Функціонал 24 години
-
13.09.2021
Електронна система ProZorro постійно оновлюється та вдосконалюється для якіснішої та більш зручної роботи усіх учасників публічних закупівель. Так, був введений новий функціонал «24 години», який дозволив виправляти невеликі помилки та неточності протягом 24 годин. Новий функціонал дозволив замовникам не втрачати можливість отримати найкращого постачальника, а бізнесу не втратити можливість на розвиток.
Як і до будь-якого функціоналу, який впроваджується або працює не досить давно, до функціонала «24 години» також виникають питання від замовників та постачальників. До прикладу, що робити замовнику у наступній ситуації: у тендерній документації замовника зазначено, що в учасника процедури закупівлі мають бути штатні працівники, а не працівники за цивільно-правовим договором; замовник, перевіряючи тендерні пропозиції, побачив невідповідність та направив повідомлення про їх усунення, в якому зазначалося, що учасник має надати трудові книжки працівників, повідомлення про прийняття працівника на роботу з квитанцією, лист про відповідність кваліфікаційним критеріям; учасник, який отримав таке повідомлення, протягом 24 годин надав нові документи, в яких були вказані ті ж самі працівники, тільки вже в штаті, оформлені датою після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Департамент сфери публічних закупівель, керуючись Законом «Про публічні закупівлі», на вище вказане питання, дає наступну відповідь: замовник під час розгляду пропозицій та виявленні невідповідностей має надіслати повідомлення учаснику з вимогою усунути такі невідповідності; учасник має виправити невідповідності та надіслати уточнені та нові документи замовнику за допомогою електронної системи; замовник розглядає виправлені тендерні пропозиції та на власний розсуд приймає рішення, щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. Джерело: https://bit.ly/3jQWFUc
З усіх питань щодо закупівель звертайтесь до наших менеджерів за телефоном 0 800 330 331