• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності, податкових та юридичних питань

Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення: 14.05.2021 18:18 - 15.06.2021 00:00
Відповідь надана

Лист про одержання доступу до Результатів надання Послуг

Номер: 1ee0eba3ba59433e9755fe8e7f8c7bf1
Дата опублікування: 03.06.2021 18:34
Опис: Договір не містить форми Листа про одержання доступу до Результатів надання Послуг. Чи вже є установлена форма такого листа, чи очікується, що буде використовуватися лист за формою наданою переможцем тендеру?
Відповідь: Доброго дня. Замовником по договору не вимагається певної форми Листа про одержання доступу до Результатів надання Послуг. Форма листа може визначатися за згодою сторін у відповідності до умов договору.
Дата відповіді: 07.06.2021 15:25
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 959a2227ee6a440a9a3c14a82a81a680
Дата опублікування: 03.06.2021 18:33
Опис: Доброго дня! Просимо розглянути можливість внести в договір наступні пункти: 1. Відповідальність Виконавця обмежується розміром прямого реального збитку, понесеного Замовником у результаті винних дій Виконавця при наданні Послуг. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за упущену вигоду Замовника, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні Послуг. Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою винагороди, фактично виплаченої Виконавцеві за ту частину Послуг, яка викликала відповідальність. У випадку доведеного в судовому порядку навмисного порушення Виконавцем своїх зобов’язань за Угодою, відповідальність Виконавця визначається судом відповідно до положень законодавства України. Обов'язки Виконавця обмежуються наданням Послуг та передачею Результатів надання Послуг, зазначених у Договорі. Виконавець не бере на себе прямої або непрямої відповідальності за ухвалення рішень, впровадження рекомендацій, досягнення конкретного результату або здійснення аналогічних дій не залежно від того, чи були вони наслідком одержання Замовником результатів надання Послуг за Договором чи ні. Замовник, його дочірні та афілійовані товариства, а також відповідні власники, посадові особи й працівники (якщо застосовується) несуть повну відповідальність за ухвалення рішень про впровадження або відмову від впровадження рекомендацій Виконавця, або рекомендацій, які містяться в переданих Результатах надання Послуг. Замовник несе повну відповідальність серед іншого за: А) ухвалення всіх управлінських рішень та виконання всіх управлінських дій; В) призначення однієї або більше осіб, які мають відповідні навички, знання та/або досвід, переважно з вищого управлінського складу для нагляду за Послугами; С) оцінку адекватності та результатів Послуг; D) прийняття відповідальності за результати послуг; Е) встановлення та здійснення внутрішнього контролю, включаючи, без обмежень, моніторинг поточних дій. Замовник, на вимогу, звільняє від відповідальності Виконавця, його партнерів і працівників стосовно будь-яких існуючих або можливих обставин, претензій, позовів, судових розглядів і вимог, і гарантує відшкодування збитків у тому числі, окрім іншого, витрат (у тому числі, окрім іншого, судових витрат), у випадку виставлення претензій, подання позовів, або пред’явлення інших вимог третіх осіб, які можуть виникнути внаслідок або у зв’язку з діями Виконавця при виконанні Договору, за винятком тих випадків, коли в судовому порядку встановлено, що такі збитки є результатом навмисних неправомірних дій Виконавця Послуги та Результати надання Послуг, які надаються Виконавцем, призначені виключно для Замовника, і не призначені для використання в інтересах третіх осіб або для передачі третім особам. Виконавець не несе відповідальності за збитки, заподіяні третім особам (включаючи, зокрема, афілійованих осіб Замовника) у результаті використання Результатів надання Послуг або інших консультацій Виконавця, наданих у ході надання Послуг. Ніякі думки або рекомендації Виконавця, які є предметом цього Договору, не повинні застосовуватися Замовником згодом відносно аналогічного кола питань доти, доки Виконавцеві не буде надана можливість вивчити зміни, які могли бути внесені в чинне законодавство. Виконавець не несе відповідальності за наслідки будь-яких операцій, які Замовник може здійснювати в майбутньому, а також за наслідки майбутніх змін у чинному законодавстві, якщо тільки Замовник заздалегідь не звернеться до Виконавця за консультаціями в тому чи іншому конкретному випадку. При цьому таке звернення Замовника розглядається Виконавцем як нове замовлення на надання послуг, умови якого повинні бути погоджені Сторонами додатково. Надання Послуг в багатьох аспектах залежить не тільки від точності й повноти матеріалів та інформації, наданих Замовником і Компанією та їхніми консультантами на запит Виконавця, але й від одержання від Замовника і Компанії та їхніх консультантів всіх необхідних матеріалів та інформації, а також від повноти й точності їхніх відповідей на запитання Виконавця. Виконавець не несе відповідальності за точність або повноту відомостей, наданих Замовником і Компанією або за їхнім дорученням, навіть якщо Виконавець міг знати або має підстави вважати, що зазначені відомості є неточними або неповними. 2. «Мережа Виконавця», у залежності від контексту, стосується однієї чи будь-якої кількості юридичних осіб, що входять до складу компанії мережі виконавця; будь-якої із юридичних осіб, що входять до її складу, а також їх відповідних афілійованих компаній, їх законних попередників, правонаступників та цесіонаріїв, а також всіх партнерів, принципалів, учасників / членів, власників, директорів, працівників кожної такої компанії. Жодні юридичні особи, що входять до складу Мережі Виконавця, не несуть жодної відповідальності за дії чи бездіяльність одна одної. Кожна юридична особа, що входить до складу Мережі Виконавця, є окремою та незалежною юридичною особою. 3. Договір укладається між Замовником та Виконавцем; тільки Виконавець несе відповідальність перед Замовником за всі Послуги, які надаються за Договором, незважаючи на те, що певні Послуги можуть бути надані працівниками, наданими Виконавцеві фірмами, які входять мережі Виконавця. Замовник не висуватиме вимог або подаватиме позов, пов’язаний з Договором або який стосується його, проти якої-небудь фірми, яка входить у мережу Виконавця (за винятком Виконавця) незалежно від підстави. 4.Виконавець має право негайно припинити дію цього Договору, якщо Виконавець виявить обставини, що призводять до порушення незалежності Виконавця, будь-якої фірми-учасника мережі виконавця, а також будь-якої афілійованої особи мережі виконавця або фірми -учасника мережі виконавця щодо Замовника через недотримання відповідних вимог незалежності аудитора
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Замовником розглядається можливість внесення змін в даній частині.
Дата відповіді: 07.06.2021 15:25
Відповідь надана

Щодо строків надання інформації та послуг

Номер: a519ec973bb943aeb4a0ae54fd6fff91
Дата опублікування: 21.05.2021 15:22
Опис: 1. Чи правильно ми розуміємо, що Порядок надання та приймання Послуг за даною тендерною пропозицією передбачає обов’язок Замовника щодо надання 70% відсотків документів та інформації за запитом Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання відповідного переліку?. 2. Які наслідки виникають для Виконавця в разі, якщо за зазначений у п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації строк (10 календарних днів) Замовником не надано інформацію, яка є критичною для надання послуг, а саме: • чи подовжуються строки на надання послуг, передбачені п. 5.2.2 Додатка 6 до тендерної документації на термін затримки щодо надання 70% такої інформації/документів, як передбачено у п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації? • чи застосовуватимуться до Виконавця відповідно до п. 6 Додатка 6 до тендерної документації штрафні санкції у випадках, коли порушення строків надання Послуг виникли не з вини Виконавця та/або якщо інформація для надання Послуг згідно п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації надана в обсязі меншим ніж 70% (сімдесят) відсотків протягом 10 (десяти) календарних днів? Наразі незрозуміло чи є незастосування штрафних санкцій в даному випадку обов’язком Виконавця чи таке рішення приймається на його розсуд.
Відповідь: Вітаємо! За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне. Щодо першого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, пунктом 5.2.1 договору встановлено, що протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання переліку Замовник забезпечує надання Виконавцю не менше 70% документації. Щодо другого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, підпунктом 6.2.1 визначено, що штрафні санкції можуть не застосовуватись у випадках, коли порушення строків надання Послуг виникли не з вини Виконавця та/або якщо інформація для надання Послуг згідно п. 5.2.1 надана в обсязі меншим ніж 70% (сімдесят) відсотків протягом 10 (десяти) календарних днів. Водночас, пунктом 7.3. договору передбачено, що "... виконання зобов'язань щодо надання Послуг може продовжуватися у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження ..." Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Дата відповіді: 25.05.2021 12:33
Відповідь надана

Щодо об'єкту аналізу

Номер: e3b5914358ac47d8819a2053d767ea83
Дата опублікування: 20.05.2021 17:40
Опис: 1) Просимо надати інформацію, чи був об’єкт аналізу прибутковим за 2020 р.? Якщо ні, то чи має об’єкт аналізу прогноз прибуткової діяльності на 2021 рік? 2) Чи має об’єкт аналізу у власності об’єкти нерухомості? Та у якій кількості?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне. Щодо першого запитання, на даний час така інформація щодо об'єкта аналізу невідома. Щодо другого запитання, об'єкт аналізу може мати у власності об'єкти нерухомості. Інформація по їх кількості невідома. Уся наявна на цей час інформація щодо предмету закупівлі викладена замовником у технічній специфікації, наведений в додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.05.2021 10:17