• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних оповіщень в будівлі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 – дошкільний навчальний заклад-дитячий юнацький центр «Зорецвіт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», який розташований за адресою: Кіровоградська область, м. Кропивницький, Студентський бульвар, 21»

Завершена

1 352 586.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 525.86 UAH
Період уточнення: 21.05.2021 11:48 - 28.05.2021 00:00
Відповідь надана

Досвід не менше 3-х років

Номер: a8f58a5789ac4bc984460a6067afb536
Дата опублікування: 27.05.2021 09:46
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Документальне підтвердження досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років." Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше ніж 3 роки, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 3 роки не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює мінімальну межу для досвіду надання послуг, тому такі послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія. Наявність ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень не за терміном не за територією надання послуг. Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи з монтажу пожежної сигналізації не менше ніж 3 роки.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Вимоги Замовника щодо досвіду роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 3-х років не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості на ринку послуг протипожежного захисту України мають безліч організацій, які відповідають вказаними у тендерній документації вимогам. З метою забезпечення надійного протипожежного захисту об'єктів замовника, а об'єктами замовника є заклади освіти, де навчаються діти, та з метою укладення договору з надійним учасником ринку, Замовник не вноситиме зміни в тендерну документацію. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 27.05.2021 14:32
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 41b902586bf44779acbb822e82ca3afb
Дата опублікування: 25.05.2021 15:56
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! В Додатку 2 п.10. вимагається надать "10. Акт огляду об’єкту (учасник обов’язково оглядає об’єкт)" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання! Шановний учаснику! Детально вивчивши ваше питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо обов’язковості огляду об’єкта. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу освіти. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 26.05.2021 13:30