Кошти за подачу скарги
-
18.08.2020
Нова редакція Закону «Про публічні закупівлі» внесла зміни в механізм оскарження закупівель. Завдяки чому змінилась система оплати та подання скарги: оплата за подання скарги стала обов’язковою, кошти повертаються у випадку задоволення скарги, отримання оплати після періоду подачі скарг, неправильної суми оплати, помилково здійснено декілька однакових оплат (в цьому випадку утримується лише одна сума, всі інші повертаються на рахунок скаржника).
Кошти повертаються на реквізити, вказані при подачі скарги, протягом 2 робочих днів. У випадку неповернення коштів протягом зазначеного часу, потрібно написати офіційного листа на електронну пошту до адміністратора ДП «Прозорро» (feedback@prozorro.ua).
При заповненні бланку для повернення коштів за подання скарги потрібно вказати:
- номер скарги;
- дату подання скарги;
- назву та Код ЄДРПОУ (чи ІПН) компанії
- IBAN
- контактний номер телефону;
- дату та підпис.
Джерело: https://bit.ly/3g1942K
З усіх питань щодо закупівель звертайтесь до наших менеджерів за телефоном 0 800 330 331.