-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Одеської початкової школи № 313 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Капітана Кузнецова, 101 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання, за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 код 45310000-3 (Електромонтажні роботи)
Торги відмінено
237 464.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 374.64 UAH
мін. крок: 1% або 2 374.64 UAH
Період уточнення:
20.05.2021 15:17 - 26.05.2021 10:00
Відповідь надана
послуги
Номер:
58c77804888940e7ae0e758abbe2db5f
Дата опублікування:
26.05.2021 03:31
Опис:
Просимо надати роз'яснення, чому в Додатках до оголошення, зокрема в тексті Кваліфікаційний вимог, інформації про працівників, - вказнється Замовником "надання послуг"? адже по спрощенній процедурі закупівлі предметом є роботи, а не послуги. Просимо виправити помилки.
Відповідь:
Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен вказати вид предмету закупівлі (товари, роботи, послуги).
Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт відноситься до робіт. Якщо Учасник зверне Увагу на предмет закупівлі, то може дійти до висновку, що предмет закупівлі має пряме відношення до визначення предмету закупівлі згідно Закону.
Замовником чітко визначено в електронній системі закупівель та в оголошені, що проводиться закупівля робіт.
Дата відповіді:
26.05.2021 16:45
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
0f4a4659d0ff45b2b1198168cb9dcce3
Дата опублікування:
25.05.2021 17:47
Опис:
Добрий день. Вимога: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час перевірки відповідності систем, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування;.копію атестату (з додатками) про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, зокрема, систем протипожежного захисту, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, вогнезахисту, об’єктів будівництва та об’єктів, що експлуатуються, на відповідність вимогам пожежної та техногенної безпеки;лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час здачі в експлуатацію змонтованої системи протипожежного захисту та проведення інспектування. По-перше, зазначена вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. По-друге, в даному Оголошенні міститься умова: "Після завершення виконання робіт, роботи будуть прийматися третьою стороною, з якою у Замовника буде укладений договір, шляхом перевірки (інспектування) систем (засобів) протипожежного захисту на об’єкті, в тому числі на відповідність вимогам проектної документації". ТО НАВІЩО ВАМ: - лист-згода від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час здачі в експлуатацію змонтованої системи протипожежного захисту та проведення інспектування; -інформація у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час перевірки відповідності систем, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; -копію атестату (з додатками) про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, зокрема, систем протипожежного захисту, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, вогнезахисту, об’єктів будівництва та об’єктів, що експлуатуються, на відповідність вимогам пожежної та техногенної безпеки. ЯКЩО ВИ САМІ БУДЕТЕ УКЛАДАТИ ДОГОВІР З ТРЕТЬОЮ СТОРОНОЮ????? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни до документації.
Дата відповіді:
26.05.2021 16:45
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
8e06eea307c842908c2b500e546e50fe
Дата опублікування:
25.05.2021 17:46
Опис:
Добрий день. Вимога:Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати оригінал/копію свідоцтва про нотифікацію). Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Шановний Учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Замовник здійснює закупівлю через електронну систему закупівель із дотриманням вимог чинного законодавства України. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник визначає перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій та критерієм оцінки є ціна. Однак Замовника також цікавить можливість надання робіт якісно та у встановлені терміни.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит.
Також повідомляємо, що вимогу щодо надання сертифікату ISO може виконати будь-який учасник, за умови відповідності стандартам, що згадуються в документації. У зв’язку з цим вимога щодо підтвердження сертифікації не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
26.05.2021 16:44