• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 5 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Соснова, 23а)

Торги не відбулися

1 016 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 161.68 UAH
Період уточнення: 07.05.2021 16:05 - 14.05.2021 16:02
Відповідь надана

ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009

Номер: a66aa70a33bc4142b7e16425eea4c039
Дата опублікування: 14.05.2021 09:18
Опис: В документації ви передбачили - " Cанкопію сертифікату виданого на ім'я учасника ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщення від органу з оцінки відповідності." Роз'ясніть будь ласка згідно якої частини даного ДСТУ ви вимагаєте сертифікат? Складається таке враження, що тендерний комітет замовника навіть не знайомий з ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009. А дана вимога було прописана на вимогу певного учасника.
Відповідь: Учасник повинен надати сканкопію проекту виконання робіт (далі – ПВР), який має бути виконаний сертифікованим спеціалістом по розробці ПВР установи (організації) Учасника, що в свою чергу передбачає наявність в установі Учасника відповідного сертифікату
Дата відповіді: 14.05.2021 12:06
Відповідь надана

Щодо наявності ліцензій та сертифікатів

Номер: 5fcdf9d898e245e5a3e5ed0f820d4443
Дата опублікування: 12.05.2021 18:36
Опис: Чому Замовник не вимагає від Учасників наявності ліцензії на здійснення господарської діяльності в будівництві (технічними вимогами передбачено виконання робіт з пробивання та свердлення отворів в несучих конструкціях, прокладання трубопроводів, зварювальні роботи)? Чому не вимагаєте цю ліцензію, а мабуть тому що її немає у Учасника, якого ви вже два рази визнавали переможцем попередніх закупівель?
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про проведення закупівлі. Законом надано Замовнику право самостійно визначати якісні, кількісні та технічні характеристики до предмету закупівлі із дотриманням принципів проведення публічних закупівель.
Дата відповіді: 13.05.2021 08:20
Відповідь надана

технічне обслуговування

Номер: b0083eb9693847688367d39bf8567c47
Дата опублікування: 12.05.2021 16:18
Опис: Доброго дня! Проектом договору (п. 4.4. розділу 4) та умовами тендерної документації, на Учасника/Переможця покладається обов’язок здійснювати технічне обслуговування встановленого обладнання протягом 3 років з моменту підписання остаточного акту приймання-передачі виконаних робіт. Прошу надати роз’яснення: 1. яким нормативно правовим актом Замовник керувався збільшуючи термін технічного обслуговування з 1 (одного) до 3 (трьох) років? 2. послуги з технічного обслуговування встановленого обладнання , будуть здійснюватися на підставі окремо укладеного договору між сторонами? Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про проведення закупівлі. Законом надано Замовнику право самостійно визначати якісні, кількісні та технічні характеристики до предмету закупівлі із дотриманням принципів проведення публічних закупівель. Технічне обслуговування встановленої системи буде здійснюватися у межах укладеного договору на виконання робіт, оскільки гарантійні зобов’язання Учасник бере відповідно до вказаного договору.
Дата відповіді: 13.05.2021 08:20
Відповідь надана

Гарантійний строк

Номер: fd1493beb99d4f378f129d9cad0425b6
Дата опублікування: 12.05.2021 13:56
Опис: Доброго дня! В проектах договорів закупівель, що не відбулися (ідентифікатор закупівель: UA-2021-02-11-007003-a, UA-2021-02-11-006119-a, UA-2021-02-11-005721-a, UA-2021-03-05-002924-c, UA-2021-03-05-003184-c, UA-2021-03-05-004335-c, UA-2021-03-12-004320-b, UA-2021-03-12-004405-b, UA-2021-03-12-004497-b, UA-2021-04-01-001277-b, UA-2021-04-01-001467-b, UA-2021-04-01-001687-b, UA-2021-04-05-000784-b, UA-2021-04-05-001113-c, UA-2021-04-05-001506-c) Замовник пунктом 14.1 визначив, що Підрядник гарантує якість виконаних робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку згідно з чинним законодавством. Гарантійний строк становить 5 років, якщо інше не визначено законодавством. Зараз, ви змінюєте дану вимогу в односторонньому порядку та збільшуєте гарантійний строк з 5 (п’яти) років до 10 (десяти) років (п.14.1 проект договору). Оскільки істотні умови договору встановлені Замовником одноособово та не підлягають перегляду, прошу надати обґрунтування, якими нормативно-правовими актами Замовник керувався збільшуючи гарантійні строки до 10 (десяти) років. Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про проведення закупівлі. Законом надано Замовнику право самостійно визначати якісні, кількісні та технічні характеристики до предмету закупівлі із дотриманням принципів проведення публічних закупівель.
Дата відповіді: 12.05.2021 15:43
Відповідь надана

Уточнення строків подання документації

Номер: f8fdf43d317b4e7ba7f0f40b762fe895
Дата опублікування: 12.05.2021 11:33
Опис: Доброго дня! П. 16 тендерної документації Замовник зазначив, що учасник електронних торгів, після закінчення аукціону повинен на електронну адресу Замовника надіслати нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf. Прошу уточнити строк протягом якого Учасники, після закінчення аукціону, повинні надіслати нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію, а саме: протягом тижня з моменту закінчення аукціону, або дня/днів або годин. Тобто, прошу вказати конкретний проміжок часу, з моменту закінчення аукціону, протягом якого Учасники повинні вчинити дію з направлення на електронну адресу Замовника нової (акцептованої, з урахуванням аукціону) Пропозиції. Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику. Оновлена цінова пропозиція необхідна для укладення договору за результатами проведення закупівлі, тому у разі необхідності, зазначена інформація має бути надіслана до завершення періоду оскарження рішення замовника про визначення учасника переможцем закупівлі.
Дата відповіді: 12.05.2021 12:47
Відповідь надана

Електронна адреса Замовника

Номер: 228dd8db90864b348e03dc1ea73cfca9
Дата опублікування: 10.05.2021 22:36
Опис: Доброго дня! П. 16 тендерної документації Замовник зазначив, що учасник електронних торгів, після закінчення аукціону повинен на електронну адресу Замовника надіслати нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №1 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf. Прошу Вас зазначити електронну адресу Замовника, на яку необхідно Учасникам надіслати нову (акцептовану, з урахуванням аукціону) Пропозицію. Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику направити оновлену цінову пропозицію можна на наступну електронну пошту вказану на майданчику - upr_osvita@ukr.net
Дата відповіді: 11.05.2021 08:49
Відповідь надана

Щодо вимог оголошення про спрощену процедуру

Номер: fe8067fca4814f498c58915d2e44fbce
Дата опублікування: 10.05.2021 07:58
Опис: Чому Замовник вже в четвертий раз (з лютого 2021 року) проводить дану закупівлю і щоразу змінює вимоги до Учаників (нове оголошення - нові вимоги до Учасників. Якщо б Замовник не висував непотрібні вимоги до Учасників даної закупівлі, то їх кількість була більшою, ціінові прпозиції були б дешевшими, економія місцевого бюджету була б суттєвою і роботи були вже давно виконані)?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником оголошено закупівлю оскільки попередні не відбулися з причин невідповідності учасників попередніх закупівель вимогам, визначеним в оголошенні.
Дата відповіді: 10.05.2021 19:15
Відповідь надана

Щодо екологічних вимог

Номер: df36d230a1d0477299454c9ee187fd6f
Дата опублікування: 10.05.2021 07:27
Опис: Чому Замовник в оголошенні про спрощену процедуру не передбачив обов'язкових вимог щодо дотримання і виконання Учасником заходів по захисту навколишнього середовища (під час виконання робіт будуть утворюватись відходи будівельного сміття)?
Відповідь: Шановний Учаснику. Поводження з побутовими відходами в Україні здійснюється відповідно до державних норм і стандартів. Ці правила закріплені у законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи» та «Про місцеве самоврядування в Україні». Звертаємо увагу, що в Україні на законодавчому рівні передбачено обов’язок суб’єктів господарювання дотримуватися правил поводження з побутовими відходами при реалізації господарської діяльності. Відсутність в оголошенні зазначеної вами довідки про захист довкілля (навколишнього середовища) не звільняє потенційних учасників від обов’язку дотримуватися норм чинного законодавства України.
Дата відповіді: 10.05.2021 19:23
Відповідь надана

Щодо надання цінової пропозиції

Номер: ebb5e8a9468142a0b970099b789be311
Дата опублікування: 07.05.2021 21:25
Опис: Чи повинен Учасник надати нову цінову пропозицію (згідно вимог оголошення п.16), якщо ціна такої пропозиції Учасника після аукціону не змінилася і склала початковий розмір?
Відповідь: Шановний Учаснику, звертаємо увагу, що відповідно до умов оголошення на проведення закупівлю оновлена цінова пропозиція надсилається на електронну пошту Замовника після проведення аукціону. У разі якщо цінова пропозиція після завершення аукціону не змінилися, то надсилати її не має потреби.
Дата відповіді: 09.05.2021 22:09