-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі
Перелік меблів відповідає переліку та опису у тендерній документації
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 107 робочих днів
614 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 140.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 140.00 UAH
Період уточнення:
11.05.2021 12:11 - 17.05.2021 00:00
Відповідь надана
внесення змін в документацію
Номер:
ff0e696a3454473684a1aa922e70f353
Дата опублікування:
12.05.2021 16:28
Опис:
Добрий день. Питання 1.Відповідно до пункту 18.7. тендерної документації (ТД) наявна вимога: "Учасник має оновити цінову пропозицію з урахуванням результатів аукціону. Оновлену цінову пропозицію учасник опубліковує в системі протягом 24 годин після завершення аукціону." Повідомляємо, що згідно Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не має права після завершення аукціону вимагати від учасників додатково будь-які документи, в тому числі завантажувати їх в електронну систему! Також повідомляємо, що через електронні майданчики, відповідно до технічного завдання ДП "Прозорро", відсутня технічна можливість для учасника завантажувати будь-які документи після завершення аукціону і до моменту підтвердження визнання учасника переможцем. Внесіть зміни в ТД та приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства. Питання 2.У пункті 18.6.2. ТД вимагається надати документи, зазначені в пункті 3.7. ТД, що підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам тендерної документації. Але у пункті 3.7. зазначено лише найменування позиції "приставний столик" та далі по тексту розписано технічні вимоги до цієї позиції. Зазначте коректно, будь ласка, які документи вимагаються пунктом 18.6.2 ТД. Дякуємо!
Відповідь:
Ваші зауваження враховані. Дякуємо.
Дата відповіді:
14.05.2021 15:06
Відповідь надана
видалення зайвого файлу
Номер:
6eec372f949d43a3999501e4312aa079
Дата опублікування:
12.05.2021 10:33
Опис:
В електронній системі в один день, але в різний період часу, оприлюднено 2 файли "Тендерна документація". Який з них брати в роботу учасникам? Видаліть зайвий, будь ласка.
Відповідь:
Доброго дня, ці два файли є ідентичними. Подвійне додавання документу сталося в зв'язку з технічним збоєм при оформленні закупівлі. Для уникнення будь-яких непорозумінь беріть до уваги файл, який доданий пізніше. Нажаль видалити зайвий файл немає можливості.
Дата відповіді:
12.05.2021 11:50
Відповідь надана
тех. вимоги
Номер:
54fb5756b967417a80f5ffec3fde8e14
Дата опублікування:
12.05.2021 10:22
Опис:
Добрий день!
Учасник має надати в складі своєї пропозиції підтверджуючі документи/висновки на дерево, фанера, фурнітура, труби, клеї, тканина ?
Відповідь:
Доброго дня. Не зовсім зрозуміла питання.
Про який пункт документації іде мова?
В 4 розділі Замовник вимагає інофрмацію про відповідність товару та його комплектуючих технічним регламентам, вимогам маркування знаком відповідності технічним регламентам, відповідності медичним вимогам. Для підтвердження цього в складі тендерної пропозиції мають бути надані всі відповідні документи, або довідка довільної форми, яка містить інформацію про можливість введення товару в обіг без тих документів (висновків сес, документів відповідності тощо)
Дата відповіді:
12.05.2021 11:58
Відповідь надана
ТД в форматі WORD
Номер:
c224e5a7199245d1a4af5503a00e7c6d
Дата опублікування:
11.05.2021 12:43
Опис:
Шановна Наталя Валентинівна!
Для зручності роботи з техзавданням просимо викласти ТД в форматі Word.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Завантаженя докуменів в форматі pdf та xlsx зумовлене правилами встановленими на підприємстві, вони жодним чином не обмежують прав учасників, тому Замовник не вбачає нагальної потреби завантажувати документ у форматі DOC/DOCX. Вибачте, якщо ми Вам цим самим доставили незручності.
Дата відповіді:
12.05.2021 13:01