-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33690000-3 - Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви) 33696500-0 - Лабораторні реактиви (30531 - Гематологічний контроль / калібратор;30531 - Гематологічний контроль / калібратор;30830 - Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg); 30830 - Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg);43550 - Фіксуюча рідина для мікроскопії, IVD;52532 - Анти-A групове типування еритроцитів IVD, антитіла;52538 - Анти-B групове типування еритроцитів IVD, антитіла;52647 - Анти-Rh(D) групове типування еритроцитів IVD, антитіла;52547 - Анти-C [RH004] групове типування еритроцитів IVD, антитіла;30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу;47002 - Кетон (ацетоацетат) IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз; 30226 - Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний; 53301 - Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 54515 - Скринінг сечі на кров IVD, набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз;30475 - Набір реагентів для вимірюання антитіл до антикардіоліпіну; 55983 - Протромбіновий час (ПВ) IVD, набір, аналіз утворення згустку;30592 - Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз;55997 - Фібриноген (фактор I) IVD, набір, аналіз утворення згустку;30535 - Набір реагентів для визначення гемоглобіну; 44946 - Фарбування за Романовським IVD, набір; 30216 - Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії; 30216 - Багатокомпонентний калібратор клінічної хімії; 59058 - Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем; 52867 - Множинні електроліти IVD, калібратор; 35849 - Концентрат гемодіалізу;41818 - Глюкоза IVD, калібратор;30712 - Набір реагентів для визначення антитіл до стрептококів; 63234 - C-реактивний білок (CRP) ІВД, набір, аглютинація, експрес-аналіз;55112 - Ревматоїдний фактор IVD, набір, реакція аглютинації; 30157 - Набір реагентів для вимірювання білірубіну; 38499 - Комплект для визначення активності аспартат амінотрансферази;38556 - Набір аланін-амінотрансферази;53587 - Сечовина (Urea) IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53245 - Креатин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз;43203 - Набір для проведення тимолової проби;30159 - Набір реагентів для вимірювання холестерину загального;30169 - Набір реагентів для вимірювання ліпопротеїнів високої щільності;53989 - Загальний білок IVD, реагент;53030 - Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD, реагент;46989 - Тропонін I IVD, набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз;52892 - Калій (K+) IVD, набір, йон-селективні електроди;30200 - Натрієвий електрод; 52876 - Хлорид (Cl-) IVD, набір, йон-селективні електроди; 56227 - Загальний гемоглобін IVD, калібратор;30219 - Множинні аналіти сечі IVD, контрольний матеріал; 56225 - Лейкоцити підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 55868 - Підрахунок еритроцитів IVD, контрольний матеріал; 55871 - Підрахунок тромбоцитів IVD, контрольний матеріал)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції визначена в п. 7 розділу І тендерної документації.Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г"
Торги не відбулися
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення:
14.05.2021 15:14 - 20.05.2021 00:00
Відповідь надана
Гарантійні листи
Номер:
4c118fc7e3284719a16ca5acbe804b51
Дата опублікування:
18.05.2021 17:02
Опис:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників
Відповідь:
На Ваш запит щодо видалення з тендерної документації пункту про надання гарантійних листів виробником, повідомляємо про наступне. У Додатку 4 до тендерної документації, визначено, що: «На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: повну назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, повну назву Замовника.». Доводимо до Вашого відома, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Враховуючи, що закупівля товару, що є предметом закупівлі, здійснюється для забезпечення якості клінічної лабораторної діагностики на всіх етапах надання медичної допомоги пацієнтам, дана вимога є необхідною для замовника, так як підтверджує можливість учасників поставити товар у необхідній кількості, якості та в установлені строки. Учасник може не бути виробником товару та не мати станом на момент проведення торгів у власності у повному обсязі предмету закупівлі, а відтак, не зможе з об’єктивних причин виконати вимоги Закупівлі. Тому гарантійний лист від Виробника (представництва, філії) засвідчує можливість Учасника поставити необхідну кількість зазначеного товару відповідної якості Замовнику згідно до умов документації. Замовник жодним чином не обмежує і не дискримінує учасників, прив’язуючи їх до конкретних виробників (представництв, філій виробників). Тим паче, Ви як Запитуючий не довели та документально не підтвердили, яким чином зазначені вище вимоги Документації порушують Ваші права чи законні інтереси та перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога є необґрунтованою, містить ознаки лобіювання інтересів конкретних постачальників, щодо поставки неякісних товарів які в свою чергу можуть становити загрозу здоров’ю та життю медичного персоналу і хворих та чинить тиск на замовника. Таким чином, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та дотримується норм чинного законодавства
Відповідно до вищевикладеного у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
21.05.2021 09:18