-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт зовнішніх мереж електропостачання військової частини А 1065, м. Житомир, військове містечко № 13(шифр 2021-18)
Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 86 від « 12 » травня 2021 року. Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі – роботи
Завершена
1 361 996.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 809.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 809.98 UAH
Період уточнення:
12.05.2021 14:51 - 18.05.2021 00:00
Відповідь надана
замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
654c4b866fa44c109870dc287a40b232
Дата опублікування:
17.05.2021 15:14
Опис:
Вимагаємо виключити із оголошення пункт 5.3.4. в повному обсягу - «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (начальника відділення експлуатації фондів ). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
В зв’язку із великою кількістю об’єктів, огляд об’єкту та складання акту огляду проводиться та складається виключно в період уточнення даної закупівлі.»
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в оголошенні наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація (оголошення) не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації (в даному випадку оголошення), якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації (оголошенні) наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до оголошення в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учаснику!
Відповідно до статті 14 ЗУ Про публічні закупівлі в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п.5.3.4 п. 3 « Інша інформація » розділу V « Оцінка та розгляд пропозицій » Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника (начальника відділення експлуатації фондів ). За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. В зв’язку із великою кількістю об’єктів, огляд об’єкту та складання акту огляду проводиться та складається виключно в період уточнення даної закупівлі.» Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Дата відповіді:
17.05.2021 16:57