-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з контрольно-інспекторського обстеження гідротехнічних споруд адміністрації МП Південний. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до Тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд.11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 750 000,00 грн. без ПДВ / 900 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.06.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані Послуги (виконані роботи) здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 відсотків суми Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20 відсотків суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 04.06.2021 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
38728549
-
Додаткова контактна особа:
Карабанов Костянтин Володимирович 0487381744 Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Мошун Наталія Володимирівна 0487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Кулик Лідія Миколаївна 0487381880 Lidiia.Kulyk@pf.uspa.gov.ua
-
Додаткова контактна особа:
Круль Марина Василівна 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
-
Адреса:
65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяінша подія
- ОписПоетапна оплата за фактично надані Послуги (виконані роботи) здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80 відсотків суми Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту;
- Розмір80%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
- Подіяінша подія
- ОписПоетапна оплата за фактично надані Послуги (виконані роботи) здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт) наступним чином: протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20 відсотків суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (виконаних робіт), за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору та врахованої як частина оплати по даному Акту.
- Розмір20%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
32290523
-
Контактна особа:
Андрій Валерійович Земський +380487037132 a.zemskiy@ankor-group.com
-
Адреса:
65048, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15
Оскарження: 15.07.2021 12:23 - 26.07.2021 00:00
329 000.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
22464792
-
Контактна особа:
Костюков Олександр 380503330262 LAKOSA.TOV@GMAIL.COM
-
Адреса:
65045, Україна, Одеська область, Одеса, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ТИРАСПОЛЬСЬКА, будинок 3, квартира 10
330 000.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
38351502
-
Контактна особа:
Кувшинов Сергей 380487286285 TECH.INIALAB@GMAIL.COM http://www.inia.com.ua
-
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, 65007, Одеська обл., місто Одеса, Малиновський район, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ЦВЄТАЄВА, будинок 3/5 А
431 490.00 UAH без ПДВ
432 400.00 UAH без ПДВ
-
Код ЄДРПОУ:
01128110
-
Контактна особа:
Ірина Головіна +380487298207,+380482336009 tender4091@gmail.com
-
Адреса:
65058, Україна, Одеська область, Одеса, пр-т Шевченка, 12
690 000.00 UAH без ПДВ
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
32290523
-
Контактна особа:
Андрій Валерійович Земський +380487037132 a.zemskiy@ankor-group.com
-
Адреса:
65048, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15