• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне

вугілля кам’яного марки ДГР 0-200

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 984 дні назад

1 166 341.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 663.41 UAH
Період уточнення: 06.04.2017 16:48 - 23.04.2017 17:00
Відповідь надана

зміни в ТД

Номер: fb07e54cba524b83bac2022766633afb
Дата опублікування: 13.04.2017 14:38
Опис: змін, про котрі ви написали у відповідях, в ТД не має. просимо обновити текст ТД щодо гл.V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація по тексту "- довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі;" На нашу думку даний пункт ніяк не впливає на обов'язки учасника у разі підписання договору по виконанню умов договору постачання. Якби ви робили передплату за товар - тоді зрозуміло, а так постачальник несе відповідальність за закупівлю та постачання товару сам, потім чекає оплати місяцами, постачальнику треба у вас такі довідки вимагати що ви платоспроможні. Кредитна історія це особиста справа кожного юр.лица. Зайве втраченний час та гроші на оформлення. Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення щодо питань та повідомляє наступне: 1. Текст ТД був оновлений та прикріплений до документації тендеру. 2. В розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація по тексту "- довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі;" не будуть внесені зміни тому, що ми вважає,що наш заклад має право бути освідомленим про фінансовий стан особи, підприємства з яким буде проведена процедура закупівлі.
Дата відповіді: 14.04.2017 11:50
Відповідь надана

Замовник ти де?

Номер: a4615a93b30a4571803a55082fb24d4e
Дата опублікування: 12.04.2017 14:59
Опис: Дайте відповіді на поставлені учасниками питання: реєстр документів - видалити вимогу, електроний обіг документів - видалити паперовий обіг, фінансова спроможність(баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами) - скасувати вимогу, щодо банк.гарантії та "обслуговуючого" банку і далі а то до 16.04 не так багато часу Дякуємо
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення на внесення змін тендерної документації та повідомляє наступне: - було внесено зміни до тендерної документації, а саме: 1. Виправлено у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п. 5 «переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити (прікріпити) через авторизований майданчик замовнику скановані оригінали документів тендерної пропозиції та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме.. 2.Видалено в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація: «- копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (юридичні особи) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України)» 3. Електронна банківська гарантія оформлена банком або установою яка має ліцензію на такий вид діяльності.
Дата відповіді: 12.04.2017 18:32
Відповідь надана

Щодо надання документів переможця

Номер: e25f33451cd74f62a377313ccdca0f6b
Дата опублікування: 11.04.2017 14:55
Опис: Добрий день! Згідно вашій тенд.документації розділ 3 п. 5 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику тендерну пропозицію у паперовому вигляді та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме.... На підставі ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вся інформація під час проведення закупівлі здійснюється в електронному виді!. Тому вимагаемо змінити дану вимогу на "Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити (прікріпити) через авторизований майданчик замовнику скановані оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме.."!!
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення на внесення змін тендерної документації та повідомляє наступне: - було внесено зміни до тендерної документації, а саме: Виправлено у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п. 5 «переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити (прікріпити) через авторизований майданчик замовнику скановані оригінали документів тендерної пропозиції та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме..
Дата відповіді: 12.04.2017 18:25
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 73154bb93c4c4586999c6c21707e3841
Дата опублікування: 11.04.2017 14:49
Опис: Доброго дня! Щодо надання реєстру наданих у складі тендерної пропозиції документів в якому повинні бути зазначено порядковий номер документа, його назву, кількість аркушів. Вважаемо цю вимогу зайвою,т.як замовник навмисно збільшуе кількість зайвих документів для обмеження конкурентності. Вимагаемо усунути цю вимогу.
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та вважає,що вимоги до реєстру наданих у складі тендерної пропозиції документів не обмежують конкуренції.
Дата відповіді: 12.04.2017 18:22
Відповідь надана

Вимоги щодо кваліфікації

Номер: 6757ca91ab354967ac1f53773751436d
Дата опублікування: 11.04.2017 13:19
Опис: 1. Вимога а не запитання: для кваліфікації учасника згідно статті 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі не маєте права просити в учасника : наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Це минуле і відноситься до закону про Держзакупівлі 2014 року, там є такі вимоги, але він втратив у 2016 р чинність на підставі Закону Про публічні закупівлі № 922-19 від 2015 року, вступив в силу у 2016 р. Вимагаємо видалити дані вимоги з ТД (V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 2 в таблиці по тексту ). 2. І що має на увазі критерій який ви вимагаєте при кваліфікації: "копію документів щодо роботи з бюджетними, міжнародними та благодійними фондами ,організаціями." А якщо ми ще не поставляли на бюджет? компаніії всього менше року, поставляли на комерційні структури, а те що ви вимагаєте - робота з такими організаціями- можна вважати дискрімінацією учасників. 3. Надайте реквізиті ваші та вашої банківської установи 4. в ТД вимагаєте: Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Яким банком? вашим банком ? або нашим? наш банк не має ліцензії на таку діяльність, тому будемо звертатися до установ які мають таку ліцензію. Проясніть ситуацію щодо даного вопроса, або видаліть фразу "оформлена обслуговуючим банком", тому що банк.гарантія може видаватися згідно закону не тільки банком, а установою яка має ліцензію на такий вид діяльності - страхова компанія наприклад. 5. в ТД є вимога: пред'явити копії документів, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів - а що саме? видаткові накладні ? або щось інше? Відповідь просимо надати згідно нумерації питань. з пов.Львів
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення на внесення змін тендерної документації та повідомляє наступне: - було внесено зміни до тендерної документації, а саме: - видалено в розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація: «- копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (юридичні особи) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України)»
Дата відповіді: 12.04.2017 18:18
Відповідь надана

Щодо кількості вугілля

Номер: 3fe76a7163d340a59b424d91ef9e181e
Дата опублікування: 11.04.2017 11:08
Опис: Будь ласка, зверніть увагу на кількість вугілля, яку планується закупити,це мабуть арифметична помилка?
Відповідь: Добрий день! Тендерний комітет розглянув Ваше запитання та повідомляє наступне: - згідно вихідних данних наданих бухгалтерією підприємства кількість вугілля складає 511,8 тонн
Дата відповіді: 12.04.2017 18:13
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 3f74ccf1539c421787db87776d1ee584
Дата опублікування: 07.04.2017 18:23
Опис: Для можливості копіювати текст підгрузіть будьласка тендерну пропозицію в форматі word.Дякуємо.
Відповідь: Комунальний заклад «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення тендерного комітету протокол №3 від 06.04.2017р. Голова тендерного комітету ___________ Федченко Д.О. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю вугілля кам’яного Код ДКПП 016:2010 – 05.10.10-00.00 - Вугілля кам’яне. Код ДК 021:2015 (СPV) – 09111100-1 - Вугілля. м. Попасна 2017 рік № І. Загальні положення 1 2 3 1. Терміни, які вживаються в тендерній документації Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. 2. Інформація про замовника 2.1. Повне найменування Комунальний заклад «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» 2.2. Місцезнаходження 93300, Луганська обл., м. Попасна, вул. Польова, 2 2.3. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Толмачова Наталія Юріївна ,секретар. Адреса:93300,Україна, Луганська область, вул. Польова, 2 Тел.: 093 040 54 74 Е-mail: kz_popni@ukr.net 3. Процедура закупівлі Відкриті торги. 4. Інформація про предмет закупівлі 4.1. Назва предмета закупівлі Код ДКПП 016:2010 – 05.10.10-00.00 - Вугілля кам’яне. Код ДК 021:2015 (СPV) – 09111100-1 - Вугілля. 4.2. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції Вугілля кам’яне марки ДГР (0-200) 4.3. Місце, кількість, обсяг поставки товарів За адресою замовника торгів. 511.8 тонн. 4.4. Строк поставки товарів Травень-липень 2017 року. 5. Недискримінація учасників Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. 6. Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції Валютою тендерної пропозиції є гривня (UAH). У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, то такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США (USD) або в Євро (EUR). При розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до долару США (USD) або до Євро (EUR), установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Усі документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документи складені іншою мовою, ніж українська, вони повинні мати переклад на українську мову, завірений підписом перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. ІІ. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації 1. Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. 2. Унесення змін до тендерної документації Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)); документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; копією документу, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); реєстром наданих у складі тендерної пропозиції документів в якому повинні бути зазначено порядковий номер документа, його назву, кількість аркушів. Усі файли, що прикріплені до пропозиції учасників повинні бути створені шляхом сканування документів (оригіналів та їх копій) на сканері у кольоровому зображенні та мати розширення .pdf, .png, .jpeg. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Всі документи, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням її посади та прізвища і ініціалів, дати підпису, а також відбитки печатки*. Якщо учасник подає копії будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа. У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання інформації чи документа, які є багатосторінковими, учасник подає у складі пропозиції такі документи у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок таких документів. Якщо в учасника на одній сторінці пропозиції містяться копії декількох сторінок будь-якого документа, кожна копія такої сторінки документа має бути завірена відповідно до вимог документації. Всі сторінки копій документів, що надаються учасником у складі його пропозиції, за винятком нотаріально завірених копій документів, додатково повинні містити маркування «Згідно з оригіналом». Документи у складі тендерної пропозиції мають бути без поправок, дописок тощо, за винятком виправлень помилок, зроблених учасником. У такому випадку такі виправлення мають бути засвідчені печаткою* учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, а також дати виправлення. Допущення учасниками в тендерних пропозиціях формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні комітету з конкурсних торгів та оформлюється протоколом. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). 2. Забезпечення тендерної пропозиції Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, оформлена обслуговуючим банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 34990,00 грн. (тридцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 3. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п'яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції. У складі про тендерної пропозиції учасник повинен надати лист про строк дії його тендерної пропозиції. 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Відповідно до статті 16 Закону для участі у закупівлі замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для зберігання, навантажування, зважування товару та доставки його до замовника; - копії документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці (копії наказів про прийняття працівників на роботу, або копії трудових книжок перша сторінка та сторінка із останнім записом про прийняття на роботу; або копія договору цивільно-правового характеру, або інший документ, що підтверджує наявність працівників; - довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації про назву замовників, їх адреси, прізвища та ініціали осіб відповідальних за виконання договору, номери їх телефонів, номер та дата договору, обсяг поставленої продукції згідно з договором, сума договору; - копії виконаних аналогічних договорів, що зазначені у довідці, завірені печатками сторін договору та підписами уповноважених осіб; - відгуки про виконання аналогічних договорів за підписом та печаткою замовників із зазначенням інформації про номер та дату договору, на який надано відгук, суми договору, обсягу поставленого товару та копії документів, що підтверджують виконання наданих аналогічних договорів. - копію документів щодо роботи з бюджетними, міжнародними та благодійними фондами ,організаціями. Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається учасниками у складі тендерної пропозиції в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику тендерну пропозицію у паперовому вигляді та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме: - довідку в довільній форсі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - довідку, видану уповноваженим органом не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - довідку, видану уповноваженим органом не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичних осіб); - довідку, видану уповноваженим органом не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - довідку в довільній формі про те, що учасник невизнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - довідку уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну на момент подання. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам ДСТУ та наведені у таблиці. Марка Зольність Вологість Кількість Нижча теплота згорання ДГР (0-200) До З5% До 12% 511,8 тонн Не менше 4800 ккал/кг. Для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: - копію сертифікату якості, або копію сертифікату відповідності або копію посвідчення про якість товару, що пропонується до постачання із зазначенням у них якісних характеристик (зольності, вологості та нижчої теплоти згорання); - довідку в довільній формі із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується до постачання з посиланням на ДСТУ, яким воно відповідає, а також інформацію про назву товаровиробника, його місцезнаходження та про постачальника товару у якого учасник його закуповує або планує закуповувати; - гарантійний лист від виробника або постачальника з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару; - інформацію про наявність або відсутність товару на складі із зазначенням його місцезнаходження. 7. Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) 8. Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 26 квітня 2017 року о 10год.00хв. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2. Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. V. Оцінка тендерної пропозиції 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Критерієм оцінки є ціна. Питома вага критерію складає 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. До ціни пропозиції учасники включають податок на додану вартість (ПДВ). Якщо учасник не є платником ПДВ, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції про це відповідну довідку в довільній формі із посиланням на норми чинного законодавства. У такому разі ціни в пропозиції зазначаються без ПДВ. 2. Інша інформація Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему наступні документи: - копію Статуту або іншого установчого документу; - копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або витягу з Реєстру платників єдиного податку (для платників ЄП); - копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (юридичні особи) (фізичні особи подають інші документи фінансової звітності, які передбачені для них чинним законодавством України); - довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритого основного розрахункового рахунку, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі; - довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі; - документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копія наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності, або інший документ); - контактну інформацію про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, телефон; банківські реквізити всіх обслуговуючих банків); - проект договору, підписаний учасником; - лист-згода учасника про обробку та використання персональних даних в довільній формі; - інші документи, які Учасник вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді повинні відповідати документам у паперовому виді, про що учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист. За підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. Усі витрати на транспортування, зберігання, навантаження, розвантаження товару, його доставку до замовника, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) повинні бути включені до ціни товару. 3. Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. V. Результати торгів та укладання договору про закупівлю 1. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі; якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. 2. Строк укладання договору Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Проект договору про закупівлю Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов. 4 Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Забороняється укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. 5. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув 6. Забезпечення виконання договору про закупівлю Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах”. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору у разі його невиконання учасником-переможцем. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист про ознайомлення із зазначеною вимогою щодо надання гарантії виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Дата відповіді: 11.04.2017 10:41