• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

самохідний навантажувач контейнерів (заявка 7861)

Завершена

307 301.99 EUR без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 536.51 EUR
Період уточнення: 21.05.2021 14:59 - 16.08.2021 17:00
Відповідь надана

Доповнення до уточнення стосовно опису екстреного гальмування до запитання від 09.07.2021, що опубліковане о 16:36 за київським часом

Номер: c6ff7da1a0004d8aa58b2a988ccf9808
Дата опублікування: 09.07.2021 16:53
Опис: Шановний Замовник. На ваше прохання надаємо детальну специфікацію/гідравлічну схему, на якій позначені окремі вузли гальмівної та рульової системи. https://drive.google.com/file/d/18rEKp3j--B6DlALYph2ELlTRyeYK0Jll/view?usp=sharing Екстрене гальмування (якщо визначати по аналогії із звичайним автомобілем) відбувається за рахунок натискання педалі гальм на місці оператора. Модулюючий клапан (позначений на схемі) спричиняє тиск який приводить в дію занурені мокрі дискові гальма на кожному колесі передньої привідної осі (також позначені на схемі). Крім екстреного гальмування на схемі наведений вузол, що відповідає за динамічне гальмування при відпусканні педалі акселератора (по аналогії гальмування автомобіля двигуном на передачі). Також, при виході дизельного двигуна з ладу автоматично спрацьовує паркувальна система, що унеможливлює рух. У разі відмови двигуна та як наслідок відсутність тиску в гідравлічній системі, наявні аварійні системи (аварійний електричний гідравлічний насос та аварійний ручний гідравлічний насос) що розблоковують всі системи, в тому числі руху та екстреного гальмування. Сподіваємось, що надана інформація та пояснення є достатніми та зрозумілими. Також, оскільки ми маємо намір запропонувати «безпосередній гідропривід на вісь», що допускається умовами специфікації, виконання системи гальмування та рульового управління окремими контурами в цьому випадку не можливо. Враховуючи вищенаведене, просимо врахувати наші пропозиції та внести зміни до ТД виклавши відповідні пункти в наступній редакції: 15.4 «Рульове управління і гальма з окремим або загальним ланцюгом». 15.6. «Двоконтурна гальмівна система з напірним баком для екстреного гальмування, або одноконтурна система екстреного гальмування» або 15.6 «Наявність системи екстреного гальмування». Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за пояснення, але під специфікацією мається на увазі документ, або посилання на офіційні джерела з схемами та поясненнями принципу дії систем та блоків, а не виробничі креслення за 2012 рік. Нам як Замовнику важливо розуміти всі процеси та несправності, що можуть виникнути під час експлуатації товару.
Дата відповіді: 12.07.2021 10:37
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: a2a083b4a92f40d99e6e8187632a0cbb
Дата опублікування: 09.07.2021 16:36
Опис: Шановний Замовник. На ваше прохання надаємо детальну специфікацію/гідравлічну схему, на якій позначені окремі вузли гальмівної та рульової системи. https://drive.google.com/file/d/18rEKp3j--B6DlALYph2ELlTRyeYK0Jll/view?usp=sharing Екстрене гальмування (якщо визначати по аналогії із звичайним автомобілем) відбувається за рахунок натискання педалі гальм на місці оператора. Модулюючий клапан (позначений на схемі) спричиняє тиск який приводить в дію занурені мокрі дискові гальма на кожному колесі передньої привідної осі (також позначені на схемі). Крім екстреного гальмування на схемі наведений вузол, що відповідає за динамічне гальмування при відпусканні педалі акселератора (по аналогії гальмування автомобіля двигуном на передачі). Також, при виході дизельного двигуна з ладу автоматично спрацьовує паркувальна система, що унеможливлює рух. Сподіваємось, що надана інформація та пояснення є достатніми та зрозумілими. Також, оскільки ми маємо намір запропонувати «безпосередній гідропривід на вісь», що допускається умовами специфікації, виконання системи гальмування та рульового управління окремими контурами в цьому випадку не можливо. Враховуючи вищенаведене, просимо врахувати наші пропозиції та внести зміни до ТД виклавши відповідні пункти в наступній редакції: 15.4 «Рульове управління і гальма з окремим або загальним ланцюгом». 15.6. «Двоконтурна гальмівна система з напірним баком для екстреного гальмування, або одноконтурна система екстреного гальмування» або 15.6 «Наявність системи екстреного гальмування». Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Дякуємо за пояснення, але під специфікацією мається на увазі документ, або посилання на офіційні джерела з схемами та поясненнями принципу дії систем та блоків, а не виробничі креслення за 2012 рік. Нам як Замовнику важливо розуміти всі процеси та несправності, що можуть виникнути під час експлуатації товару.
Дата відповіді: 12.07.2021 10:35
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 203e44b287a64f7fa3cf901a51556b40
Дата опублікування: 09.07.2021 16:35
Опис: Шановний замовник. На ваше прохання надаємо додаткову інформацію щодо продольної передачі за допомогою пласких продольних ланцюгів, а саме, схему приводу та підйому пласких продольних ланцюгів: https://drive.google.com/file/d/1qxUMqqX3-tZHzjbK021ms9yLtrvJbfrY/view?usp=sharing З якої чітко видно, що при виході з ладу крайньої передачі (наприклад руйнування шестерні приводу), дві інші передачі зберігають працездатність, оскільки всі шестерні приводу знаходяться на одному валу, що приводиться в дію гідравлічним двигуном. Також, крайня передача при виході з ладу, зберігає можливість підйому та опусканню одночасно з іншими, оскільки точки підйому всіх трьох передач знаходяться на одному валу, що приводиться в дію за допомогою гідравлічного циліндру. Враховуючи надане пояснення просимо врахувати наші зауваження та внести зміни до ТД, виклавши відповідні пункти в наступній редакції: п. 2.6 – «Продольна передача за допомогою оцинкованих сталевих (або інших корозостійких металів (вказати який) приводних роликів з гумовим покриттям або іншою системою продольної передачі (вказати якою), з гідравлічним безланцюговим приводом» та 3.3 – «Поздовжня передача за допомогою оцинкованих сталевих (або інших корозостійких металів (вказати який) приводних роликів з гумовим покриттям або іншою системою поздовжньої передачі (вказати якою), з гідравлічним безланцюговим приводом». Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Дякуємо за додаткову інформацію, але розміщення приводів ланцюгів на один вал збільшує на нього навантаження та у разі виходу одного з валів система може зупинитись. Що стосується підйому валу за допомогою гідроциліндру, також немає можливості опустити, або підняти окремий ланцюг. Також вбачаємо, що при заклинюванні шестерні зупиниться і весь вал, що унеможливить продовження завантаження ПС.
Дата відповіді: 12.07.2021 10:24
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 7caa2d4081564c9ba06d83396efcab13
Дата опублікування: 09.07.2021 16:33
Опис: Шановний Замовник. Не можемо погодитися з вашою черговою відповіддю стосовно обмеження максимальної та мінімальної висоти підйому передньої та головної платформи та твердженням про те, що наше питання маніпулятивне для просування однієї моделі. Навіть враховуючи внесені вами останні зміни до ТД (збільшення максимальної висоти передньої платформи до 5560 мм) є щонайменше три європейські виробники TLD, Франція (838-UNI), Aviogei, Італія (2PDL 7000) та Sovam, Франція (PEB7-LMH), які не проходять по висоті, а саме: 1) TLD має мін. висоту передньої платформи 1930 мм (вимагається не більше 1900 мм) максимальну висоту головної платформи 3660 мм (вимагається не менше 3700 мм). 2) Aviogei має максимальну висоту головної платформи 3650 мм (вимагається не менше 3700 мм. 3) Sovam має мін. висоту передньої платформи 1950 мм (вимагається не більше 1900 мм) максимальну висоту головної платформи 3650 мм ( вимагається не менше 3700 мм). Посилання на специфікаціЇ “TLD” https://drive.google.com/file/d/1hikQOC-dfRL0NR6Y3tuizo16dAg3KLrh/view?usp=sharing “Aviogei” https://drive.google.com/file/d/1xuHOVUlABn8mc3ZjzZQVhfX0DXT6e9gB/view?usp=sharing та “Sovam” https://drive.google.com/file/d/1eVaJK1KLJWTJIMbJKbB-zXimY1W1Hdib/view?usp=sharing Всі три моделі, а також ті, які ви просуваєте, здатні обслуговувати всі повітряні судна, в тому числі головну палубу широко фюзеляжних (висота головної палуби В747-400 становить 5100 мм, та інші), але використовуючи унікальні особливості обраної моделі ви відсікаєте інших учасників від участі. Тому, вкотре просимо вас врахувати наші грунтовні зауваження та розширити коло учасників шляхом внесення змін до ТД, а саме, виклавши відповідні пункти у наступній редакції: 2.1. Мінімальна висота підйому – не більше* 1950 мм (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) потрібно вказати конкретний показник); 3.2. Максимальна висота підйому – не менше* 3650 мм (В Тендерній пропозиції (Технічній частині) потрібно вказати конкретний показник). Пропоновані зміні жодним чином не усувають інших учасників. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Замовник не вбачає відсікання інших учасників, оскільки наявно більше 1-го потенційного учасника, що можуть задовольнити технічні вимоги викладені у специфікації КД.
Дата відповіді: 12.07.2021 10:29
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: 799f5069ca14404d8a542bf3fc5b0f4f
Дата опублікування: 22.06.2021 11:35
Опис: Шановний Замовник. В опублікованих вами останніх змінах до технічної специфікації від 08.06.21 два пункти, а саме, 2.10 та 2.11 мають відношення до одного й того ж вузла «Висувна платформа перед місцем водія» але містять протилежні вимоги «з регульованим по висоті поручнем» та «з поручнем». Просимо усунути протилежності.
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Відповідні зміни внесено.
Дата відповіді: 29.06.2021 09:13
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: ec5e48a6e23f4af2a63737977673faa4
Дата опублікування: 22.06.2021 11:33
Опис: Шановний Замовник. Категорично не погоджуємося з вашою черговою відповіддю стосовно обмеження максимальної та мінімальної висоти підйому передньої та головної платформи. Модель навантажувача, яку ми плануємо запропонувати, виробником рекомендована та цілком придатна до роботи з наступними літаками: Нижня палуба- Вoeing727, 737, 747, 757, 767, 777, 787, DC-9, DC-10, MD-11, A300, A310, A320, A330, A340, A350, A380, IL76 та головна палуба Boeing 727, 737, DC-8, DC-9, MD-80, A320, що значно перевищує перелік бажаних Замовником (Вoeing-737, Airbus A318, A319, A320, A321, ІЛ (з боковим типом завантаження)). Також, вам були надані граничні мінімальні та максимальні висоти завантаження літаків з бажаного списку, діапазон яких значно вужще, ніж ви вимагаєте. Навіть якщо в подальшому виникне потреба у завантаженні інших типів літаків, наш варіант вас цілком задовольнить. Немає ніякої потреби у придбанні універсальної моделі з висотами від 1900 до 5600, а запропоновані різниця у 50 мм для містка та 40 мм для головної платформи ніяким чином не вплинуть на процес завантаження навіть з «присіданням», натомість розширить коло потенційних учасників, збільшить конкуренцію та надасть нам змогу прийняти участь у закупівлі. Ваше не бажання прийняти наші пропозиції ставить під сумнів прозорість процесу. Наполегливо просимо врахувати наші пропозиції, внести зміни до відповідних пунктів та викласти їх в такій редакції: 2. Мостова (передня) платформа: 2.1. Мінімальна висота підйому – не більше* 1930 мм 2.2. Максимальна висота підйому – не менше* 3700 мм 3. Основна (робоча) платформа. 3.1. Мінімальна висота підйому – не більше* 490мм 3.2. Максимальна висота підйому – не менше* 3660 мм. Пропоновані зміни жодним чином не усувають можливість участі Airmarrel LAM7000DPL9 (Франція) та Laweco CML 7 (Німеччина).
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник! Це маніпулятивне запитання з просування однієї моделі. Надайте список виробників і моделей (виготовлених в ЄС), що не проходять по критеріям з посиланнями на офіційні ресурси виробника, або їх специфікації.
Дата відповіді: 29.06.2021 09:20
Відповідь надана

Додаткова інформація щодо п. 15.6 та п. 15.4.

Номер: 9175792c79894a4f87261e97fd4b17ba
Дата опублікування: 22.06.2021 10:45
Опис: Доброго дня. На ваше прохання надаємо додаткову інформацію щодо п. 15.6 та п. 15.4. Як вже повідомлялось, модель, яку ми маємо намір запропонувати має безпосередній гідравлічний привід на вісь, тому виконання системи гальмування та рульового управління відрізняється від того, що вимагається в технічному завданні, але це не означає, що навантажувач гірший. В запропонованій нами системі екстрене гальмування відбувається в наступних випадках: 1. При дотику переднього чутливого бамперу до літака. Сенсор у бампері надсилає сигнал на електронний блок керування та вимикає гідравлічний тиск у системі. 2. При пересуванні навантажувача, звичайне поступове гальмування відбувається за рахунок відпускання педалі акселератора та екстрене – за допомогою натискання педалі гальм. Всі дії керуються електронним блоком. 3. Також, при натисканні кнопок екстреної зупинки, одна з яких заходиться на пульті управління, за допомогою електронного блоку керування блокується робота всіх систем навантажувача, в тому числі і руху, що призводить до екстреного гальмування. Для виконання всіх вище перелічених функцій необхідна гальмівна система та рульова з загальним контуром. Також слід зауважити, що у випадку відсутності тиску у гідравлічній системі (тобто коли двигун, що приводить в дію гідравлічний насос, не працює) немає ніякого змісту, чи окремі системи для гальмування та рулювання, чи загальна, оскільки не буде працювати ні та, не та. Просимо врахувати наші пояснення, допустити нас до участі та внести відповідні зміни до ТД, а саме викласти наступні пункти в наступній редакції: 15.6. «Двоконтурна гальмівна система з напірним баком для екстреного гальмування, або одноконтурна система екстреного гальмування з електронним керуванням», 15.4 «Рульове управління і гальма з окремим або загальним ланцюгом»
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ви пишете про випадки використання екстреного гальмування без опису за рахунок яких систем екстрене гальмування діє. Також Вас попросили надати, крім пояснення, детальну специфікацію щодо виконання та принципу дії.
Дата відповіді: 29.06.2021 09:11
Відповідь надана

Додаткова інформація щодо продольної передачі за допомогою пласких продольних ланцюгів

Номер: 6e7d39b9fb2e45b1b80ddef5a5525f53
Дата опублікування: 22.06.2021 10:20
Опис: Доброго дня. На ваше прохання надаємо додаткову інформацію щодо продольної передачі за допомогою пласких продольних ланцюгів, а також відео роботи такої системи, яке можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1qxhB_gwWPXZHfN2d_SzC7a2nItrvJQcu/view?usp=sharing За відсутності відкритих частин, що обертаються, така система є більш безпечною для оператора, до того ж, відсутній коефіцієнт кочення за рахунок розташування контейнеру на пласкій поверхні, тому обгумовування для кращого зчеплення не потребують. Ланцюги виконані з корозостійкого матеріалу. Також повідомляємо, що запропонована система також дозволяє продовжити роботу навіть при виході з ладу одного з крайніх ланцюгів, оскільки вантаж переміщується на пласкій поверхні. Враховуючи викладені пояснення просимо врахувати наші пропозиції, допустити до участі та внести зміни до ТД виклавши відповідні пункти у наступній редакції: п. 2.6 – «Продольна передача за допомогою оцинкованих сталевих (або інших корозостійких металів (вказати який) приводних роликів з гумовим покриттям або іншою системою продольної передачі (вказати якою), з гідравлічним безланцюговим приводом» та 3.3 – «Поздовжня передача за допомогою оцинкованих сталевих (або інших корозостійких металів (вказати який) приводних роликів з гумовим покриттям або іншою системою поздовжньої передачі (вказати якою), з гідравлічним безланцюговим приводом»
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ви не надали повністю роз’яснення щодо руху вантажу після виходу з ладу одного з крайніх ланцюгів. Просимо детально пояснити, як продовжиться рух після виду з ладу і неможливості опустити ланцюг?
Дата відповіді: 29.06.2021 09:08
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: a4c03972429d488a8767b0d9ac83dc09
Дата опублікування: 15.06.2021 13:40
Опис: Доброго дня. Питання стосовно вимог гідравлічної системи навантажувача. Пункт 15.6. серед іншого вимагає «Двоконтурна гальмівна система з напірним баком для екстреного гальмування» Оскільки Замовником допускається «безпосередній гідропривід на вісь», тому екстрене гальмування в такому випадку контролюється за допомогою електронного блоку керування з одночасним застосуванням стоянкового гальма, що унеможливлює виконання гальмівної системи у вказаному виконанні. Прохання змінити (доповнити) пункт пункт 15.6. наступним: «Двоконтурна гальмівна система з напірним баком для екстреного гальмування, або електронна система екстреного гальмування». Також, пункт 15.4. вимагає «Рульове управління і гальма з окремим ланцюгом». Оскільки з причин наведених вище, гальмування та керування контролюється електронним блоком, виконання гальмівної та рульової системи з окремими ланцюгами теж не є можливим. Прохання прибрати цю вимогу або доповнити «Рульове управління і гальма з окремим або загальним ланцюгом». Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Просимо надати детальну специфікацію з поясненнями щодо виконання системи гальмування і забезпечення екстреного гальмування.
Дата відповіді: 18.06.2021 14:02
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: d734b721ea9f4551aa11ed73e484c3f5
Дата опублікування: 15.06.2021 12:34
Опис: Шановний Замовник. Ознайомившись з вашою відповіддю стосовно куту нахилу передньої платформи +/-2%, повідомляємо наступне. Вам достеменно відомо, що «нахил передньої платформи» не пропонується виробниками в стандартному виконанні, є додатковою опцією та жодним чином не може бути регламентовано. Прохання надати посилання або номер документу/стандарту ЄС, на який посилається Замовник, якщо такий існує. Також, оскільки вами не надано роз'яснення щодо виміру куту нахилу у абсолютних величинах, прохання повідомити чи буде відповідати вашим очікуванням нахил +/- 35 мм передньої кромки платформи від нульового рівня.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Раніше Вам вже була надана відповідь щодо викладення кута нахилу у абсолютних величинах. Нахил у розмірі +/- 35 мм буде допущено до участі у торгах.
Дата відповіді: 18.06.2021 14:00