• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти засобів навчання та обладнання для оснащення навчальних кабінетів код ДК 021-2015: 39160000-1 Шкільні меблі

Сума коштів на закупівлю Комплекти засобів навчання та обладнання для оснащення навчальних кабінетів за кодом CVP ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі» на 2021 рік складає 987900,00грн. з ПДВ, загальною кількістю 4 комплекти з доставкою до об’єктів балансової належності Замовника Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області(за заявкою об’єктів по наявній потребі у товарі), а саме: -60035, Чернівецька область, Дністровський район, с. Недобоївці, вул. О.Кобилянської, 32 Недобоївський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів імені Григорія Томіна Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області. Обсяг поставки: 1 комплект -60050, Чернівецька область, Дністровський район, с. Керстенці, вул. Героїв Майдану, 27 Керстенецький заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області) Обсяг поставки: 1 комплект -60043, Чернівецька область, Дністровський район, с.Долиняни, вул. Макаренка, 4 Долинянський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області Обсяг поставки: 1 комплект -60044, Чернгівецька область, Дністровський район, с. Ставчани, вул. Головна, 1 Ставчанський навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти I-II ступенів заклад дошкільної освіти» Недобоївської сільської ради Дністровського району Чернівецької області) Обсяг поставки: 1 комплект Обсяг: 4 комплекти, що включають в себе позиції товарів. Контактна особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками під час проведення процедури відкритих торгів - Уповноважена особа з публічних закупівель Соколюк Лариса Василівна, тел. +38(050)504-1010

Завершена

987 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 939.50 UAH
Період оскарження: 25.05.2021 16:27 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 5de36757fac84820b81ac6f85c6eab8b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-012973-b.b2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику ви внесли зміни в ТД прибрав одні дискримінаційні вимоги і додав інші, ось ці ""Лист авторизації виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом від виробника) на засоби навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо – математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів та Лист авторизації виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом від виробника) цифрового вимірювального комплексу, інтерактивної дошки, проектора та ноутбука, багатофункціонального пристрою адресований замовнику, із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання повноважень учаснику щодо постачання товару;" Якщо Ви вважаєте, що данна вимога не є дискримінаційною, то прошу Вас ознайомитись з рішенням АМКУ в аналогічній закупівлі ,щодо надання данного документа і де АМКУ чітко зазначає,що данна вимога є дискримінаційною. Внесіть зміни в ТД , приберіть всі дискримінаційні вимоги.Думайте своєю головою.Невже Вам приємно коли Вас тикають носом в якоби Вами написану ТД.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Уважно розглянувши звернення вважаю, що Замовник у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів різними замовниками із точним формулюванням того чи іншого питання. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються по суті питання. Наприклад: Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації. Вимога про надання авторизаціного листа (чи авторизаційних листів) від виробника / або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару, із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, назви та юридичної адреси Учасника дана з метою уникнення ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні обладнання, оскільки обладнання може бути офіційно не ввезено на територію України, та не має сервісної підтримки офіційного представництва в Україні. Листи з метою уникнення поставки низькоякісного товару, ризиків придбання імітації, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що не відповідає вимогам і не супроводжується гарантією. Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надає додаткові гарантії поставки на території України. В свою чергу Замовник уважно ознайомився з представленим Вами рішенням АМКУ №11217-р/пк-пз від 21.05.2021. В наведеному Вами рішенні оскаржувана вимога звучить як, цитуємо: - надає копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Тобто оскаржується той факт що авторизацію повинен надати або безпосередньо Виробник товару, або його конкретний представник, цитуємо (Замовник необгрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробник та офіційного представництва в Україні). Така продукція реалізовується також дилерами, дистриб`юторами. Компанія Скаржника співпрацює з компаніями, які є диллерами та дистриб`юторами, тому не може надати листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого товару) Тобто в даній конкретній Вимозі Скаржник зазначає що працює з – «з компаніями, які є диллерами та дистриб`юторами», які теж офіційно ввозять товар в Україну з усіма гарантіями Виробника, і так далі. Тепер уважно читаємо вимогу Замовника в торгах на яку Ви наразі безпосередньо скаржитесь: -Лист авторизації виробника або його офіційного дистриб’ютора на території України (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом від виробника). Уважно: виробника або його офіційного дистриб’ютора! Ключове слово ДИСТРИБ’ЮТОРА. З всього вище наведеного, стає зрозуміло, що наведене Вами Рішення АМКУ №11217-р/пк-пз від 21.05.2021 не є таким, що хоч якось повторює ситуацію в даній конкретній закупівлі. Щодо авторизаційних листів. У відповідності до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, окрім тієї що зазначена у ч.1 та ч.2 цієї статті, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, Замовник також не вважає, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників. Дані документи вимагається Замовником для запобігання закупівлі неоригінальної продукції. Враховуючи норми чинного законодавства та зміст Звернення щодо вимог про усунення порушення до предмета закупівлі зазначеної в Тендерній документації про проведення відкритих торгів відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 85cc6b18a94a4e519e182fc711309599
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-25-012973-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний, Замовнику ,прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, та з доданими листами Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено