• Переговорна процедура
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку їдальні комунального закладу "Покровської ЗОШ I-III ступенів №2 " Покровської селищної ради Дніпропетровської області)

240 660.00 UAH без ПДВ
Номер: 1ef32c728255491aab6379cd752d1b9d
Ідентифікатор договору: UA-2020-08-13-008555-a-a1
Замовник: Відділ освіти,молоді та спорту виконавчого комітету Покровської селищної ради
Постачальник: ТАТАРЕНКО ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 130
Дата підписання: 25.08.2020 16:17
Період дії договору: 25.08.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 240 660.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: В зв'язку з відмовою поставки товару у визначені терміни.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку їдальні комунального закладу "Покровської ЗОШ I-III ступенів №2 " Покровської селищної ради Дніпропетровської області)
Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість 18 штуки
Період постачання 25.08.2020 - 27.09.2020
Місце постачання 53600, Україна, Дніпропетровська область, смт Покровське, вул. Патріотів України, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: d7ba5640195c4deba4a2981fd44ac232
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.09.2020 13:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s