-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт центральної площі з благоустроєм та водовідведенням по вул. Любомирській в межах вулиць Уварова та Ломоносова в м. Балта Одеської області", код - 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Завершена
385 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 853.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 853.00 UAH
Період уточнення:
21.05.2021 10:43 - 27.05.2021 00:00
Відповідь надана
Запитання
Номер:
47cef401266543838d2067a2b240f2e6
Дата опублікування:
24.05.2021 11:19
Опис:
Шановний Замовник! Яка ориентовна площа, яка охоплюється проектуванням? Дякую.
Відповідь:
Орієнтовна площа проектування: 3000 кв. м
Дата відповіді:
24.05.2021 16:39
Відповідь надана
Прохання
Номер:
8892352fdfa742668af51d46ca4a645f
Дата опублікування:
24.05.2021 08:07
Опис:
Шановний Замовник! У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано:
Під аналогічними розуміються договір виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації з капітального ремонту або реконструкції об’єктів з відповідним класом наслідків, з отриманням позитивного висновку експертизи, укладений не раніше 2020 року із замовником визначеним положеннями ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Прошу прибрати вимогу "укладений не раніше 2020 року", або зминити на "укладений не раніше 2016 року". Дякую за поразуміння.
Відповідь:
Протокол № 3
уповноваженої особи
КУ «Балта-благоустрій»
м. Балта «24» травня 2021 року
Порядок денний:
1. Про внесення змін до Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»), оприлюдненого щодо закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт центральної площі з благоустроєм та водовідведенням по вул. Любомирській в межах вулиць Уварова та Ломоносова в м. Балта Одеської області", код - 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, (далі – Закупівля).
2. Про розміщення в електронній системі закупівель змін до Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»), закупівлі, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-05-21-000720-c
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Уточнення вимог до Учасників Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»),
Таким чином варто внести зміни до Учасників Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»), а саме:
в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» п. 1 «Наявність працівників», п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та п. 2.5. викласти в наступній редакції:
Кваліфікаційні вимоги Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційним вимогам
1. Наявність працівників Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає скан-копію оригіналу штатного розпису та/або скан копії оригіналів цивільно-правових угод, та/або наказів про призначення та/або скан копію оригіналу чинного договору субпідряду (листа, що підтверджує готовність до виконання робіт на умовах субпідряду, із зазначенням конкретного переліку таких робіт) та скан копії оригіналів кваліфікаційних сертифікатів (атестатів) відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, відповідно до Завдання на проектування.
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
№
з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові
(повністю) Освіта (назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність Кваліфікаційний сертифікат (атестат) №, дата видачі Стаж роботи за фахом (років)
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідкою на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, надати копію такого договору, укладеного у 2016 – 2021 роках з документальним підтвердженням його виконання (копії актів) та експертного звіту до нього, лист-відгук від замовника.
Аналогічний договір(-и) має(-ють) бути на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі.
Аналогічним договором є договір на розробку проектної документації на капітальний ремонт, який в складі проектних робіт обов’язково містить топо-геодезичні вишукування, інженерно-геологічні вишукування, технічний висновок, енергетичний паспорт, генеральний план, технологічні рішення, автоматичну пожежну сигналізацію, блискавко захист, цивільну оборону, проект організації капітального ремонту, експертизу проектної документації. Відповідна інформація має бути зафіксована в додатках до такого договору у вигляді розрахунків відповідних кошторисів.
ІІ. Інші документи, що надає Учасник, для підтвердження відповідності пропозиції умовам спрощеної закупівлі:
2.5. Ліцензія (дозвіл) з додатком (-ами), видана(-ий) уповноваженим державним органом, яка надає Учаснику право на виконання робіт, передбачених документацією (якщо ліцензування (наявність дозвілу) не передбачене для провадження відповідного виду господарської діяльності - надати відповідну довідку у довільній формі.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 10 Закону зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Таким чином необхідно розмістити в електронній системі закупівель зміни до Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»), у вигляді нової редакції документів та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»),щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель зміни до Додатка № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження»), у вигляді нової редакції документів та продовжити строк для подання пропозицій в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні відповідно до вимог п. 4 ч. 1 ст. 10 та ч.7 ст. 14 Закону.
Уповноважена особа
КУ «Балта-благоустрій»
________________
підпис, м.п.
Н.П. Золотарьова
Дата відповіді:
24.05.2021 16:26