-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі
Торги відмінено
780 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 903.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 903.59 UAH
Період уточнення:
17.05.2021 13:57 - 23.05.2021 00:00
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
4c843c3091304534a46ff05188080db2
Дата опублікування:
21.05.2021 16:46
Опис:
Шановний замовнику!
Додаток 3 містить наступні вимоги щодо підтвердженя якості товару: Якість та комплектність, що є предметом Закупівлі, має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, стандартам якості (сертифікатам якості / сертифікатам відповідності / декларації про відповідність та технічним вимогам) та іншій документації, що встановлює вимоги до якості Товару такого типу.
Але в пункті 8 розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Ви вже не даєте вирбору способу підтвердження, а вимагаєте наступне: Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати документи стосовно якості товару: копії сертифікату відповідності ТА паспорту якості на запропонований товар.
Просимо визначитись з вимогами щодо підтвердження якості товару.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Шановний Учасник! З приводу Вашого прохання, щодо визначення вимого підтвердження якості товару надаємо роз’яснення:
- Законодавством України, чітко не визначено, яким документом повинно буде підтверджена якість даного предмету закупівлі, тому Замовник, надає учасникам відкритих торгів бажаний перелік документів, які у складі Тендерної пропозиції надає Учасник.
Бажаємо вам перемоги у відкритих торгах!
Дата відповіді:
25.05.2021 15:43
Відповідь надана
Терміни виконання
Номер:
cca24883b59f4ab39198e8ca66c942f9
Дата опублікування:
21.05.2021 16:38
Опис:
Добрий день!
В проєкті договору щодо поставки Товару вказано наступне: Продавець зобов’язується поставити Товар протягом 20 днів з моменту отримання Замовлення від Покупця згідно з накладною в кількості, зазначеній у Замовленні.
В ТД щодо поставки Товару вказано наступне: червень 2021 року , оголошення на прозорро - теж 30 червня 2021.
Просимо Замовника привести різні терміни до одного значення. Адже, враховуючи дату аукціону та мін. 10 днів на підписання договору - 20 днів виходять за межі червня місяця.
Відповідь:
Шановний Учасник! З приводу строків поставки товарів, просимо покладатися на умови «проекту договору» та на зазначену умову «з моменту отримання Замовлення від Покупця»
Бажаємо вам перемоги у відкритих торгах!
Дата відповіді:
25.05.2021 15:42
Відповідь надана
ЗаСвідчення документів
Номер:
9edcb13c59aa4915a635b1ab75c5df1f
Дата опублікування:
21.05.2021 16:05
Опис:
Шановний Замовнику, в складі ТД Ви вимагаєте:
7. Належним чином завідчену копію свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) (за наявності);
Просимо внести зміни у ТД та дозволити надавати скановані копії з оригіналу свідоцтва ПДВ. Адже який сенс робити копію, заСвідчувати її і сканувати, якщо можна одразу зробити скановану копію з оригіналу і подати в складі пропозиції.
Піклуємось про довкілля разом!
Наперед вдячні.
Відповідь:
Шановний Учасник! Тендерний Комітет зазначає, що вимога Тендерної документації «7. Належним чином засвідчену копію свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ) (за наявності)» обґрунтована вимогами законодавства України, визначеною низькою нормативних актів, які регламентують документообіг, тому Замовник вимагає засвідчені документи від учасників, аби не порушувати чинне законодавство України.
Бажаємо вам перемоги у відкритих торгах!
Дата відповіді:
25.05.2021 15:42
Відповідь надана
Додаток 3 п.15
Номер:
d1582ea9d8f4405fb305697e33d4ab03
Дата опублікування:
21.05.2021 14:54
Опис:
Шановний Замоник, внесіть пояснення будь-ласка, п.15 Театральні крісла "Магістр Універсал" (або аналог) вказано кількість 33 шт, в технічному завданні прописані параметри глибина 67см, ширина 54см, висота 100см. А це одномісне крісло, в Додатку зображення двохмісне крісло. Внесіть буль-ласка зміни, Ви закуповуваєте 33 шт одномісних, чи 33шт двомісних крісел? Дякуємо
Відповідь:
Шановний Учасник! З приводу вашого прохання, щодо внесення змін до Технічної специфікації предмету закупівель до п. 15 Театральні крісла «Магістр Універсал» надаємо наступні пояснення:
В Додатку 3 до Тендерної документації, хочемо зауважити, що стовпчик з зображенням товару має назву «ескіз» на наведений як приклад! А у стовпчиках «Найменування вимог» та «технічні характеристики» вже наведені чіткі вимоги до товару.
Тому Ваша вимога щодо внесення змін до Технічної специфікації не обґрунтована.
Бажаємо вам перемоги у відкритих торгах!
Дата відповіді:
25.05.2021 15:41
Відповідь надана
Додаток 1 до Договору
Номер:
df7bd1acfd7c4c78a07ed9663a2b8fff
Дата опублікування:
21.05.2021 14:48
Опис:
Шановний замовник! У Додатку 2 "Проект договору" до ТД вказано: п.2.3. Продавець несе повну відповідальність за якість Товару у межах гарантійного строку. Гарантійні зобов’язання Продавця на Товар вказуються у Специфікації до цього Договору. Додайте Додаток 1 до Договору а саме Специфікаю, де саме повинні вказуватися гарантійні зобов'язання, надайте будь-ласка форму, за якою необхідно заповнити ці данні. Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учасник! З приводу Вашого прохання додати до Проєкту договору Спеціфікацію, надаємо наступні пояснення, у складі Тендерної документації надається «Проєкт Договору», який містить істотні умови договору, Додаток до договору «специфікація» не є істотною умовою, тому не може бути обов’язково надана у складі Тендерної документації. В свою чергу, ви, Учасник, можете надати її самостійно, це не буде порушення умов надання Тендерної пропозиції.
Бажаємо вам перемоги у відкритих торгах!
Дата відповіді:
25.05.2021 15:41