-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект обладнання для визначення пестицидів у зразках продукції (Газовий хроматограф в комплекті) за ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори»
Торги не відбулися
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період уточнення:
14.05.2021 14:34 - 10.06.2021 00:00
Відповідь надана
Вимоги щодо аналогічного договору
Номер:
de57e1caf31f4dd7ad86503ee8860068
Дата опублікування:
19.05.2021 17:24
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до ТД становлена вимога про надання учасниками "довідки про виконання аналогічного (по предмету закупівлі за ДК 021:2015) договору, складену за формою, згідно із додатком 4". У Вказаній формі міститься графа для заповнення "Відомості про замовника". Замовником відоповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Тобто, дана вимога виключає можливість надання аналогічного договору за предметом закупівлі, покупцем в якому є підприємство, яке не підпадає під визначення Замовника та не здійснювало і не мало здійснювати закупівлю товару відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Така вимога в ТД є дискримінаційною, оскільки обмежує коло потенційних учасників закупівлі до тих, які співпрацювали з юридичними особами, які є Замовниками в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі".
Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу з ТД. В іншому випадку, ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
ДП "Полтавастандартметрологія" надає відповідь на Вашу вимогу...в додатку 4 до ТД в формі "Довідки про виконання аналогічного договору" наявна графа "Відомості про замовника" в данній графі відсутня вимога щодо "Відомості про замовника у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" - тобто мається на увазі Учаснику необхідно надати відомості про замовника (покупця) товару (обладнання) з ким укладено аналогічний (по предмету закупівлі) договір (замо́вник — фізична чи юридична особа, розпорядник грошових коштів, який замовляє певні товари, роботи чи послуги (цінності), або подає заявку про придбання чи замовлення товарів, робіт чи послуг (цінностей) у майбутньому). Якщо наша відповідь не є обгрунтованою - ми внесемо зміни до ТД....чекаємо на Вашу відповідь або вимогу..
Дата відповіді:
20.05.2021 10:57
Відповідь надана
Строк поставки Товару
Номер:
88496427ae524600a94b70ff619fa28a
Дата опублікування:
19.05.2021 17:23
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до ТД встановлена наступна вимога: "Строки поставки комплекту – 60 календарних днів від дати підписання договору. Товар повинен бути поставлений протягом 10 робочих днів з моменту отримання заявки ЗАМОВНИКА, яка є підтвердженням готовності Замовника до прийому Товару.".
При цьому в проекті договору (Додаток 6 до ТД) строк поставки встановлений наступним чином: "2.2.Постачальник зобов’язується поставити товар до ______________ р.", тобто мається на увазі встановлення строку поставки з обмеженням конктретною датою, яка буде визначена при підписанні договору Стронами. При цьому відсутня вказівка про строк поставки протягом 60 календарних днів або протягом 10 робочих днів з моменту отримання заявки ЗАМОВНИКА.
В ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що строк поставки є обов'язковою відомістю, яка має бути визначена в ТД. Крім того, враховуючи принцип " відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель",просимо визначити в Тендерній документації та Проекті договору єдиний строк поставки для товару, який є предметом закупівлі. Оскільки "10 робочих днів з моменту отримання заявки ЗАМОВНИКА", "60 календарних днів від дати підписання договору" та "поставка до конкретної дати" - це різні строки для здійснення поставки, що унеможливлює проаналізувати можливості здійснення поставки товару потенційним учасникам закупівлі.
Просимо усунути дану вимогу з ТД. В іншому випадку, ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Буде внесено зміни до ТД, а саме - "Строки поставки товару (комплекту в повному обсязі) – протягом 60 календарних днів від дати підписання договору" та п.2.2 проекту договору "Постачальник зобов’язується поставити товар протягом 60 календарних днів від дати підписання договору, але в будь-якому випадку до (рахується максимальний термін постачання товару від дати підписанні договору 60 к.днів) ______________року
Дата відповіді:
21.05.2021 09:20
Відповідь надана
Роз'яснення щодо технічних вимог до предмета закупівлі
Номер:
9ba6584511e64990af01a8ef17346b99
Дата опублікування:
19.05.2021 17:20
Опис:
Просимо Вас надати відповіді на наступні питання:
1) Яким нормативним документом регламентується потребність такої великої кількості підйомів та ізотерм (20 і 21) у ГХ, якщо можливе використання звичайного помірного градієнта? Просимо надати посилання на нормативний документ, в якому вказані зазначені вимоги.
2) З якою метою в ГХ-системі потребується швидкість нагріву у такому великому значенні (120 °С/хв), якщо її використання призведе до злиття усіх піків аналітів, та зважаючи на те, що в технічному завданні тендеру вказані достатньо недовгі колонки. Для розділення пестицидів в усіх наукових розробках та нормативних документах використовуються помірні значення швидкості нагріву термостату (Наприклад, ДСТУ EN 12393-3, додаток А, в якому вказано від 5 до 50 °С/хв). На підставі якого нормативного документу грунтується цей пункт вимог?
3) З якою метою вимагається можливість встановлення трьох випаровувачів та чотирьох детекторів? У яких нормативних документах чинних в Україні прописані ці вимоги? Яким чином наявність додаткових каналів при єдиному термостаті поліпшуватиме аналіз на основних каналах?
4) Навіщо хроматографу таке велике значення ділення потоку, як 7500:1? Це необгрунтована вимога. Адже пестициди у харчовій сировині містяться в достатньо низьких концентраціях мкг/кг, що, зі свого боку, потребує навпаки - максимально можливого концентрування аналітів на етапі пробопідготовки й навіть використання LVI (Large Volume Injection) - інжекції великого об'єму, яка можлива лише у температурно-програмованому випаровувачі з/без поділу потоку, а не у стандартному з/без поділу потоку для капілярних колонок, який ви пропонуєте. Отже, для визначення пестицидів у ГХ поділ потоку потрібний у малих значеннях, або взагалі непотрібний, і випаровувач з/без поділу потоку потрібний не звичайний, а температурно-програмований. Ваша запропонована конфігурація не є оптимальною для вирішення задач, які висуваються до предмета закупівлі. Доведіть необхідність цієї вимоги, використовуючи посилання на певну документацію.
5) Яким нормативним документом чинним в Україні регламентована частота збору даних на ультранизьких концентраціях для азотно-фосфорного детектору достатньо аж 600 Гц, а для електронно-захоплювального - всього лише 50 Гц? Просимо надати обгрунтування.
6) З якою метою в одному ГХ-самплері потребувати запобігання випаровування розчинника й можливості введення внутрішнього стандарту, якщо використання внутрішнього стандарту має нівелювати зміну концентрації внаслідок випаровування?
7) Якщо ви не пропонуєте температурно-програмований випаровувач з можливістю LVI, який дає змогу окремо без втрат аналітів позбавитися надлишкової кількості розчинника, то навіщо вимога до автосамплеру працювати зі шприцями 250мкл? Адже введення такої великої кількості розчину аналітів у розчиннику без випаровування розчинника в інжекторі призведе до поглинання площею піку розчинника більшості потенційних піків аналітів на хроматограмі. До того ж у п.4.12 ви стверджуєте, що для роботи все ж таки достатньо шприцю об'ємом 10мкл. Просимо обгрунтувати необхідність п.2.3.4?
8) Наявність функції додавання внутрішнього стандарту самплером ГХ при визначенні пестицидів у харчовій продукції за допомогою аналогових детекторів не вирішує потреби додавання внутрішнього стандарту у пробу безпосередньо перед пробопідготовкою, адже ці маніпуляції проводяться не у віалі поза межами запропонованого хроматографу, й маса/об'єм проби сировини значно перевищує місткість віал ГХ! Отже, навіщо ця функція?
9) Про яку автоматичну пробопідготовку йдеться у п.2.4.5? Ви пропонуєте виокремлювати пестициди таким самплером безпосередньо з проби, що вміщується лише у 2мл віалу, тобто з 1-5г? Адже запропонований вами самплер праціє саме з такими віалами - 2мл. Або виокремлювати їх лише з 2мл екстракту? Більшість методик для визначення пестицидів у продуктах пропонує працювати з пробою масою в діапазоні 100-1000г. Для виокремлення пестицидів з харчової матриці найчастіше потрібні гомогенізація, перемішування, екстрагування, фільтрування, очищення, упарювання тощо - про здатності самплера до цього нічого не вказано в ТЗ. Будь ласка, підтвердіть вимогу положенням з офіційної документації: ДСТУ, ISO. EN - будь що.
10) П.3.1 - сформулюйте, будь ласка, конкретне положення без припущення. У комлпектній вимозі не має фігурувати невизначеність у вигляді слова "або".
11) Що саме мається на увазі у п.4.14 під стандартною сумішшю для детекторів? Її функціонал?
Відповідь:
Повідомляємо про наступне - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (дод.3 до ТД) містить усі необхідні характеристики на обладнання, для визначення аналітичних задач науково - дослідного випробувального центру, з урахуванням технічних регламентів, існуючих міжнародних, європейських норм та стандартів та чинного законодавства України.
Дата відповіді:
21.05.2021 09:13
Відповідь надана
Тех.вимоги
Номер:
5e1fad08f76847cdb21db39fd4cb2331
Дата опублікування:
19.05.2021 16:06
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, яким чином буде здійснюватись підтвердження достовірності ідентифікації структури аналітів у забруднених пробах, якими є зразки харчової продукції в Україні, у якій відсутня система тотального контролю виробників та переробників? Оскільки запропоновані аналогові детектори та відповідне програмне забезпечення не здатні до структурної ідентифікації, а капілярні колонки є достатньо короткими.
Відповідь:
Підтвердження достовірності ідентифікаціїї структури аналітів можливе лише на мас-детекторах, тому ідентифікація речовин на відбуватимиться за часом виходу сигналу (при необхідності - методом добавок).
Дата відповіді:
21.05.2021 08:29
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
04709ecd73c44bc69ca75f6f424eb630
Дата опублікування:
18.05.2021 17:15
Опис:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши Тендерну документацію (далі - ТД), було виявлено наступні зауваження до закупівлі:
1) В пункті 7 ТД міститься вимога: "Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю". Звертаємо Вашу увагу, що керуючись п.18 ч.2. ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" така вимога може бути встановлена в ТД виключно у разі закупівлі робіт або послуг.
Предметом закупівлі UA-2021-05-14-008416-c є Товар (Комплект обладнання для визначення пестицидів у зразках продукції (Газовий хроматограф в комплекті) за ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори»), а не роботи чи послуги.
У зв'язку з цим, просимо виключити вищевказану вимогу з ТД.
2) В Додатку 1 до ТД встановлена вимога про підтвердження учасниками "Наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (згідно п. 2 ст. 14 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»)".
Пункт 2 ст. 14 ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" містить лише загальні відомості про оприлюднення фінансової звітності підприємствами.
Просимо надати роз'яснення: яким саме документом має підтверджуватись фінансова звітність та за який звітний період вона має бути надана? Це має бути "баланс чи звіт про фінансові результати? за останній звітний період або за 2020 рік?"
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до ТД з конкретизацією вимоги про наявність фінансової спроможності.
Відповідь:
1. Типова тендерна документація була розроблена з урахуванням виконання послуг/робіт....при закупівлі товарів - ця вимога не застосовується;
2. В складі тендерної пропозиції Учасником надається Баланс і Звіт про фінансові результати за 2020 р. та останній звітній період відповідно до вимог п.4 ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
20.05.2021 10:25
Відповідь надана
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Номер:
96a7c9877b804c84ab4cb90a09ab6132
Дата опублікування:
18.05.2021 14:07
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення: За якими нормативними документами якого законодавства планується аналізування пестицидів у харчовій сировині/продукції на обладнанні, що запрошується в положеннях ТЗ? Чи планується використання обладнання за рекомендаціями європейских нормативних документів, які перманентно інтегруються в українську нормативну базу як основні у відповідності до етапів євроінтеграції?
Відповідь:
На Ваше питання надаємо роз'яснення..На обладнанні, відповідно до ТЗ, в першу чергу, планується аналізування пестицидів у харчовій сировині/продукції на відповідність ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 та національним стандартам - ДСТУ.
Також, планується використання обладнання за рекомендаціями європейских нормативних документів (які перманентно інтегруються в українську нормативну базу як основні, у відповідності до етапів євроінтеграції) - де це буде можливо, враховуючи межі кількісного визначення пестицидів придбанного обладнання та відповідних МДР.
В майбутньому, можливо, обладнання буде використано для оцінки якості (вмісту основної діючої речовини) в препаратах пестицидів, в приготованих для обробки розчинах та т.і.
Дата відповіді:
20.05.2021 10:25