110 000,00 грн. (сто десять тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок комунального підприємства Тернопільської обласної ради «Наглядінвестбуд» №UA858201720355139004001188882, Код за ЄДРПОУ 44047383.
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, підписаного шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) особи, уповноваженої на підписання гарантії, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки.
При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (за наявності).
Гарантія оформляється відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897».
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
Зокрема:
…2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація:
повне найменування - для юридичної особи;
прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента;
реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
адреса місцезнаходження;
….8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»….
Звертаємо увагу Колегії на те, що банківська гарантія надана ТОВ «АВАКС ПРОФ» (документ Guarantee_110000,00 UAH.pdf) не містить «категорію принципала» та вебсайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO».
Тобто, Банківська гарантія ТОВ «АВАКС ПРОФ» не відповідає вимогам абз. 4 п. 2 та п. 8 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, а отже и вимогам п. 9 Тендерної документації Замовника.
Окрім цього, Банківська гарантія, надана ТОВ «АВАКС ПРОФ» містить інформацію не передбачену наказом №2628, а саме: банківські реквізити бенефіціара, що не відповідає вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628.
Отже, надана учасником ТОВ «АВАКС ПРОФ» гарантія не відповідає Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», форма і вимоги якого визначені обов’язковими для гарантій, які надаються як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ненадання належної банківської гарантії на забезпечення тендерної пропозиції, яка відповідала б вимогам тендерної документації та нормативним актам щодо обов’язкових вимог до оформлення банківських гарантій, мало стати підставою відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» відповідно до статті 31 Закону.
Таким чином, Замовником застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – визнав переможцем Пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ» на підставі вимог статті 31 Закону, чим порушив принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Згідно ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб’єктами не було подано.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини скарги автоматично не приймаються електронною системою закупівель.
На підставі викладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП»
(код 40945017) до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Тернопільської обласної ради «Наглядінвестбуд»
(код 44047383) скасувати рішення оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій 2/01/07 від 01.07.2021 р, про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» переможцем процедури закупівлі.