-
Відкриті торги
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень Запорізької школи – інтернату «Оберіг» (літера А, А-3, А-4), за адресою м.Запоріжжя, вул. Олександра Невського, 87а (Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
147 542.84
UAH без ПДВ
Номер:
72d31b6fc74e4dfcaf1a49165b5726c9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-05-11-001625-c-a1
Замовник:
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Оберіг" Запорізької обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
20520842
-
Контактна особа:
Ташева Катерина Василівна +380612862586 oberig9@ukr.net
-
Адреса:
69067, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Олександра Невського, 87а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОМІН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33836431
-
Контактна особа:
Ангеловська Анна Сергіївна +380996342793 gidromin@gmail.com
-
Адреса:
69096, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Дніпровський район ВУЛИЦЯ БОРОДІНСЬКА буд. 16 кв. 54
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
98
Дата підписання:
17.06.2021 00:00
Період дії договору:
17.06.2021 00:00 - 31.08.2021 23:59
Сума договору:
147 542.84 UAH без ПДВ
Оплачено:
147 542.84 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень Запорізької школи – інтернату «Оберіг» (літера А, А-3, А-4), за адресою м.Запоріжжя, вул. Олександра Невського, 87а (Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 05.08.2021
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Запорізька школа-інтернат "Оберіг"
IBAN:UA638201720344280005000049632
ПП"Гiдромiн"
IBAN:UA203133990000026004055757288
Сума
147542.84 UAH
Статус
Оплачений
30.08.2021 10:36
Док-ти
1
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1abf77e1bf854c42aea689e3d49ab012
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.8.3 розділу 8 Договору та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019), у зв’язку із карантинними обмеженнями і затримкою поставки сировини та будівельних матеріалів, в наслідок чого перенесенням термінів виконання робіт, Сторони за взаємною згоди вирішили: 1.1. Внести зміни в п.3.3. р.3. «ПОРЯДОК ТА УМОВИ ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ ЗА ЦИМ ДОГОВОРОМ», а саме викласти п.п.3.3. в наступній редакції: «3.3. Термін виконання робіт до 20 серпня 2021року.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3695a58549ff4789b981d822b40d6ca2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.8.3 розділу 8 Договору та п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019), Сторони за взаємною згодою вирішили: 1.1. Зменшити ціну договору на 6457,16 (шість тисяч чотириста п’ятдесят сім гривень 16 копійок) без ПДВ та внести зміни в п.4.2. р.4., а саме викласти його в наступній редакції: «4.2. Ціна Договору є твердою та становить 147542,84 грн. (сто сорок сім тисяч п’ятсот сорок дві гривні 84 копійок) без ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано