-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Медичні бланки
Оголошено тендер
9 260.00
UAH
Номер:
ea2fde869eda4c7fb3d8624a3be19916
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-11-12-015436-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Городнянська міська лікарня" Городнянської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006225
-
Адреса:
15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул.Чернігівська, буд,26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Городнянська міська лікарня" Городнянської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02006225
-
Адреса:
15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул.Чернігівська, буд,26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
9 260.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Медичні бланки
Примітки:
Комунальне некомерційне підприємство «Городнянська міська лікарня» Городнянської міської ради
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
12.11.2025 15:21
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Довідка про фіксацію тілесних ушкоджень" зі схемами локалізації тілесних ушкоджень ф.511/о
Кількість
50 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Відомість обліку відвідувань 039/о
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Довідка про тимчасову непрацездатність
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Довідка про результати досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ ф.503-10/о
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Консультаційний висновок спеціаліста, форма №028/о, (наказ МОЗ від 14.02.2012 №110)
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Направлення в стаціонар
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.11.2025
План спостереження пацієнта, що потребує паліативної допомоги
Кількість
50 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару Форма № 007/о
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Листок лікарських призначень 003-4/о
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Контрольна карта добового спостереження за хворим відділення анестезіології та інтенсивної терапії
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Інформована згода на проведення тесту на ВІЛ форма 503-1/о
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення форма 003/6/о (у редакції наказу МОЗ України від 08.08.2014 №549)
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Виписка із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого Форма № 027/о
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Передопераційний огляд анестезіологом та протокол загального знеболення, ф.003-3/о
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Протокол переливання крові та її компонентів (форма №003-5/о)
Кількість
100 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин ф.005/о
Кількість
100 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Інформована згода пацієнта на ендоскопічне втручання
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Накладна (вимога)
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Звіт про надходження і відпуск (використання ) лікарських засобів та медичних виробів Д6
Кількість
500 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Листок призначень препаратів наркотичних засобів Ф129-11/0
Кількість
300 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов у госпіталізації
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал реєстрації амбулаторних хворих ф.074/о (згідно наказу МОЗ України № 110 від 14.02.2012 р.)
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал запису рентгенологічних досліджень, магнітнорезонансних томографій (тверда обкладинка картон 2мм, обтяжка синтетичним матеріалом типу бумвініл, наповнення білий папір щільністю 70 г/м2), 200 аркушів
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф.048/о
Кількість
3 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів постами дод.7
Кількість
10 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума9 260.00 UAH