• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд.11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 750 000,00 грн. без ПДВ / 900 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.06.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги (виконані роботи) здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 відсотків суми Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20 відсотків суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропози

394 800.00 UAH з ПДВ
Номер: c9856758f74242f1a3f3e5bbd0ce1c25
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-29-000889-b-a1
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Опис: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд.11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 750 000,00 грн. без ПДВ / 900 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.06.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги (виконані роботи) здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 відсотків суми Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20 відсотків суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропози
Номер договору: 220-В-ПВФ-21
Дата підписання: 03.08.2021 00:00
Період дії договору: 03.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 394 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 65 800.00 UAH)
Оплачено: 394 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 65 800.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний
Код ДК 021:2015: 71631000-0 Послуги з технічного огляду
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.12.2021
Місце постачання 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд.11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний) На карті