• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, Аналізатор електролітів біологічних рідин організму, Аналізатор газів крові, електролітів, метаболітів та похідних гемоглобіну, Аналізатор сечі, Аналізатор сечі напівавтоматичний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів, 35774 Аналізатор сечі, напів-автоматизований

Завершена

10 306 671.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 533.35 UAH
Період уточнення: 20.05.2021 12:50 - 11.06.2021 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення

Номер: 182e6d329ef246efb95a6aa0d1ef6291
Дата опублікування: 09.06.2021 12:01
Опис: Ознайомившись із Оголошенням про проведення відкритих торгів ID: UA-2021-05-20-002940-c, предмет закупівлі: «Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD, Аналізатор електролітів біологічних рідин організму, Аналізатор газів крові, електролітів, метаболітів та похідних гемоглобіну, Аналізатор сечі, Аналізатор сечі напівавтоматичний, код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 56676 Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів, 35774 Аналізатор сечі, напів-автоматизований», а також тендерною документацією, нами виявлено в тендерній документації дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: вимоги п.1.2 Додатку № 4 до тендерної документації сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Вимоги п.1.2 Додатку № 4 до тендерної документації: Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа виробника (або представництва, або філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, або дилера, або дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (надати сканований кольоровий документ з оригіналу підтверджуючого документу від виробника щодо авторизації представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією учасника. Лист повинен включати в себе: назву учасника, номер оголошення цієї процедури закупівлі UA- . Зазначена вимога є дискримінаційною. 1. Вимоги Замовника торгів від потенційних учасників торгів надання так званого «гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України» - є протизаконними та дискримінаційними з огляду на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року). При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам публічних закупівель закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону України Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги відповідно до вимог Закону та рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Вимога щодо надання Учасниками так званого «гарантійного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України» суперечить рішенню Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 618-р/пк-ск від 31.03.2016 року. Згідно з відповідним рішенням АМКУ : «....даною вимогою здійснюється штучне обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі ... Вказані положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у закупівлі учасників, які не є виробниками даного товару та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх догові Константин Былинский, [09.06.21 11:36] рних відносин із виробниками та/або їх представництвами». Дана вимога є дискримінаційною, через те, що виробник може надавати листи та інші документи на власний розсуд не всім потенційним учасникам закупівель , що обмежує коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними із виробниками, - через саме це дана вимога звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Відповідно до вимог статті 31 Закону ( Відхилення тендерних пропозицій ): 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (уразі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інших підстав для відхилення пропозиції учасника торгів Законом не передбачено. У в зв'язку з вище наведеним, вбачаючи в діях Замовника торгів ознак дискримінаційних дій та порушенні конкурентного законодавства України по відношенню до інших потенційних учасників торгів, які могли б та бажали взяти участь в зазначеній процедурі закупівлі, просимо тендерний комітет Замовника торгів врахувати вище наведене, вилучити вище зазначені дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". У випадку ігнорування Замовником даного звернення залишаємо за собою право звернутися до Анитмонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Ваше питання б/н від 09-06-2021, 12:01 та повідомляє наступне: Відповідно до зазначеного питання для уточнення інформації будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.06.2021 14:22
Відповідь надана

Перелік стартових наборів та витратних матеріалів

Номер: e0a8cee614bd4ad4b31dccdb299d57d3
Дата опублікування: 08.06.2021 15:04
Опис: Доброго дня. Просимо надати перелік стартових наборів та витратних матеріалів, що мають входити в комплектацію до всіх аналізаторів зазначених у Таблиці 2-3 (Специфікація, МТВ) Додотку 5 до тендерної документації
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Ваше питання б/н від 08-06-2021, 15:04 та повідомляє наступне: Відповідно до зазначеного питання будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.06.2021 14:22