-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09110000 - 3- Тверде паливо (паливо тверде (вуглецеве у )
Торги відмінено
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
15.03.2017 12:16 - 01.05.2017 12:21
Відповідь надана
Стосовно визначення предмету закупівлі
Номер:
475e3c8648c94af1a972ef7ae69fba91
Дата опублікування:
29.03.2017 09:18
Опис:
Оскільки, паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів) не відноситься до кам'яного вугілля, антрациту та продуктів їх перероблення (в таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 не має такої марки та назви вугільної продукції), тому дія ДСТУ 7146:2010 не поширюється на це паливо; також паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів) не відноситься до торф’яних брикетів та на нього не поширюється дія ДСТУ 2042-92 "Брикети торф'яні на комунально-побутові потреби"; також воно є рідкісним і таким, яке виробляють обмежене коло виробників в Україні, тому визначення предметом закупівлі палива твердого (вуглецеве у вигляді брикетів) може призвести до здорожчання пропозицій учасників та перевитрати державних коштів.
Пропонуємо, замінити паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів) на вугілля газове (марка Г) або довгополуменеве газове (марка ДГ), та яке видобувається/переробляється на території України, і є значно дешевшим за паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів).
Відповідно до п.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Для недопущення порушення умов законодавства з питань публічних закупівель, радимо Замовнику виправити дискримінаційні вимоги, скористатися можливістю і внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до ст.38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи) несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
У разі ухилення Замовника від вимог чинного законодавства України залишаємо за собою право звернутися до компетентних органів з питань публічних закупівель.
Сподіваємось на Вашу розсудливість.
Відповідь:
Своїм рішенням щодо вибору предмета закупівлі тендерний комітет замовника не порушив законодавство з питань публічних закупівель.
Дата відповіді:
29.03.2017 12:45
Відповідь надана
Технічні і процедурні порушення
Номер:
5bf008a658e24b1e91516e8ce4971ed0
Дата опублікування:
28.03.2017 17:28
Опис:
Шановні організатори. Звертаємось втретє!!! Ви на наше питання надаєте незрозумілі відповіді, що не стосуються суті питання. Просимо підвантажити ЄДИНУ діючу документацію по якій треба учасникам подавати пропозиції та ЗМІНИ до неї у вигляді ОКРЕМОГО файлу як того вимагає Закон "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Діюча документація та що 24 березня 2017 р.Ті удалить неможна, звертались на майданчик вони не удаляються.
Дата відповіді:
29.03.2017 12:41
Відповідь надана
Технічні і процедурні порушення
Номер:
cde5c89b87db49b8b5fcfd7b75f68d04
Дата опублікування:
28.03.2017 15:25
Опис:
Шановні організатори торгів! Звертаємось ПОВТОРНО!!! Наразі на порталі Прозорро відкривши оголошену вами процедуру світяться як активні одразу ТРИ тендерні документації і одна (четверта) як закреслена. Тобто лише одна з чотирьох завантажених Вами різних редакцій тендерної документації відображена у вигляді закреслених даних як того вимагає стаття 23 Закону "Про публічні закупівлі". Крім того, у порушення частини 2 статті 23 Ви як замовник не розмістили окремим файлом зміни до тендерної документації. Враховуючи що всі документації мають різний зміст і умови торгів наразі учасники не можуть зрозуміти відповідно до яких вимог готувати свою пропозицію. Крім того, четверта документація (розміщена Вами 24.03.2017) висуває інші ніж у попередніх редакціях вимоги до товару. Просимо Вас роз'яснити яким чином учасники можуть якісно та повноцінно не порушуючи закону підготувати свої пропозиції якщо ви постійно встановлюєте і підвантажуєте нові умови і правила у той час як ряд Ваших попередніх вимог теж залишається чинним? Просимо Вас все ж таки виконати вимоги Закону, підвантажити окремим файлом зміни, та закреслити непотрібні файли документації, щоб залишилась тільки одна активна.
Відповідь:
Посилань на ТУ У 20.1-34867282-001:2015, які належать ТОВ «РАФІАС-М» Тендерна документація не містить. Маючи досвід використання різного твердого палива були визначені саме такі характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
28.03.2017 16:24
Відповідь надана
предмет закупівлі та якісні характеристики
Номер:
a42c7a97e9f84f12ba9f918ff6fb6e1e
Дата опублікування:
28.03.2017 13:03
Опис:
У разі ж якщо Замовник хоче приховати свій тендер( так Замовником було проведено процедуру відкритих торгів UA-2016-10-17-000512. Тоді Замовник заявив, що купує “ Тверде паливо (паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів)”, а в коді класифікатора обрав : ДК 016:2010 - 20.13.2 - Елементи хімічні, н.в.і.у.; кислоти та сполуки неорганічні, код згідно ДК 021:2015 – 24311800-5 – Вуглець. ) , то він ігнорує питання або намагайтесь відповідати розмито, що і просліджується у Ваших відповідях.
1) Щодо вибору предмета закупівлі, Ви відповіли: Замовником був вивчений ринок та на підставі цього визначені саме такі характеристики предмета закупівлі для забезпечення економічної доцільності закупівлі, а також відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРТУ 17.03.2016р. №454, предмет закупівлі визначається Замовником згідно з п.17 і 32 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», звідси виходить запитання:
- Згідно якого розділу та пункту статті Порядку № 454 і де саме в п.17 і 32 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовником вивчається ринок та на підставі цього визначаються саме такі характеристики предмета закупівлі для забезпечення економічної доцільності закупівлі?
3) Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, тому просимо Вас надати конкретну інформацію ( крім вивчення ринку!!!, та установленими ТУ У 20.1-34867282-001:2015, які належать ТОВ «РАФІАС-М» !!! ) де потенційні учасники торгів можуть ознайомитися з нормативними документами, щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, згідно яких Ви зазначили саме ці якісні характеристики палива твердого (вуглецеве у вигляді брикетів).
Вразі розмитої відповіді ми будемо зобов’язанні звернутися до органу оскарження та правоохоронних органів, згідно чинного Законодавства, бо вбачається в діях Замовника порушення одного із принципів здійснення закупівель, а саме запобігання корупційним діям і зловживанням (р. 1, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Відповідь:
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, за показником 4-го знаку Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Тобто, якщо замовник хоче придбати тверде паливо у вигляді брикетів вуглецевих, то за четвертим знаком ДК 021:2015 це буде «Тверде паливо», як і зазначено в документації.
Дата відповіді:
28.03.2017 16:23
Відповідь надана
форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"
Номер:
6f427d2d67fa47519b22b4a4cb11a1fe
Дата опублікування:
27.03.2017 09:29
Опис:
В Додатку 4 до Документації сказано, що: Цінова пропозиція (ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель;колонки 5, 6, 7 цінової пропозиції та відповідні рядки цінової пропозиції щодо ціни заповнюються лише переможем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця), але в таблиці не має колонки 7.
Просимо надати роз'яснення з цього питання.
Відповідь:
В п.13 Додатку 4 до Документації сказано:
13. Цінова пропозиція (ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; колонки 4, 5, 6 цінової пропозиції та відповідні рядки цінової пропозиції щодо ціни заповнюються лише переможем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця)
Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна товару без ПДВ (грн.) Ціна товару з ПДВ2 (грн.) Сума товару з ПДВ2(грн.)
1 2 3 4 5 6
Загальна вартість товару без ПДВ2:
крім того ПДВ2:
Загальна вартість пропозиції з ПДВ2:
Посилання на колонку 7 в документації відсутнє.
Дата відповіді:
28.03.2017 14:57
Відповідь надана
Питання про аналогічні договори
Номер:
c5f32eafff67443e91a7735be3ecfad6
Дата опублікування:
27.03.2017 08:56
Опис:
В Додатку 2 до Документації від Учасників вимагається надання Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів.
Ви цією вимогою наполягаєте, щоб у Учасника було виконано як мінімум два аналогічних договори. Але згідно частини 2 статті 16 Закону достатньо щоб Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору.
Тому просимо Вас внести зміни до Документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу.
Також звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство вже оскаржувало дану вимогу Документації в Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. Ви також маєте можливість ознайомитися з Рішеннями Колегії з цього питання за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-000481-b/.
Відповідь:
В Додатку 2 до Документації вимагаються документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, 22 березня вже було надано роз’яснення по цьому питанню, де вказано, що достатньо підтвердження виконання лише одного аналогічного договору.
Дата відповіді:
28.03.2017 14:56
Відповідь надана
Технічні і процедурні порушення Закону
Номер:
f1cdfaba418049d0a6ceb1f60d8faae1
Дата опублікування:
24.03.2017 11:56
Опис:
Шановні організатори торгів! Наразі на порталі Прозорро відкривши оголошену вами процедуру світяться як активні одразу ТРИ тендерні документації. Тобто жодна з них не відображена у вигляді закреслених даних як того вимагає стаття 23 Закону "Про публічні закупівлі". Крім того, у порушення частини 2 статті 23 Ви як замовник не розмістили окремим файлом зміни до тендерної документації. Враховуючи що всі документації мають різний зміст і умови торгів наразі учасники не можуть зрозуміти відповідно до яких вимог готувати свою пропозицію. Крім того, третя документація (розміщена Вами 23.03.2017) взагалі висуває абсолютно нові, ще більш дискримінаційні, вимоги до технічних параметрів товару. В технічних вимогах наявні незрозумілі позиції, наприклад Ви вказуєте, що найвища теплота згорання 35,41 але не зазначаєте яких одиниць. Просимо Вас роз'яснити яким чином учасники можуть якісно та повноцінно не порушуючи закону підготувати свої пропозиції якщо ви постійно встановлюєте і підвантажуєте нові умови і правила у той час як Ваші попередні вимоги теж залишаються чинними?
Відповідь:
Прийняли до уваги. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
24.03.2017 15:13
Відповідь надана
дискримінація учасників
Номер:
7fdee97cd7074a8b908c100dc251903c
Дата опублікування:
23.03.2017 15:58
Опис:
Шановний Замовник! Навіщо ви оголосили про проведення відкритих торгів UA-2017-03-15-000584-a про закупівлю 09110000 - 3 - Тверде паливо (паливо тверде (вуглецеве у вигляді брикетів), якщо Ви навіть у тендерній документації у проекті договору про закупівлю (Додаток 5) п.2.1 чітко визначили для себе переможця та вписали, що якість Продукції, що поставляється, відповідає технічним умовам ТУ У 20.1-34867282-001:2015, які належать ТОВ «РАФІАС-М». Це є порушенням ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідь:
Ваше питання розглянуто. У Тендерній документації Додаток №5 п.2.1.викладений наступним чином: «Якість Продукції, що поставляється, підтверджується сертифікатами якості виробника і висновком державної санітарно-епідеміологічної служби.» Посилання на будь-які ТУ відсутні.
Дата відповіді:
24.03.2017 12:46
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
28bbc6a7ce4d44e994e3b0f26196ec8d
Дата опублікування:
19.03.2017 15:43
Опис:
При вивченні тендерної документації та аналізуючи аналогічні торги (свої спостереження ґрунтуємо по оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2017-01-12-000152-b відділом освіти Бахмацької РДА в Чернігівській області; та проведеною процедурою відкритих торгів UA-2016-10-17-000512-a відділом освіти Срібнянської РДА, предметом закупівлі якого було взагалі оголошено: ДК 016:2010 - 20.13.2 - Елементи хімічні, н.в.і.у.; кислоти та сполуки неорганічні, код згідно ДК 021:2015 – 24311800-5 – Вуглець. (???) ) , дуже прозоро вбачається, що під час планування та визначення предмета закупівлі тендерний комітет Замовника не керується необхідністю закупівлі якісного товару (який задовольнить потреби навчальних закладів), а керується тільки зацікавленістю конкретного виробника палива твердого вуглецевого (у вигляді брекетів), який нав’язує свою продукцію та навіть надає Замовникам вже чітко розроблену під своє підприємство тендерну документацію, де звісно відсутні нормативні документи, також технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" (закон України "Про публічні закупівлі").
Просимо Вас огрунтувати вибір предмету закупівлі, якщо він є набагато дорожчий за вугілля кам’яне
Відповідь:
Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника. Щодо вибору предмета закупівлі: відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРТУ 17.03.2016р. №454, предмет закупівлі визначається Замовником згідно з п.17 і 32 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
Дата відповіді:
22.03.2017 16:29
Відповідь надана
щодо якісних характеристик товару
Номер:
79598c20c41041cfac70e139697563df
Дата опублікування:
19.03.2017 15:37
Опис:
1) Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами, тому просимо Вас надати інформацію, де потенційні учасники торгів можуть ознайомитися з нормативними документами, щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, згідно яких Ви зазначили такі якісні характеристики палива твердого (вуглецеве у вигляді брикетів).
2)Вимагаючи надання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на паливо тверде вуглецеве (у вигляді брикетів) дійсного на весь період дії договору поставки вугілля, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками палива твердого вуглецевого (у вигляді брикетів) або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками брикетів, а можуть купувати їх у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники.
Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та усунути цї дискримінаційні вимоги.
3) розділ 3, пункт 6 тендерної документації визначено : Ціну пропозиції конкурсних торгів слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Надайте обґрунтовану відповідь, що мається на увазі при визначенні ціни на предмет оголошеної закупівлі
Відповідь:
1) Замовником був вивчений ринок та на підставі цього визначені саме такі характеристики предмета закупівлі для забезпечення економічної доцільності закупівлі. 2) Учасник (не виробник брикетів), який вирішив прийняти участь у торгах на момент подання пропозиції повинен укласти договір на постачання палива твердого з вуглеця з виробником чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання брикетів Учаснику. При цьому Учасник отримає документ про якість на конкретну партію товару. Отже вимога про необхідність надання сертифіката не може вважатись дискримінаційною. 3) В розділ 3 пункт 6 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
22.03.2017 16:28