• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт спортивного залу Чагорської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

542 624.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 713.12 UAH
Період уточнення: 12.05.2021 17:47 - 18.05.2021 17:51
Відповідь надана

питання

Номер: 403a34494e2c4ec79e3eca01a66cb20c
Дата опублікування: 18.05.2021 16:03
Опис: Згідно яких нормативно-правових актів приводяться критерії оцінки: ефективність використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу. Невизначено, або ж завуальовано мінімальні показники ефективності використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу, які повинні бути наявні у учасника.
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що учасник самостійно визначає, якими документами підтвердити відповідність даному пункту. Достатнім буде надання наступних документів: Довідку у довільній формі про фінансову спроможність учасника закупівлі: В підтвердження наданої інформації, учасник в складі пропозиції надає копії, завірені належним чином, наступні документи: - Фінансова звітність за 2020 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Баланс підприємства за 2020 рік з відміткою про прийняття відповідного органу*. - Звіт про рух грошових коштів за 2020 рік (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу*. - Звіт про фінансові результати за 2020 рік з відміткою про прийняття відповідного органу*. - Декларація про доходи за 2019-2020 рік та за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців).
Дата відповіді: 18.05.2021 17:17
Відповідь надана

питання

Номер: d265c72e93c54169840d153fefcebfb5
Дата опублікування: 14.05.2021 17:15
Опис: Згідно чисельних рішень АМКУ та судів різних інстанцій, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними установами (балансоутримувачами) є дискримінаційною. Просимо привести документацію у відповідність. Якщо учасник не планує включати до договірної ціни, та актів виконаних робіт обладнання, машин і механізми, яка форма довідки буде відповідати даній документації? В документації не зазначено який клас наслідків. Який мінімальний перелік інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій в інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників буде відповідати вимогам даної закупівлі? Згідно яких нормативно-правових актів приводяться критерії оцінки: ефективність використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу. Невизначено, або ж завуальовано мінімальні показники ефективності використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу. В тендерній документації зазначена інформація, що під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема. Які, для даного переліку, необхідно надавати які довідки, декларації та стандарти? Яку інформацію та документи щодо якості, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій? В додатку № 4 до оголошення закупівлі термін виконання робіт вказаний до 31.07.2021 року (два місяці) і ціна договору є твердою, але в додатку № 2 до оголошення закупівлі договірна ціна визначена як динамічна. Просимо привести у відповідність документацію. В додатку № 2 до оголошення закупівлі пунктом 65 передбачено припливно-витяжна камера, просимо зазначити технічні характеристики. В додатку № 2 до оголошення закупівлі пунктом 63 передбачено вентилятор, просимо зазначити технічні характеристики. З огляду на пункти з 59 по 65, додатку № 2 до оголошення закупівлі, відсутня велика кількість матеріалів, обладнання і робіт, з урахуванням чого зазначте будь ласка наявні, змонтовані обладнання та матеріали. Чи наявна проектна документація окрім кошторисної? Пункти 8 і 9 та 13 і 14 додатку № 2 до оголошення закупівлі, В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається відомість ресурсів Форма №1а (додаток Д ДСТУ), оскільки в ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 передбачена книжна форма даної відомості, чи не буде помилкою надання її в альбомному форматі? В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ), оскільки в даному кошторисі передбачено обов’язковий пункт основа (креслення(специфікації)№__), завантажте робочу документацію. В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, але згідно ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, при складанні договірної ціни, загально-виробничі витрати необхідно надавати розрахунково-аналітичні по підприємству. В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва, але згідно ДСТУ Б Д.1.1-3:2013, при складанні договірної ціни, їх необхідно надавати розрахунково-аналітичні по підприємству. В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається, що учасник закупівлі повинен оглянути об‘єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непереривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Дана вимога чітко відповідає пп.20 п.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі», де чітко визначено: «Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.» В додатку № 2 до оголошення закупівлі вимагається, що учасник закупівлі повинен оглянути об‘єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непереривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Дана вимога грубо порушує статтю 5 Закону «Про публічні закупівлі». Статтею 12 Закону «Про публічні закупівлі» гарантується конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, відсутності доступу до даних ідентифікації учасників з боку будь-яких осіб до встановленого кінцевого строку подання та часу і дати розкриття їх тендерних пропозицій/пропозицій.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за ваше запитання, та повідомляємо, що до технічного завдання та проекту договору будуть внесені зміни, відповідно до Ваших зауважень. Клас наслідків – СС1. Стосовно матеріально-технічної бази та наяввності кваліфікованих працівників – немає ніяких конкретних вимог, учасник зазначає таку кількість, яку вважає необхідною. «Під час виконання робіт необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля» - про це у складі пропозиції необідно надати довідку/гарантійний лист у довільній формі. Також повідомляємо, що Замовник самостійно визначає та формує вимоги до учасників. Акт огляду об’єкту доводить, що учасник оцінив масштаб робіт, що потрібно виконати, та готовий взяти на себе відповідне зобов’язання.
Дата відповіді: 17.05.2021 13:40