-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень у будівлі Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №11, розташованої за адресою: вул. Центральна, 48-Б,с. Миколаївка, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Більш детальна інформація в тендерній документації.
Торги не відбулися
784 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 920.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2021 15:54 - 25.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга в АМКУ
Номер:
15bdd401e90946eb897bceaeeb3b2832
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-009616-b.a2
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Вих. № 1 від 14.07.2021
До Антимонопольного комітету України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ»
Місцезнаходження:
03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2
тел. (066) 579 46 55
код ЄДРПОУ 43694796
e-mail: cb_topaz@ukr.net
Замовник:
Відділ освіти м. Новогродівка
код ЄДРПОУ 22039066
Місцезнаходження:
85483, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, буд. 19
тел. + 380509383362
e-mail: ngoroo@ukr.net
Інформація про закупівлю:
ID: ecd322d9c72543909443b298d3ea552f
Закупівля: UA-2021-06-04-009616-b
Скарга
на незаконні дії Замовника – Відділу освіти м. Новогродівка по процедурі закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень у будівлі Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №11, розташованої за адресою: вул. Центральна, 48-Б,с. Миколаївка, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 04.06.2021 року була оголошена закупівля послуг за процедурою «Відкриті торги» з предметом закупівлі: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень у будівлі Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №11, розташованої за адресою: вул. Центральна, 48-Б,с. Миколаївка, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-04-009616-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 29.06.2021 08:00.
Аукціон відбувався: 30.06.2021 15:11 – 30.06.2021 15:38.
За результатами аукціону в закупівлі прийняли участь наступні учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ») – 528 810,30 грн.;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА 2000» (далі –ТОВ «БЕЗПЕКА 2000») – 648 846,34 грн.;
3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС ЛЕКО» (далі – ТОВ «ФЕНІКС ЛЕКО») – 783 990,13 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить 784 000,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2021 року № 69 Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень у будівлі Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 11, розташованої за адресою: вул. Центральна, 48-Б, с. Миколаївка, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-04-009616-b) – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі (п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»).
Другим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2021 року № 71 Замовником було прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» (ЄДРПОУ 37435330) з сумою пропозиції 648846,34 грн. переможцем закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень у будівлі Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 11, розташованої за адресою: вул. Центральна, 48-Б, с. Миколаївка, Донецької обл. (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-04-009616-b).
І. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї тендерної пропозиції та повідомляє наступне.
1. Першою підставою відхилення було: «У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Всі документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» мають факсимільне відтворення підпису та печатки за допомогою засобів механічного та/або іншого копіювання та/або іншого аналога власноручного підпису та відбитка печатки, про що свідчать місця перетину печатки з друкованим текстом на всіх документах пропозиції, тобто документи оформлені з порушенням норм чинного законодавства та вимог Замовника.».
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в складі пропозиції надав документи в сканованому вигляді за підписом директора і з відбитком печатки організації, з накладанням КЕП на тендерну пропозицію.
Окрім того, повідомляємо про те, що Замовник немає компетенції про надання висновків щодо того як саме були проставлені підпис та відбиток печатки на документах.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відхилена безпідставно.
2. Другою причиною відхилення було: «Відповідно до Додатку № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА до п.п. 12 п. 4, Учасник закупівлі повинен був надати «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС, наказу ДСНС та договору ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно д Наказу ДСНС про її видачу)» - учасник не надав копію договору з ДСНС (надав лист – роз’яснення щодо договору в довільній формі). Учасниками не було оскаржено дану вимогу Замовника, то це означає, що такі умови мають бути виконані учасниками на стадії подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 12 розділу 4 «Інша інформація, вимоги до учасника» Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС, наказу ДСНС та договору ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу).
Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- лист – роз’яснення щодо електронної ліцензії, відповідно до якого ліцензія надається в електронному вигляді і міститься в ліцензійному реєстрі, розміщеному на офіційному сайті ДСНС;
- наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 30.07.2020 № 435 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»;
- довідка про наявність чинної ліцензії;
- лист – роз’яснення щодо договору ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, в якому зазначено, що монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень здійснюється на підставі ліцензії або наказу, виданих ДСНС на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензія або наказ ДСНС видаються у відповідності до ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада № 852. ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ містять вичерпний перелік підтвердних документів, які необхідні для отримання ліцензії. Серед даного переліку відсутній договір ДСНС.
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.».
Оскільки договір ДСНС не передбачений жодним нормативно – правовим актом чинного законодавства для юридичних осіб, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надав лист – роз’яснення щодо ненадання договору ДСНС з посиланням на законодавчі підстави.
Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» було неправомірно відхилено з цієї підстави.
3. Третьою підставою для відхилення було: «Кваліфікаційні сертифікати інженера – проектувальника не завірені належним чином».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 17 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалася наявність штатного (або за договором провідного інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки для узгодження з проєктною організацією ймовірних відхилень від проєкту (на підтвердження додати штатний розклад або трудовий договір).
Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано штатний розклад, затверджений наказом від 10.08.2020 року № 05-ОД та додатково кваліфікаційний сертифікат інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки Шаховського Олександра Сергійовича, наданий у вигляді сканованої копії з оригіналу документу.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Повідомляємо, що не завірення кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника, який не вимагався тендерною документацією, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відхилена безпідставно з наведеної вище підстави.
4. Четверта підстава для відхилення: «Сертифікати відповідності на обладнання не завірені належним чином.».
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку №3 тендерної документації). Дана інформація повинна бути у вигляді пояснювальної записки з підтвердженням розуміння Учасником обсягу надання послуги, що є предметом закупівлі.
Додатком 3 до тендерної документації вимагається «Учасник надає копії діючих сертифікатів відповідності на обладнання, яке буде встановлено при монтажі системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень, а саме: прилади приймально-контрольні, сповіщувачі, комунікатори та модулі ППК, сигналізатори, акустичні системи, коробки огнестійкі, акумулятори, кабелі спеціалізовані огнестійкі.».
Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надав в складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності на обладнання у вигляді сканованих копій з оригіналів документів, а також лист – роз’яснення щодо сертифікатів відповідності.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Повідомляємо, що не завірення сертифікатів відповідності на обладнання, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відхилена безпідставно з наведеної вище підстави.
5. П’ята причина відхилення: «Декларація відповідності матеріально – технічної бази не завірена належним чином.».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл (Дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпека (чинну/чинні на весь строк надання послуг), а саме: зварювальні роботи, роботи що виконуються на висоті.
Учасником ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» в складі тендерної пропозиції надано декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на зварювальні роботи та роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра у вигляді сканованої копії з оригіналу документа.
Додатково зазначаємо, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості:
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Повідомляємо, що не завірення декларації відповідності матеріально – технічної бази, є формальною (несуттєвою) помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та яка ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» відхилена безпідставно з наведеної вище підстави.
ІІ. ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» і повідомляє наступне.
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 12 розділу 4 «Інша інформація, вимоги до учасника» Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС, наказу ДСНС та договору ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (у разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу).
Учасником ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» в складі пропозиції надано договір № 10/Б/7 з впровадження спостереження за установками пожежної автоматики від 20.03.2019 року, укладеного між Головним управлінням ДСНС України у Донецькій області та Товариством з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА 2000», предметом якого є спільна діяльність щодо забезпечення в Донецькій області системи централізованого пожежного спостереження, а саме:
- передача сигналів про пожежу від станції моніторингу пожежної автоматики Підприємства до диспетчерської служби Управління;
- оперативне реагування пожежних підрозділів Управління у випадках надходження сигналів про пожежу.
Тобто, Учасником ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» було надано договір ДСНС на централізоване пожежне спостереження, в той час як тендерною документацією вимагалося надати договір ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Отже, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» відсутній договорі ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку №3 тендерної документації). Дана інформація повинна бути у вигляді пояснювальної записки з підтвердженням розуміння Учасником обсягу надання послуги, що є предметом закупівлі.
Додатком 3 до тендерної документації вимагається «Учасник надає копії діючих сертифікатів відповідності на обладнання, яке буде встановлено при монтажі системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень, а саме: прилади приймально-контрольні, сповіщувачі, комунікатори та модулі ППК, сигналізатори, акустичні системи, коробки огнестійкі, акумулятори, кабелі спеціалізовані огнестійкі.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» відсутні сертифікати відповідності на акумулятори та сповіщувач пожежний тепловий СПТ-2Б.
Додатково повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» відсутнє роз’яснення щодо ненадання сертифікатів відповідності на обладнання з посиланням на законодавчі підстави.
Дана вимога тендерної документації не була оскаржена жодним учасником, що свідчить про погодження з нею.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати гарантійний лист на обладнання належної якості відповідно од умов технічного завдання цієї документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу за рахунок Учасника. Гарантія на обладнання має бути не менше 12 місяців.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» відсутній гарантійний лист щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу за рахунок Учасника.
Таким чином, Учасник процедури закупівлі ТОВ «БЕЗПЕКА 2000» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Отже, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БЕЗПЕКА 2000».
Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-06-04-009616-b.pdf 14.07.2021 17:34
- Рішення від 19.07.2021 № 16378.pdf 20.07.2021 12:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17306.pdf 29.07.2021 15:08
- Рішення від 28.07.2021 № 17306.pdf 02.08.2021 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 15:59
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2021 12:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2021 15:57
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6809ce534edf413eac3c477943ddd953
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-04-009616-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вважаємо змінити п 3 додатку 2 до тендерної документації у такій редакції за 2021рр. (не більше 2-х аналогічних договорів). Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо надання про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за період 2018-2021 рр.), на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель, така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне.
Отже вимога щодо надання завірених копії кількох (2–3 шт. та за період 2018-2021 рр) договорів на виконання робіт аналогічного за предметом закупівлі , є прямим порушенням Закону та дискримінує Скаржника, як учасника, який не має можливості надати копії договору що підтверджує його кваліфікацію так як новостворене підприємство не має можливість надати такі договори, однак має досвід роботи у 2021 році .
Таким чином, вимога щодо надання завірених копій за 2018-2021рр договорів на виконання робіт аналогічного за предметом закупівлі є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання аналогічних договорів за період 2018-2021 рр - є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, та була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: , подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів (щодо процедури закупівлі № UA-2017-03-10-000350-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Вважаємо змінити п 3 додатку 2 до тендерної документації у такій редакції за 2021рр. (не більше 2-х аналогічних договорів) мати успішний досвід виконання аналогічних договорів у обсязі не менш 35% від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА АНАЛОГ. ДОГОВОРА.docx 10.06.2021 17:31
Дата подачі:
10.06.2021 17:31
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Вимога щодо надання для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (за період 2018-2021 рр.) не обмежує Учасників, які мають досвід виконання робіт в якомусь з цих років, а саме 2021 році, як Вами зазначено. Тобто інформація та надання двох договорів, які виконано в 2021 році відповідатиме вимогам тендерної документації до закупівлі. Щодо успішного досвіду виконання аналогічних договорів у обсязі не менш 35% від очікуваної вартості закупівлі повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо будь-якого відсотку виконання аналогічного договори, тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про 35%. Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг, що зумовлюється природними умовами тощо.
Таким чином, підтвердження виконання Договору та наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є саме підписання сторонами Актів, якими надані послуги та які приймаються без зауважень. Сума виконання договору може бути пов’язана з строком, на який його укладено, погодними умовами, фінансуванням Замовника та іншими факторами.
Статус вимоги:
Відхилено