• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обробки даних (Послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)

Торги не відбулися

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2021 17:15 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Додатки до Атестату КСЗІ та експертного висновку ТЗІ

Номер: 58c6cf7ab837443da97df9a4a4de0093
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-006223-c.b2
Назва: Додатки до Атестату КСЗІ та експертного висновку ТЗІ
Вимога:
Серед вимог тендерної документації до закупівлі є вимога щодо наявності в учасника Системи управління інформаційною безпекою хмарних сервісів та ресурсів та сервісів ЦОД, що надаються Учасником та послуг ЦОД, в якому розміщується ХЦОД, яка відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2013. Даний стандарт встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) в контексті організації. Він також включає в себе вимоги до оцінки і обробки ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації. Вимоги, викладені в ISO/IEC 27001 є загальними і призначені для застосування всіма організаціями, незалежно від їх типу, розміру і характеру. Надання додатків до атестату відповідності ХЦОД комплексній системі захисту інформації (КСЗІ) та додатків до експертного висновку (який підтверджує, що приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника, відповідає вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації), є прямим порушенням Системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) хмарних сервісів та ресурсів та сервісів ЦОД. Тобто, наявність в учасника сертифікату ISO/IEC 27001:2013, виключає можливість розкриття учасником інформації стосовно архітектури, набору методів та засобів систем захисту інформації, яка міститься в додатках до атестату відповідності ХЦОД комплексній системі захисту інформації (КСЗІ) та додатках до експертного висновку (який підтверджує, що приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника відповідає вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації). В той же час, достатнім підтвердженням наявності в учасника систем захисту інформації як ХЦОД, так і ЦОД є Атестат відповідності ХЦОД комплексній системі захисту інформації (КСЗІ) та експертний висновок, який підтверджує, що приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника, відповідає вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації, відповідно, без документів, які є їх невід’ємними частинами. Враховуючи вищенаведене, просим викласти вимоги до вищезазначених документів в наступній редакції: - ХЦОД, на базі якого будуть надаватись послуги, повинен забезпечувати захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні. На підтвердження учасник повинен надати копію діючого атестату відповідності ХЦОД комплексній системі захисту інформації (КСЗІ) (без документів, які є його невід’ємною частиною). - Учасник повинен надати діючий експертний висновок (без документів, які є його невід’ємною частиною), зареєстрований в Адміністрації Держаної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, який підтверджує, що приміщення ЦОД, в якому розташовано ХЦОД учасника, відповідає вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення щодо внесення змін до Додатку 1 до Тендерної документації, яку викладено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Про те що, власне або орендоване приміщення, в якому розташовано обладнання Виконавця не є під арештом або об’єктом спору.

Номер: d59f3bd4f0854e10b9917821bf98c9fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-02-006223-c.c1
Назва: Про те що, власне або орендоване приміщення, в якому розташовано обладнання Виконавця не є під арештом або об’єктом спору.
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальність «АНТЕ МЕДІАМ» (далі ТОВ АНТЕ-МЕДІАМ та/або Виконавець) цим листом повідомляє, що приміщення, в яких розташоване обладнання Виконавця, на базі якого виробляється послуга, орендується ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» у ТОВ «АКАМАНТ» згідно договору суборенди №01/22-2020 від 22 січня 2020 року. ТОВ «АКАМАНТ», в свою чергу, орендує зазначені приміщення у їх власника – ТОВ «АМАДЕУС КО». Відповідно до інформаційних відомостей з довідки «Інформація з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна» від 07.06.2021 № 260238613…щодо зазначених приміщень центру обробки даних відсутні будь-які арешти, а також відсутні обмеження щодо користування зазначеним нерухомим майном. Проте, вказані приміщення, в яких розташоване обладнання Виконавця, на базі якого виробляється послуга, передані власником цих приміщень в іпотеку державному банку ПАТ АБ «Укргазбанк», наявність якої жодним чином не впливає на права ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» в частині користування такими орендованими приміщеннями та в частині можливості надання Замовнику послуг, які є предметом Закупівлі. Так, звертаємо увагу, що згідно ст. 16 ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник процедури закупівлі має право установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, вищеперераховані законодавчо визначені кваліфікаційні критерії є вичерпними і не передбачають для Замовника закупівлі можливості встановлювати додаткові вимоги для Виконавця, зокрема, щодо відсутності застави/іпотеки на наявній в учасника матеріально-технічній базі. Іпотека по своїй суті – це цивілізований метод залучення коштів та гарантія взятих на себе зобов’язань. Цей правочин регулюється Законом України «Про іпотеку», який, згідно ст. 2 базується на Конституції України та діючому законодавстві. Так, частиною 1 статті 9 ЗУ «Про іпотеку» визначено, що Іпотекодавець має право володіти та користуватись предметом іпотеки відповідно до його цільового призначення. ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» наголошує, що наявність іпотеки щодо приміщень центру обробки даних ніяким чином не обмежує право користуватися нерухомим майном, а будь-які наслідки у вигляді арешту чи відчуження майна можуть наступити лише за умови недобросовісного виконання взятих на себе цивільно-правових зобов’язань. Таким чином, додаткова вимога до учасника процедури закупівлі у вигляді відсутності обтяження нерухомого майна згідно Державного реєстру іпотек, є такою, що суперечить приписам ЗУ «Про публічні закупівлі», та по своїй суті є дискримінаційна. Враховуючи вищезазначене, а також відсутність окрім іпотеки будь-яких інших арештів, застав, обтяження приміщення, в якому розташоване обладнання Виконавця, ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» просить виключити з тендерної документації Замовника вимогу щодо відсутності застави або інших обтяжень щодо нерухомого майна, яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку «Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна» (далі – Інформаційна довідка), яка підтверджує, що нерухоме майно, адреса якого вказана в довідці про наявність обладнання і яке входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника (далі – Нерухоме майно), не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями. Дата видачі інформаційної довідки повинна бути не раніше дати публікації оголошення про закупівлю на сайті уповноваженого органу. Вищезазначена вимога підтверджує відповідність учасників кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та наявність такої довідки входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника. З урахуванням частини 3 ст. 22 Закону, Замовник самостійно формує умови тендерної документації з урахуванням Закону та норм чинного законодавства України. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Наявність обтяження щодо Нерухомого майна Учасника, в тому числі іпотеки, несе ризики застосування передбачених Законом України “Про виконавче провадження” заходів примусового виконання рішень у разі порушення Учасником своїх зобов’язань за правочинами, на забезпечення яких застосовано таке обтяження. Таким заходом є, зокрема звернення стягнення на майно, що полягає в його арешті, вилученні та примусовій реалізації (стаття 48 зазначеного Закону). Згідно із статтею 12 Закону України “Про іпотеку” у разі порушення іпотекодавцем обов’язків, встановлених іпотечним договором, іпотекодержатель має право вимагати дострокового виконання основного зобов’язання, а в разі його невиконання – звернути стягнення на предмет іпотеки. Звернення стягнення на Нерухоме майно Учасника або на Нерухоме майно, що використовується Учасником, зокрема, внаслідок порушення іпотекодавцем обов’язків, встановлених іпотечним договором, для Замовника може призвести до невиконання/ неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за договором про закупівлю в результаті довготривалого обмеження або остаточного позбавлення доступу до обладнання та інформаційних систем, розміщених в центрі обробки даних (далі – ЦОД) на території такого Нерухомого майна, та зупинення роботи інформаційних систем Замовника в результаті втрати ним можливості їх використання та обслуговування. Також цим створюються умови для несанкціонованого доступу до інформаційних систем Замовника та, як наслідок, розголошення/розповсюдження/витоку даних облікових записів та критичної для Замовника інформації з точки зору конфіденційності. Вимога до учасника процедури закупівлі у вигляді відсутності обтяження нерухомого майна згідно Державного реєстру іпотек, не може вважатися такою, що суперечить приписам ЗУ «Про публічні закупівлі» та бути дискримінаційною, оскільки виконання Учасником своїх зобов’язань за іпотечними договорами, як і за іншими правочинами, у зв’язку з якими встановлено обтяження його Нерухомого майна, знаходиться поза межами впливу чи контролю Замовника. Вимога, передбачена п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, встановлена виходячи зі специфіки послуг, які, зокрема, передбачають перенесення до ЦОД Учасника усіх інформаційних систем Замовника, включаючи ті інформаційні системи, що містять критичну для Замовника інформацію з точки зору конфіденційності, достовірності та постійної доступності, а також із необхідності зменшення ризиків інформаційної безпеки. Також звертаємо Вашу увагу, що Учасник має надати послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних, на яких буде розміщено Єдиний експортний веб-портал, який має стратегічний та національний характер, адже його утворення визначено абзацом другим підпункту "ґ" пункту 12 статті 1 Указу Президента України від 08.11.2019 № 837/2019 "Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави", та рішенням Уряду, а саме, розпорядженням КМУ від 19 серпня 2020 року № 1029 «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1017». На Єдиному експортному веб-порталі зберігаються та оброблюються персональні дані, розміщується інформація національного значення. Тендерна документація Замовника підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства і Замовник не вбачає необхідності та підстав для внесення запропонованих змін.
Статус вимоги: Відхилено