• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капуста качанна свіжа (ДК 021:2015-03221410-3 Капуста качанна); цибуля ріпчаста (ДК 021:2015-03221113-1 Цибуля); морква (ДК 021:2015-03221112-4 Морква); буряк столовий (ДК 021:2015-03221111-7 Буряк); яблука (ДК 021:2015-03222321-9 Яблука); апельсини (ДК 021:2015-03222220-1 Апельсини); банани (ДК 021:2015-03222111-4 Банани); помідори свіжі (ДК 021:2015-03221240-0 Помідори); огірки свіжі (ДК 021:2015-03221270-9 Огірки); кабачки (ДК 021:2015-03221250-3 Кабачки); груші (ДК 021:2015-03222322-6 Груші); персики (ДК 021:2015-03222332-9 Персики); лимон (ДК 021:2015-03222210-8 Лимони)», код ДК 021:2015 - 03220000-9– Овочі, фрукти та горіхи.

Завершена

894 442.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 944.42 UAH
Період уточнення: 20.05.2021 09:45 - 26.05.2021 00:00
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 55d0d6ff96744a429f043ac237e5dca1
Дата опублікування: 25.05.2021 06:11
Опис: Доброго дня замовник! Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 №298/227 розроблена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" з метою підвищення якості та ефективності організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та містить лише загальні вимоги до раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Зазначена Інструкція не має ніякого відношення до проведення публічних закупівель які регулюються Законом України Про публічні закупівлі" та немістить кваліфікаційних вимог щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів поставок. Кваліфікаційні вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів передбачені ст.16 Закону України Про публічні закупівлі без обмежень щодо закладів та діяльності замовників, також ст.5 Закону передбачені принципи здійснення закупівель, які передбачають добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Дана Інструкція не містить жодних вимог та відносини щодо поставок товару, розрахунків між суб"єктами господарювання, укладання договорів і тд. Однак даний пункт тендерної документації завідома є надлишковим, необгрунтованим, дискримінаційним, обмежуючим конкуренцію в прийняті участі в тендері потенційними постачальниками. Постачальники спроможні постачати продукти харчування в обумовлені строки до закладів освіти дрібними партіями на підставі заявок замовника, як передбачено тендерною документацією. З огляду на вищевикладене тендерна документація потребує внесення змін.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, Замовнику не зрозуміло, про який саме пункт тендерної документації йде мова ("...Однак даний пункт тендерної документації завідома є надлишковим, необгрунтованим, дискримінаційним, обмежуючим конкуренцію в прийняті участі в тендері потенційними постачальниками. Постачальники спроможні постачати продукти харчування в обумовлені строки до закладів освіти дрібними партіями на підставі заявок замовника, як передбачено тендерною документацією. З огляду на вищевикладене тендерна документація потребує внесення змін.").
Дата відповіді: 27.05.2021 13:19
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: b13a01f32bce4c528b7bd67068090830
Дата опублікування: 21.05.2021 10:45
Опис: пунктом 1.8.1 додатку №1 тендерної документації передбачено надання -Відомості з ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, що здійснює вищезазначену обробку потужності (приміщень), у вигляді передбаченому Положенням про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженим наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386 (з останніми змінами Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), за 2020 рік. Проте дані відомості містяться у відкритих державних реєстрах у загальнодоступному доступі. Замовник не має права вимагати таку інформацію. Обгрунтуйте будь-ласка даний пункт тендерної документації?Дякую
Відповідь: Доброго дня. В пункті 2 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2014 року №486, зазначено, відомості, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, крім випадків, передбачених законами. В пункті 7 Положення зазначено, Запит подається користувачем особисто, надсилається поштою, електронною поштою або іншим способом передачі електронного повідомлення. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Не вся інформація, яка міститься в Реєстрі є відкритою і загальнодоступною. З Повагою.
Дата відповіді: 24.05.2021 16:34
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних вимог

Номер: d647612896de4a7db9ff6b6bd64bcd65
Дата опублікування: 21.05.2021 10:40
Опис: Добрий день замовник! Пунктом 3 Додатку №1 передбачено - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний (аналогічні) договір(договори), укладений (укладені) – який(і) підтверджує (ють) досвід постачання Учасником предмету закупівлі до закладів дошкільної та/або загальної середньої освіти (не менш ніж 2 договори). Вказані вимоги не допускають до участі в закупівлі операторів ринку, які мають досвід виконання договорів, аналогічних за предметом закупівлі, але з постачанням не до закладів органів освіти. За таких умов, взяти участь зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання договорів, аналогічних за предметом закупівлі з постачанням саме до закладів органів освіти та самого замовника на протязі декількох років, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Обгрунтуйте ці надлишкові вимоги тендерної документації які призведуть до закупівлі в одних і тих постачальників можливо не за заниженими цінами?
Відповідь: Доброго дня, в пункті 3 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний (аналогічні) договір(договори), укладений (укладені) – який(і) підтверджує (ють) досвід постачання Учасником предмету закупівлі до закладів дошкільної та/або загальної середньої освіти (не менш ніж 2 договори). Дана Вимога обумовлена певними особливостями постачання продуктів харчування саме до закладів дошкільної та загальної середньої освіти, затвердженими Інструкцією з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров`я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006 року №298/227. Зазначена інструкція наразі є єдиним нормативним документом з чітко викладеними вимогами як до процесу постачання, так і до самих постачальників продуктів харчування. Так, постачання продуктів харчування має здійснюватись з суворим дотриманням затверджених графіків та маршрутів постачання та обсягів завозу, особливо продуктів харчування з коротким терміном зберігання. Постачальник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв, осіб, що супроводжують товар та також осіб, що здійснюють вантажно-розвантажувальні роботи. Управління, як замовник, чітко дотримується вимог вказаної інструкції під час організації процесу постачання, оскільки, несе відповідальність за забезпечення закладів дошкільної та загальної середньої освіти якісними та безпечними продуктами харчування та дотримується нормативно-правових актів різного рівня, в тому числі норм, встановлених Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Ґрунтуючись на вищезазначеному, для Замовника належним є тільки досвід постачання до замовників - управління (відділи) освіти, бо саме такий досвід може свідчити про здатність належного виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров`я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 року №298/227, а, отже, й належного виконання аналогічних договорів. Враховуючи наведене, вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не є дискримінаційною, а є обов`язковим критерієм відбору для Замовника при постачанні саме до закладів дошкільної освіти. Тільки таким чином Замовник має змогу впевнитись у можливості належного постачання харчових продуктів відповідно до вимог, затверджених Інструкцією з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров`я та Міністерства освіти і науки від 17.04.2006 року №298/227. Накази та спільні накази за участю Міністерства освіти і науки, в тому числі вищезазначений наказ, відповідно до положення МОН та ЗУ "Про освіту", ЗУ "Про дошкільну освіту" розповсюджуються виключно на заклади освіти. Заклад освіти - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність. Таким чином, відсутність підтвердження досвіду постачання саме до закладів дошкільної освіти свідчить про відсутність досвіду виконання постачання на умовах, обов`язкових при організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти. З Повагою.
Дата відповіді: 24.05.2021 16:43