-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вулиці Москаленка та частини вулиці Хвойова в с. Ковалин Переяслав-Хмельницького району Київської області
Торги відмінено
1 458 302.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 583.02 UAH
мін. крок: 1% або 14 583.02 UAH
Період уточнення:
07.05.2021 14:03 - 14.05.2021 17:00
Без відповіді
Стосовно документу уповноваженого органу з питань охорони праці
Номер:
48ce6fc9a13145448b2eaaa511d11572
Дата опублікування:
14.05.2021 14:11
Опис:
Шановний Замовнику! Вами в до Додатку №3 до Оголошення встановлена наступна вимога:
«3. Документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує дотримання учасником вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання ремонтно-будівельних робіт. Документ повинен бути чинним на дату розкриття тендерних пропозицій учасників та протягом встановленого строку виконання робіт. У разі якщо чинність документа менша ніж 30 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, учасник повинен документально підтвердити можливість подальшого продовження строку дії (отримання нового) відповідного документу, в інших випадках учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідний документ на весь період виконання робіт».
Просимо Вас зазначити, який саме уповноважений орган видає даний документ?
Просимо Вас аргументувати доцільність отримання та подання даного документу.
Просимо Вас видалити дану вимогу.
Залишаємо за собою право звернутися в Державну аудиторську службу з позовом щодо ініціювання початку моніторингу закупівлі та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником та/або до суду та/або до правоохоронних органів.
Ознайомившись зі всіма вимогами Оголошення, вимушені повідомити, що Оголошення та додатки до нього містять чимало дискримінаційних вимог та умов, що в свою чергу може свідчити про наступне:
• Замовник упереджено, скориставшись службовим становищем, уникнув оголошення закупівлі за процедурою відкриті торги та використовуючи за попередньою змовою з потенційним учасником, неможливість оскарження умов закупівлі, виписав такі дискримінаційні умови та вимоги на користь цього учасника, з метою усунення конкуренції на аукціоні, що в свою чергу спричинить надмірне використанні державні кошти (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем)
• Або Замовником неупереджено опубліковано Оголошення з дискримінаційними вимогами, в результаті копіювання вимог з оголошень інших замовників. В такому разі Замовник, який зацікавлений в проведені конкурентних торгів для обрання учасника який запропонував та підтвердив якісні показники своєї пропозиції, досвід, можливості (а не був відхилений через дискримінаційні та фантомні вимоги) та запропонував найбільш економічно вигідну ціну, має бути зацікавлений у видалені дискримінаційних вимог таким чином розширивши коло потенційних учасників.
Також інформуємо про наявність статей 367, 191 та 364 КК України.
У разі бездіяльності Замовника, відповідна інформація буде також опублікована в Дозорро та донесена до громади.
Дякуємо за розуміння!
Без відповіді
Стосовно медичних книжок
Номер:
af45afc9ebb14990b64330a77c3ea5ee
Дата опублікування:
14.05.2021 11:58
Опис:
Шановний Замовнику! Вами в Оголошені встановлена наступна вимога:
«2.3. Учасник у складі пропозиції повинен надати копії протоколів перевірки знань з охорони праці особи, яка відповідальна за техніку безпеки на підприємстві, посвідчень та медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці про працівників та будуть залучені до виконання робіт відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт на об’єкті.»
Просимо Вас ознайомитися з Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 (далі – Перелік).
Згідно даного Переліку періодичному профілактичному медичному огляду підлягають працівники професій, які здебільшого зайняті в харчовій та/або освітній галузі та не відносяться до сфери будівництва та ремонту доріг, отже встановлена Вами вимога є факультативною та недоречною в даній закупівлі, а тому підлягає видаленню зі складу документації.
Просимо видалити дану дискримінаційну та оскаржувальну вимогу.
Залишаємо за собою право звернутися в Державну аудиторську службу з позовом щодо початку моніторингу закупівлі та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. У разі бездіяльності Замовника, відповідна інформація буде також опублікована в Дозорро та донесена до громади.
Дякуємо за розуміння!
Без відповіді
документи .що надає учасник для піддтверження відповідності робіт
Номер:
dc2dcad0585742a0961df43eca4fd1c8
Дата опублікування:
14.05.2021 10:38
Опис:
Відповідно до Додатку №3 оголошення замовник Вимагає "В локальних кошторисах вказувати перелік нарахувань(застосування коефііцієнтів ;Н15,Н16,Н34,Н35,Н36,Н38,Н39 та інш)для чого в
ставити позначку ознакі друку. Непонятно значення коефіцієнта та ін ,,, В програмах . які перераховує замовник багато позначок ознак друку. Просимо конкректо вказати які саме коефіцієнти хоче бачити замовник.
Відповідь надана
документи .що надає учасник для піддтверження відповідності робіт
Номер:
4fcb2be8a7fb4daa92c223edba3f49fa
Дата опублікування:
13.05.2021 08:48
Опис:
Відповідно до Додатку №3 оголошення замовник Вимагає "В локальних кошторисах вказувати перелік нарахувань(застосування коефііцієнтів ;Н15,Н16,Н34,Н35,Н36,Н38,Н39 та інш)для чого в програмі ставити позначку ознакі друку. Яка саме позначка ознаку друку вказує на перелік нарахувань зазначених замовником і в якой саме програмі ставити позначку ознаки друку?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В Додатку № 3 тендерної документації вказано: "В локальних кошторисах вказувати перелік нарахувань (застосованих коефіцієнтів: Н15, Н16, Н34, Н35, Н36, Н38, Н39, та ін.), для чого в програмі ставити позначку ознаки друку." Позначка ставиться в програмі, яка використовується Учасником для виготовлення кошторисної документації: АВК-85, Експерт-кошторис, Сапфір тощо.
Дата відповіді:
14.05.2021 10:10
Відповідь надана
Сертифікат ISO
Номер:
e20699f117d142e7b93f4a3f88aaa5ae
Дата опублікування:
12.05.2021 13:38
Опис:
Відповідно до Додатку №3 до Оголошення Замовник вимагає: "Учасник надає копію сертифікату управління якістю ІSO 9001:2015. При відсутності даного документу надати пояснення, згідно чинного законодавства України." Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», встановлені Замовником з порушенням одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ!!! Сертифікат ISO 9001:2015 не мають жодного відношення до виконання робіт і таким чином вони не можуть підтвердити ні безпечність виконання робіт, ні їх екологічність. Це випливає безпосередньо із змісту стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», де чітко зазначено наступне: - Загальні положення Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації (не зазначено, що це є обов’язок організації, отже таке впровадження не є обов’язковим і робиться на власний розсуд організації), яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Вимагаємо прибрати дану вимогу до учасника, шляхом внесення змін до Оголошення.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дана вимога буде задоволена, шляхом внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:58
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
d14b9875aa49452bac9ecb839a4f2485
Дата опублікування:
11.05.2021 16:07
Опис:
Згідно п. 3.5.1 Оголошення на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати дист-згоду на обробку персональних даних, згідно Додатку № 6 (пп.2.4). Просимо роз’яснити, даний лист-згоду потрібно надавати на всіх працівників окремо, які вказані в пп. 2.4 (інженер, головний інженер, виконавця робіт) чи достатньо листа згоди від уповноваженої особи учасника, яка представляє учасника та підписує документи пропозиції?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Лист-згоду на обробку персональних даних, згідно Додатку №6 достатньо надати від уповноваженої особи учасника, яка представляє учасника та підписує документи пропозиції.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:57
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
faf5c636313c4ccf81e011506e603b71
Дата опублікування:
11.05.2021 15:24
Опис:
Просимо уточнити чи потрібно у проекті договору зазначати цінові показники чи лише заповнити реквізити?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. У проекті договору просимо зазначити цінові показники.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:55
Відповідь надана
Коректне встановлення вимог
Номер:
6cb029bc2c1e42f6866b8995cf1f522a
Дата опублікування:
10.05.2021 16:25
Опис:
Згідно Розділу ІІІ Оголошення (5. Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником) Вами встановлено – «3.5.1. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 3.5.2. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону»
У той же час п. 3.5.2. в Оголошенні ВІДСУТНІЙ. Вимагаємо привести у відповідність оголошення та його вимоги. Оскільки при відсутності частини вимог, з якими учасник не має можливості ознайомитися для належного оформлення своєї пропозиції, порушує права учасників та добросовісну конкуренцію
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дана вимога буде задоволена, шляхом внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:54
Відповідь надана
Оформлення документів
Номер:
a8e2469356ee4b2eb7b68ac5103a68cc
Дата опублікування:
10.05.2021 16:17
Опис:
П. 3.1.7 Розділу ІІІ Оголошення встановлена вимога: «3.1.7. У випадку, якщо учасником не надаються документи у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису, учасник має право подавати документи, шляхом сканування таких документів із паперового екземпляра. В такому випадку такі документи оформляються наступним чином:»
Далі по тексту оголошення відсутня будь-яка інформація про порядок оформлення таких документів.
З метою належного оформлення документів учасниками закупівлі вимагаємо уточнити даний пункт, доповнивши його порядком оформлення, який Ви, як замовник, вимагаєте від учасників
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дана вимога буде задоволена, шляхом внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:52
Відповідь надана
Відповідність вимогам
Номер:
bc7d5e0620364325ba4e891da57c636b
Дата опублікування:
10.05.2021 16:11
Опис:
Пунктом 10 Додатку 3 До оголошення встановлена наступна вимога: «10. Інформація про власне або залучене* виробниче приміщення та/або склад, на якому будуть зберігатися матеріали, які використовуватимуться під час виконання робіт по об’єкту із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*), місця розташування, площі та про строк користування (у разі оренди або позики вказати найменування орендодавця (позикодавця), код його ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків); * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. 2) сканкопії з оригіналів або копій документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 5.1.1.1 пункту 5.1.1 розділу 3 тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або і нвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, будівельні машини і механізми та інша матеріально технічна база є власністю субпідрядної організації або залученими субпідрядною організацією, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації.). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про модель обладнання або будівельних машин або механізмів щодо яких вони підтверджують право власності або залучення (не стосується документів, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу та/або офісу).».
Проте в оголошенні про закупівлю відсутній підпункт 5.1.1.1 пункту 5.1.1 розділу 3 тендерної документації
У зв’язку з чим просимо уточнити Ваші вимоги!
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Дана вимога буде задоволена, шляхом внесення змін до Оголошення про проведення закупівлі.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:51