• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 )

09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 )

Торги не відбулися

25 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 33 642.00 UAH
Період уточнення: 19.05.2021 11:27 - 19.06.2021 00:00
Відповідь надана

До Замовника

Номер: f1491bd98a78483083363b0b86338827
Дата опублікування: 17.06.2021 15:07
Опис: Згідно з Додатком 3 тендерної документації Учасник повинен в своїй тендерній пропозиції надати «Довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника вугілля, вугілля виробництва якого пропонується до постачання наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. АБО Надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів або копій наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або відповідні дозволи» Дана вимога є дискримінаційною та звужує коло осіб, які б могли прийняти участь у закупівлі. Так, наприклад мі не є виробником продукції, а закуповуємо її у інших суб’єктів господарювання, , яке постачає вугільну продукцію, що виробляється саме з незбагаченого вугілля з якісними показниками, що повністю відповідають предмету закупівлі Замовника, шляхом його дроблення та розсортування за певними фракціями. Оскільки незбагачене вугілля за своїми якісними та технічними характеристиками повність відповідає вимогам Замовника, то додаткові роботи підвищеної небезпеки/або роботи із збагачення корисних копалин для збагачення корисних копалин не потрібні. Також слід зауважити, що виробнику, який виробляє вугілля кам’яне шляхом дроблення та розсортуванням за певними фракціями, не передбачено законодавчого обов’язку отримувати дозвіл від Держпраці України на щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або відповідні дозволи. А достатньо мати дозвіл виданий Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування. Тому просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її до чинного законодавства, а саме вимогу щодо надання дозволів Держпраці викласти в наступній редакції: « Довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника вугілля, вугілля виробництва якого пропонується до постачання наступних документів: чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та/або чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. АБО Надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів або копій наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та/або чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або відповідні дозволи»
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Наявність дозволів Державної служби України з питань праці на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки та виконання робіт підвищеної небезпеки передбачено нормами чинного законодавства України. З вичерпним переліком робіт, з приводу яких отримується дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, можна ознайомитися у постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» в редакції від 3 лютого 2021 р. № 77. Відповідно до вищезазначеного вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже застосовується до всіх учасників без винятку
Дата відповіді: 22.06.2021 14:33
Відповідь надана

Дозвіл Держпраці

Номер: 677babb4701043b49340162cd595a864
Дата опублікування: 14.06.2021 17:27
Опис: Шановний замовнику! У новій редакція тендерної документації (протокол від «14» червня 2021 № 2-14/06/2021) у додатку 3 пункт 3 викладено наступну вимогу: Довідку в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/), в якому повинна міститись інформація про наявність у виробника вугілля, вугілля виробництва якого пропонується до постачання наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. АБО Надання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів або копій наступних документів: - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості; - чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та/або відповідні дозволи. По-перше, цією вимогою ви просити надати щонайменше два дозволи, виданих Державною службою України з питань праці, що є дискримінаційним по відношенню до нас як потенційного учасника. Законом України не передбачено наявність двох дозволів в обов’язковому порядку, які вказані в тендерній документації. По-друге ми як потенційний учасник співпрацюємо з виробником вугілля, який має дозвіл на експлуатацію устаткування для видобутку та транспортування корисних копалин відкритим способом, проте надання такого дозволу призведе до нашої дискваліфікації. Таким чином ви звужуєте коло учасників закупівлі. Слід зазначити, що вугілля виробляється наступними способами: видобуток та транспортуванням відкритим способом або видобуток та транспортуванням закритим способом або сортуванням або дробленням або збагаченням. Просимо надати відповідь або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. По-перше, наявність дозволів Державної служби України з питань праці на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки та виконання робіт підвищеної небезпеки передбачено нормами чинного законодавства України. По-друге, предметом закупівлі є сортове вугілля марки ДГ-(13-100) яке є переробленим з видобутої сировини, а отже надання дозволу на експлуатацію устаткування для видобутку та транспортування корисних копалин відкритим способом не задовольняє умови, що вказані у тендерній документації. Необхідно надати дозвіл виробника вугілля, а не вугледобувного підприємства. Тому формулювання вимоги щодо надання дозволу щодо експлуатації устаткування для дроблення та/або сортування та/або збагачення корисних копалин у вугільній промисловості є повністю коректним.
Дата відповіді: 17.06.2021 14:22
Відповідь надана

Дозвіл Держпраці

Номер: dd152f8529d84b88bd817c55ab71adc9
Дата опублікування: 08.06.2021 13:30
Опис: Шановний замовнику! Пунктом 5 додатку 3 встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника вугілля, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Даною вимогою в тендерній документації ви звужуєте коло потенційних учасників. Наше підприємство закуповує вугілля у виробника, який має Дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для сортування, корисних копалин у вугільній промисловості. Тобто вказані не всі види робіт, які прописані в тендерній документації. Просимо внести зміни до тендерної та визначити вимогу наступним чином: експлуатації устаткування для дроблення (або) сортування (або) збагачення корисних копалин у вугільній промисловості. Просимо внести відповідні зміни до пункту 5 додатку 3 тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 ) будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 10.06.2021 11:16
Відповідь надана

дозвіл Держпраці

Номер: 21ace76a4bfa4a1fbc0199725a4aae3f
Дата опублікування: 07.06.2021 11:54
Опис: Шановний замовнику! Пунктом 5 додатку 3 встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі із посиланнями на інформаційну систему «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/) щодо виробника вугілля, вугілля якого пропонується до постачання, згідно з яким підтвердженням статусу легальності його діяльності є наявність у нього чинних дозволів, виданих Державною службою України з питань праці, щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки. Якщо виробником вугілля (вугледобувним підприємством), вугілля якого пропонується до постачання, укладено договір зі збагачувальною фабрикою на надання послуг з дроблення, сортування, збагачення вугілля, то отримувачем дозволу Державної служби України з питань праці щодо експлуатації устаткування для дроблення, сортування, збагачення корисних копалин у вугільній промисловості та виконання робіт підвищеної небезпеки є збагачувальна фабрика, а не вугледобувне підприємство. Просимо Замовника пояснити, які відповідно до пункту 5 додатку 3 Тендерної документації документи повинен надати учасник у вищезазначеному випадку.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Вказана Вами довідка повинна свідчити про наявність відповідних дозвільних документів у виробника вугілля, яке пропонується до постачання.
Дата відповіді: 10.06.2021 11:15
Відповідь надана

Щодо акредитації

Номер: 27445fba86a642d387ec92f4235d19d4
Дата опублікування: 02.06.2021 17:55
Опис: Шановний замовнику! Пунктом 1 додатку 3 встановлено вимогу щодо надання на підтвердження відповідності продукції наступного документу: оригінал або завірену копію сертифікату відповідності на пропоновану марку вугілля, виданого не раніше 2020 року на ім'я учасника процедури закупівлі (або виробника пропонованої марки вугілля) підприємством (або установою, або організацією чи їх структурним підрозділом), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17065 (або ISO/ІЕС 17065), про відповідність вимогам діючого стандарту на вугілля кам'яне, яке є предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги міжнародного стандарту ISO 17065 стосуються, органів оцінки відповідності, а не випробувальних лабораторій. Сфера акредитації таких органів сертифікації не передбачає перевірку вугілля кам'яного на відповідність показникам, встановленим ДСТУ 7146:2010. Крім того, розділом 6 ДСТУ 7146:2010 визначено перелік нормативних документів (ДСТУ та ГОСТ), за якими здійснюється відбір проб, а також проводяться лабораторні випробування для визначення таких показників вугілля як зольність на сухий стан палива, волога на робочий стан палива та нижча теплота згорання, тобто тих показників, які містяться у технічних вимогах Замовника. Методи випробувань, які застосовуються у відповідності до зазначених нормативних документів, є сферою акредитації відповідно до ISO/ІЕС 17025. Отже, Замовником вимагається подання сертифікату про відповідність вимогам діючого стандарту з некоректною та недоцільною вимогою щодо акредитації компетентного підприємства (установи або організації) за стандартом ISO/ІЕС 17065. Просимо Замовника вищезазначену інформацію прийняти до уваги, та передбачити в Тендерній документації надання сертифікату відповідності підприємством (установою або організацією), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025 (або ISO/ІЕС 17025). Якщо Замовник наполягає саме на акредитації за стандартом ДСТУ ISO/ІЕС 17065 (або ISO/ІЕС 17065), то просимо зазначити на відповідність саме якому діючому стандарту на вугілля кам'яне та за якими якісними, технологічними та фізико-механічними показниками учасники повинні надати сертифікат відповідності.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Ваше питання прийнято до уваги, Замовник погоджується з можливістю надання сертифікату відповідності підприємством (установою або організацією), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025). Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 07.06.2021 13:17
Відповідь надана

Щодо сертифіката відповідності

Номер: 3566818399f8492297f9a73546e2c585
Дата опублікування: 01.06.2021 17:11
Опис: Шановний замовнику! Пунктом 1 додатку 3 встановлено вимогу щодо надання на підтвердження відповідності продукції наступного документу: оригінал або завірену копію сертифікату відповідності на пропоновану марку вугілля, виданого не раніше 2020 року на ім'я учасника процедури закупівлі (або виробника пропонованої марки вугілля) підприємством (або установою, або організацією чи їх структурним підрозділом), компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17065 (або ISO/ІЕС 17065), про відповідність вимогам діючого стандарту на вугілля кам'яне, яке є предметом закупівлі. Діючим стандартом на вугілля кам'яне, а саме ДСТУ 7146:2010 передбачено наступні якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля, значення яких встановлюється методам лабораторного дослідження: зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива. Просимо Замовника конкретніше уточнити, які показники вугілля повинні відображатись у сертифікаті відповідності.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. У сертифікаті відповідності вугілля марки ДГ 13-100 повинні бути зазначені показники, які визначені ДСТУ 7146:2010: - зольність на сухий стан палива, %; - загальна волога на робочий стан палива, %; - масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %; - нижча теплота згорання на робочий стан палива, ккал/кг.
Дата відповіді: 04.06.2021 13:54
Відповідь надана

до Замвоника

Номер: 60190a11e83c426a98c5e0cc94c8ceca
Дата опублікування: 31.05.2021 13:33
Опис: Вимогою тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності, Учасник повинен надати баланс, звіт про фінансові результати, станом на кінець попереднього кварталу з підтвердженням про прийняття органами до яких подається фінансова звітність. Повідомляємо, що відповідно Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність"» встановлена скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, яка подається раз на рік для мікропідприємств. Тому просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом уточнення, що для підтвердження фінансової звітності учасник подає звіт про фінансові результати, станом на кінець попереднього кварталу або річну фінансову звітність, якщо від належить до мікропідприємств.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Дата відповіді: 02.06.2021 11:27
Відповідь надана

Щодо документів із захисту довкілля

Номер: 184c8b261d704da19272dc5dc7c19e02
Дата опублікування: 28.05.2021 13:21
Опис: Шановний замовнику! Пунктом 18 додатку 2 встановлено наступну вимогу щодо надання інших документів, а саме: Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші); Пунктом 6 додатку 3 2 встановлено наступну вимогу: На підтвердження провадження планової діяльності виробником (вугілля якого пропонується до постачання), надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля на виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. Приміткою до додатку 2 встановлено, що: *В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для учасників, у тому числі суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, фізичних осіб підприємців не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів. Також, відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: 1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Крім того, стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості, а також не призначений для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації. Крім того, прийняття цього стандарту саме по собі не гарантує оптимальних екологічних результатів. Водночас з цим, відповідно до пункту 0.5 стандарту визначено, що організація, яка хоче продемонструвати відповідність цьому стандарту може зробити це підготувавши самовизначенні та самодекларацію, тобто оцінка відповідності за цим стандартом є добровільною. Таким чином, сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, згідно чинного законодавства не є обов’язковим документом для діяльності підприємств, які здійснюють реалізацію вугілля кам’яного, а відповідність цьому стандарту може бути проведена учасником самостійно, підготувавши самовизначення та самодекларацію. Питання: Чи буде виконано вимогу п.18 додатку 2 наступним чином, якщо в якості «іншого» документу буде надано 1) декларацію відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, яку складено безпосередньо учасником; 2) лист-роз’яснення в довільній формі про законодавчі підстави ненадання сертифікату на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 ) Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інші). Тобто Учасник процедури закупівлі має право надити інші документи Учасника, що підтверджують застосування ним заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 ) на підтвердження провадження планової діяльності виробником (вугілля якого пропонується до постачання), Учаснику процедури закупівлі необхідно надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля на виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. Також слід зазначити, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Дата відповіді: 02.06.2021 11:26
Відповідь надана

протоколу випробувань та/або сертифікату якості

Номер: f157e72d40a148cea5bf47d4a8b0ffca
Дата опублікування: 20.05.2021 14:28
Опис: На сьогодні в Українському законодавстві встановлено єдиний і вичерпним документ, що підтверджує якість вугілля, і це - ПОСВІДЧЕННЯ ЯКОСТІ!. Чим керувались встановлюючи вимогу надання протоколу випробувань та/або сертифікату якості?
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою. Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами; добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Таким чином, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності є цілком законною, разом з тим у вашому зверненні не було доведено та підтверджено неможливість надання вказаного документу.
Дата відповіді: 24.05.2021 16:13
Відповідь надана

Щодо сертифікату відповідності

Номер: edad7f08ae8e4422a949c6bf787206c8
Дата опублікування: 20.05.2021 14:19
Опис: Доброго дня. Згідно п.1 додатку 3 до тендерної документації вимагається надання: "Оригінал або завірену копію сертифікату відповідності на пропоновану марку вугілля, виданого не раніше 2020 року на ім'я учасника процедури закупівлі.." Будь те ласкаві і напишіть хоча б один нормативно-правовий акт або ДСТУ, ГОСТ, яким регулюється питання якості вугілля, де б звучало словосполучення "сертифікат відповідності на вугілля". Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо наступну інформацію. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами; добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Таким чином, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності є цілком законною, разом з тим у вашому зверненні не було доведено та підтверджено неможливість надання вказаного документу.
Дата відповіді: 24.05.2021 16:13