-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень кухні, санвузлів блоку Ата Б, Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою вулиця Котельникова, 51 в місті Києві)
Торги не відбулися
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення:
14.05.2021 16:59 - 21.05.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог. Продовження 2.0
Номер:
18f75827c6e742ee88b929a2aa60f6e1
Дата опублікування:
20.05.2021 14:22
Опис:
Доброго вечора, шановний Замовнику. Ваша відповідь щодо дискримінаційних вимог уважно розглянуто. Так, норма закону дає право Замовнику вимагати від учасників документальне підтвердження як одного аналогічного договору, так і декількох . Але для того, щоб скористатися цим правом вам потрібно довести необхідність цієї вимоги. Можливість Учасникам надавати у складі своїх тендерних пропозицій договори, предметами яких є виконання робіт одразу декілька альтернативно можливих предметів договорів надає закон. А саме ви- порушуєте законні права учасників, які можуть підтвердити аналогічні роботи в одному договорі, тим самим не розширюйте а навпаки зменшуєте. .
Щодо вимоги протягом 2019-2021 року. По-перше: впевнений, що учасник який виконував аналогічні роботи у 2018 році зможе виконати іх у 2021р. По-друге: замовник не довів необхідність саме у 2019-2021 рік. З 2019 були якісь зміни у податковому законодавстві, будівельних стандартах які суттєво впливають на учасника? В-третє: на які статі закону про закупівлі посилається замовник при вирішенні буде це проблемним для учасника чи ні,
В-четверте: які вище перелічені вимоги в кількості та періодичності допоможуть замовнику визначати стабільно працюючі компанії. У замовника є свої критерії визначення стабільності, може є свої критерії ризикованості, свої нагороди чи свої догани. В-п’яте: відповідальність у всіх різна. Своєчасне виконання робіт регламентує договір та Господарський кодекс України. В-шосте: технічне завдання на капітальний ремонт не містить посилання на використання нових технологій виробництва сучасного обладнання. І наприкінці належна якість та своєчасне виконання робіт, на що акцептує замовник, це, Згідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.11, прерогатива замовника.
Відповідь:
Вітаємо, шановний Учасник!
Жоден з аргументів про які ви зазначаєте у своїх зверненнях не знаходять свого підтвердження у практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: встановлення обмеження у роках – не є дискримінацією, що підтверджується у практиці, на яку посилався Замовник у відповідь на ваші звернення раніше.
Окрім цього, ви як потенційний учасник жодного разу не повідомили Замовника про те, які саме аналогічні договори ви виконували та не надали їх на підтвердження тверджень, які ви оприлюднюєте в електронній системі закупівель.
Наголошуємо що технологічний прогрес не стоїть на місці, а тому технології та/або техніка, що використовувалась у 2018 році або раніше, зараз вже вважається застарілою і не може конкурувати з сучасними технологіями виконання робіт.
Враховуючи те, що об’єктом де буде здійснюватися капітальний ремонт є дитячий будинок-інтернат, Замовнику необхідно бути максимально впевненим у виборі висококваліфікованого та сучасного Підрядника.
Додатково повідомляємо, що нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, жодним чином, навіть дотично не передбачено обов’язку Замовника обґрунтовувати те чи інше положення (вимогу) тендерної документації, рекомендуємо Учаснику більш уважно ознайомитися з діючими нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
21.05.2021 10:12
Відповідь надана
акт обстеження.
Номер:
0c8e482bcffb4f63936ff8bfc0f5557b
Дата опублікування:
20.05.2021 13:40
Опис:
Доброго дня. Виникло питання стосовно підпису у відповідальної особи акту огляду. Тендерна документація не містить номер телефону для контакту з цією відповідальною особою. Надайте будь-ласка інформацію .
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. У відповідь на ваше звернення за роз’ясненням, повідомляємо наступне:
Уся необхідна контактна інформація, у тому числі інформація про номер міститься в оголошенні про проведення даної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, а саме: +380444509271, +380444509257. За вказаними номерами телефонів можна отримати інформацію щодо підпису акту огляду.
Дата відповіді:
20.05.2021 17:52
Відповідь надана
Питання стосовно посадової особ
Номер:
854286d54ee7463aa251c75d86b9b904
Дата опублікування:
20.05.2021 13:38
Опис:
Для виконання вимоги тендерної документації про оформлену відповідно до вимог цівільного законодавства довіреність на посадову особу замовника. Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. У тексті довіреності мають бути зазначені місце і дата її складання (підписання), прізвища, імена, по батькові (повне найменування для юридичної особи), місце проживання (місцезнаходження - для юридичної особи) представника і особи, яку представляють, а в необхідних випадках і посади, які вони займають. У довіреностях, що видаються на вчинення правочинів щодо розпорядження майном, також зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків довірителя (податковий номер). У довіреностях, виданих на ім'я адвокатів, можуть зазначатися їх статус та членство в адвокатському об'єднанні (якщо адвокат є членом адвокатського об'єднання).У звязку з чим прохання приєднати до тендерної документації паспортні дані посадової особи замовника та лист-згоду на обробку персональних даних цієї особи.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо цінової пропозиції, уважно розглянуто. Повідомляємо наступне:
У пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації міститься наступна вимога: На підставі частини 7 статті 28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до норм цивільного законодавства, зокрема статтей 244-250 Цивільного кодексу України, не передбачено того, щоб довіреність обов’язково повинна містити інформацію про місце проживання, паспортні дані, ідентифікаційний код, а тому необхідність у наданні паспортних даних посадової особи замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, відсутня.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що за для виконання вищевказаної вимоги, учаснику достатньо вказати в довіреності ту інформацію про посадову особу Замовника, яка міститься в тендерній документації та оголошенні про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
20.05.2021 17:49
Відповідь надана
Щодо цінової пропозиції
Номер:
df5bc7ea52634555afbc898262515b22
Дата опублікування:
20.05.2021 09:41
Опис:
Просимо роз'яснити цінова пропозиція має відповідати Договірній ціні чи Зведеному кошторисному розрахунку враховуючи те, що тендерною документацією передбачено наступне:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника, (визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо цінової пропозиції, уважно розглянуто. Повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 6.3.2. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, 6.3.2. Розрахунок цінової пропозиції за визначеними формами згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та відповідно до обсягів робіт, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника, (визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням експертизи та служби замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,5 %);
- локальний кошторис, завірений підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника;
- підсумкову відомість ресурсів, завірену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, завірений підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника;
- календарний графік виконання робіт, завірений підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) учасника.
Згідно з пунктом 2 Розділу V тендерної документації, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати роботи, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами, відповідно до законодавства України, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, складений Учасником у довільній формі. Учасник повинен зазначити у ціновій пропозиції згідно Додатку №1 до тендерної документації загальну вартість пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) по предмету закупівлі у цілому. При розрахунку ціни тендерної пропозиції учасник повинен враховувати, що договірна ціна є твердою.
Враховуючи вищезазначене, цінова пропозиція Учасника повинна відповідати Договірній ціні (що має бути складена з урахуванням експертизи кошторисної документації). При цьому у зведеному кошторисному розрахунку необхідно врахувати не лише експертизу, а й службу замовника включаючи витрати на технічний нагляд.
Дата відповіді:
20.05.2021 17:43
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог. Продовження.
Номер:
eed1a9a95f73457285313c38d6950c18
Дата опублікування:
19.05.2021 10:01
Опис:
Добрий день. Нарешті в Святошинському дитячому будинку-нтернаті зявилась уповноважена особа, яка вміє копіювати відповіді з інших закупівель. Сподіваємось що ця людина сможе знайти й висновки узагальненої практики колегії АМКУ, де чітко вказані аналогічні дискримінаційні вимоги. Якщо ж уповноважена особа цього зробити не спроможна, то ми з радістю їй допоможемо. Формулювання Закону про публічні закупівлі , відповідно до частини 1 ст.16, передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору.Вимоги замовника щодо кількості договорів, Підтвердження досвіду виконання цих договорів у необхідній кількості та за певний період - все це виключає можливість участі у процедурі потенційного учасника, якій має досвід виконання у розрізі одного договору, або у інші періоди , що є неможливим для більшості учасників. А далі частина з вашої відповіді: Виходячи з наведеного, вбачається, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. І т.інш. Якщо ж потрібні посилання на рішення колегії, то google вам в допомогу, це у вас добре виходить. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. Памятайте ви завжди можете звернутися до органів державного фінансового контролю з метою допомоги у дотриманні замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель;
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо дискримінаційних вимог, уважно розглянуто. Повідомляємо, що відповідно до підпункту 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену Учасником в довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох, укладених протягом 2019-2021 років). Під аналогічними договорами розуміються договори, які були укладені учасником в 2019-2021 р. та виконані в повному обсязі, предметом яких було виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень. Під аналогічними договорами розуміються договори, які були укладені учасником та виконані в повному обсязі, предметом яких було виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень.
Повідомляємо, що вищезазначена вимога тендерної документації встановлена Замовником у чіткій відповідності до норми пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вищевказана норма Закону дає право Замовнику вимагати від учасників документальне підтвердження як одного аналогічного договору, так і декількох – саме цим правом скористалися ми, як Замовник даної процедури закупівлі, встановивши необхідність підтвердження наявності не менше двох аналогічних договорів.
При цьому, відповідно до умов тендерної документації, аналогічними вважаються договори, укладені протягом 2019-2021 років та виконані в повному обсязі, предметом яких було виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень. Встановивши такі вимоги, Замовник надав можливість Учасникам надавати у складі своїх тендерних пропозицій договори, предметами яких є виконання робіт одразу декілька альтернативно можливих предметів договорів задля того, щоб розширити коло потенційних Учасників даної процедури закупівлі.
Вимога тендерної документації з приводу того, що договори повинні бути укладені протягом 2019-2021 років встановлена виключно з метою підтвердження реальності здійснення господарської діяльності та виконання аналогічних робіт протягом цих років.
Додатково повідомляємо, що вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2019-2021 років обумовлена тим, що такий критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільного працюючих виконавців робіт (підрядників), які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення своєчасного виконання робіт по Капітальному ремонту приміщень кухні, санвузлів блоку Ата Б, Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою вулиця Котельникова, 51 в місті Києві, де постійно перебувають (проживають та навчаються) вихованці інтернату. Дана вимога забезпечить участь у закупівлі досвідчених суб’єктів господарювання, які знайомі з новими технологіями виробництва сучасного обладнання, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Додатково повідомляємо, що вищенаведені аргументи Замовника підтверджуються так само практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19809-р/пк-пз від 23.10.2020 року.
Дата відповіді:
20.05.2021 09:26
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
62b7574514374900b93b563abddc118d
Дата опублікування:
18.05.2021 09:23
Опис:
Добрий день. Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Відповідно до закону про публічні закупівлі тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Беручі до уваги вище зазначене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. Тендерна документація містить ії декілька, тому сподіваємось на те, що голова тендерного комітету з цією задачею справиться і без нашої підсказки. В іншому випадку підготуємо звернення до Державної аудиторської служби України з метою проведення моніторінгу процедури та відповідних рішень. Дякую
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо дискримінаційної вимог (дискримінаційних вимог), уважно розглянуто. Вивчивши вашу вимогу (запитання) повідомляємо наступне: Тендерна документації на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень кухні, санвузлів блоку Ата Б, Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою вулиця Котельникова, 51 в місті Києві)» підготовлена тендерним комітетом у повній відповідності до норм чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
При підготовці тендерної документації, Замовник керувався зокрема: статтею 22 Закону - «стаття 22. Тендерна документація», статтею 5 – «стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників».
Замовник також брав до уваги та використовував Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13 квітня 2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації». Звертаємо увагу, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, вбачається, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вищевикладеного, якщо Вами, як потенційним Учасником даної процедури закупівлі, виявлено будь-які порушення норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель або в частині встановлення нами, як Замовником, дискримінаційних вимог, просимо звернутись до Замовника в порядку, що передбачений частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», та вказати на такі порушення або дискримінаційні вимоги з посиланням на підтверджуючі норми чинного законодавства та обґрунтуванням порушених прав.
Дата відповіді:
18.05.2021 15:43
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
57357ce669724deeac49d9258494ce7e
Дата опублікування:
18.05.2021 09:16
Опис:
Шановний замовник. Пункт 5.2.9 розділу ІІІ перший абзац містить вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів ( не меньше двох). Тобто минимальна кількість наданих договорів 2 шт. В той самий час п. 5.1 цього ж розділу містить словосполучення аналогічного. Тобто мінімум один. Прошу вас привести до відповідності тендерну документацію з внесенням відповідних змін.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо аналогічних договорів, уважно розглянуто. Вивчивши вашу вимогу (запитання) повідомляємо наступне:
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно з пп.5.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, При проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до підпункту 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену Учасником в довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох, укладених протягом 2019-2021 років). Під аналогічними договорами розуміються договори, які були укладені учасником в 2019-2021 р. та виконані в повному обсязі, предметом яких було виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень. Під аналогічними договорами розуміються договори, які були укладені учасником та виконані в повному обсязі, предметом яких було виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень.
Таким чином, у жодній із вищезазначених вимог немає вказівки на те, що для відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), достатньо лише одного аналогічного договору.
У підпункті 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації чітко передбачено, що для відповідності згаданому вище кваліфікаційному критерію, в учасника повинно бути не менше 2 (двох) аналогічних договорів із обов’язковим надання усіх документів, що вимагаються тендерною документацією у цій частині.
Враховуючи усе вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації у Замовника немає.
Дата відповіді:
18.05.2021 15:41
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
7988fb95f51d4ccdbce5085f9ba236fc
Дата опублікування:
17.05.2021 18:15
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику. В тендерної документації на закупівлю "ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень кухні, санвузлів блоку Ата Б, Святошинського дитячого будинку-інтернату за адресою вулиця Котельникова, 51 в місті Києві)" в п.2 розділу ІІІ, йде мова про забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, але в оголошенні про проведення торгів по цієї закупівлі відсутня інформація про забезпечення тендерної пропозиції. Просимо пояснити, чи потрібно забезпечення тендерної пропозиції і у разі, якщо потрібно, внести зміни в оголошення із зазначенням розміру забезпечення.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо забезпечення тендерної пропозиції, уважно розглянуто.
Повідомляємо, що Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (банківська гарантія), яка подається у вигляді оригіналу електронної гарантії з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) гаранта на суму: 17 500,00 грн.
Дата відповіді:
18.05.2021 12:26