• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт газоперекачувальних агрегатів типу ГТН-6)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-09-001626-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Торги не відбулися

75 472 317.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 754 723.18 UAH
Період уточнення: 07.05.2021 12:22 - 30.07.2021 00:00
Відповідь надана

Відсутність англомовного проекту Договору

Номер: 1212499d5f2a4ba2997ccf8d42f8080d
Дата опублікування: 07.07.2021 09:17
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Наша компанія є нерезидентом України тому просимо Вас викласти 21_0406_п_Додаток_4_Проект договору, застосувавши також англомовний варіант.
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації та Законодавства мова є українською.
Дата відповіді: 09.07.2021 11:48
Відповідь надана

пропозиція залучення інспекційної організації

Номер: 1ad0ffc230ac4adaa29aa37b9889d004
Дата опублікування: 07.07.2021 09:16
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Вивчивши вимоги тендерної документації відповідно до Проект договору, а саме п.2.2,п.2.2.1.,п.2.2.2 вбачаємо, що у ТОВ «Оператор ГТС України», у разі проведення даної процедури з даними вимогами до постачання запасних частин існує значний ризик в отриманні неякісної, контрафактної продукції, що може привести до аварійних наслідків в ході експлуатації ГПА. Для усунення вищевказаних ризиків, запобіганню використання Замовником контрафактної (підробної або неякісної) продукції та продукції, яка виготовлена без погодження з власником (законним утримувачем) креслення, забезпечення безпечної та надійної роботи ГПА та отриманням гарантії на запасні частини, а також, враховуючи Ваш досвід, щодо проведення закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани кульові DN 300 - 1400)» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-31-000416-b., а саме в Проекті договору враховані п.2.9,п.2.10,п.2.11,п.2.12,п.2.13,п.2.14,п.2.15.які запобігають ризикам отримання неякісної, контрафактної продукції, пропонуємо Вам внести зміни застосувавши ці пункти в 21_0406_п_Додаток_4_Проект договору розширивши п. 2.10. Остаточна інспекція Товару повинна відбуватись за участю незалежної інспекторської організації (надалі – Інспекторська організація), яка є членом TIC Council або IFIA та має досвід не менше 10 років членства в TIC Council та/або IFIA, а саме доповнивши обов’язкова присутність інспектора -Witness point та стадію контролю на автентичність креслення Documents control . Слід також зазначити, що залучення Інспекторської організації надасть ряд переваг Замовнику в частині, того, що відповідальність за комплектність та якість продукції, що буде поставлена, буде нести Інспекційна організація. Типові порушення, які виявляє Інспекторська організація при прийомці обладнання та матеріалів: 1. Кількість позицій, відрізняється від специфікації. Як правило при великому списку запасних частин. 2. Вичерпаний термін придатності у зв’язку з довгим терміном зберігання запасних частин. 3. Порушення упаковки при транспортуванні та порушення конструктивних властивостей запасних частин. 4. Постачання запасних частин не тих комплектацій (модифікацій), які вимагав Замовник. 5. Відсутність повного пакету документації (наприклад, креслень ,сертифікатів на матеріали, на окремі елементи складного виробу). 6. Відсутність маркування на запасних частинах.
Відповідь: Згідно вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону № 922 , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням предмету договору, ціни, умов оплати тощо. При цьому, Замовник самостійно визначає умови закупівлі, виходячи зі своїх потреб та специфіки предмета закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток №4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.07.2021 11:48