-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект обладнання для виконання малоінвазивних втручань в: абдомінальній хірургії, абдомінальній та судинній хірургії із можливістю флуоресцентної візуалізації, артроскопії, нейрохірургії, хірургії новонароджених, торакальній хірургії, невідкладній хірургії, загальній невідкладній хірургії код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, код НК 024:2019: 58137 Комплект електромеханічного обладнання для ендоскопічної хірургії
Торги не відбулися
43 082 945.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 215 414.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 215 414.72 UAH
Період уточнення:
17.05.2021 15:44 - 07.06.2021 00:00
Відповідь надана
Особливості організації тендерної процедури та опису предмету закупівлі
Номер:
b2713149b35144a3a54b31cb24be0069
Дата опублікування:
28.05.2021 12:23
Опис:
Шановний Замовнику!
Хочемо поставити питання щодо особливостей організації тендерної процедури та опису предмету закупівлі.
Так, як вбачається зі змісту тендерної документації, предметом закупівлі є 8 комплектів медичних виробів для використання в хірургії.
За результатами аналізу опису предмету закупівлі вбачається наступне:
- кожен із зазначених комплектів має свій власний опис медико-технічних характеристик, який не пов’язаний з іншими комплектами, що закуповуються в рамках даної процедури ;
- Щодо кожного з комплектів (окремо) повинні бути виконані вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів, зокрема кожен із 8 комплектів повинен бути введений в обіг як окремий медичний виріб;
- Кожен з комплектів повинен мати свій окремий пакет товаросупровідної документації;
- Кожен з 8 комплектів має своє медичне призначення та буде використовуватись окремо від інших комплектів.
Іншими словами, мова йде про вісім окремих продуктів, які штучно об’єднані в один лот.
Очевидно, що опис предмету закупівлі восьми комплектів, як восьми окремих лотів, надасть Замовнику перевагу у вигляді можливості створення значно ширшого конкурентного середовища при здійсненні закупівлі, оскільки забезпечить можливість участі учасників, що можуть забезпечити поставку одного або декількох окремих комплектів медичних виробів, які є предметом даної процедури.
З огляду на зазначене, просимо надати вмотивовані роз’яснення щодо причин об’єднання в один лот 8 комплектів продукції, які очевидно мають різні технічні, споживчі характеристики та різне медичне призначення.
У разі відсутності вмотивованої відповіді по суті порушеного питання, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати опис предмету закупівлі як 8 окремих лотів.
Заздалегідь вдячні за співпрацю!
Відповідь:
Шановний Учаснику!
ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 28-05-2021, 12:23 та повідомляє наступне.
ДП «Укрмедпроектбуд» у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про закупівлі).
Так, згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно пункту 39 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Окрім того, відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Враховуючи вищевикладене, планування закупівель (у тому числі визначення предмета закупівлі), організація та проведення закупівель належить до виключної компетенції замовника. Визначати окремі частини предмета закупівлі (виокремлювати лоти) — це право замовника, а не його обов’язок. Така позиція кореспондується з позицією Уповноваженого органу, зокрема, викладеною у листі № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020, де Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вкотре зазначило, що замовник саме може виокремлювати лоти.
У процедурі закупівель №UA-2021-05-17-011599-b, замовником визначено предмет закупівлі з цілковитим дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: за кодом «ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків» з вказівкою конкретних назв предмету закупівлі, які і відносяться до цього коду.
При цьому у даній закупівлі можуть приймати участь будь-які учасники, котрі спроможні поставити обладнання, яке є предметом відповідної закупівлі.
Дата відповіді:
01.06.2021 14:55