• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кислота борна для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС

Завершена

9 303 635.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 518.18 UAH
Період уточнення: 06.05.2021 18:16 - 28.06.2021 00:00
Відповідь надана

Термін постачання

Номер: 71619eb163374c3681076c62bb9e4868
Дата опублікування: 27.05.2021 10:39
Опис: Наше підприємство планує взяти участь у закупівлі. Але ВЕЛИКИЙ обсяг фактично одномоментного постачання (більшість позицій з терміном постачання протягом 30 днів з моменту підписання договору). Враховуючі специфічність продукції, яка виготовляється виключно під замовлення та ускладнення логістики останнім часом - неможливо поставити продукцію протягом 30 днів з моменту підписання договору. Тому просимо збільшити термін постачання. Наприклад: протягом 2 місяців з моменту підписання договору.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Ваше звернення буде додатково проаналізовано. У випадку виробничої можливості, зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 01.06.2021 13:17
Відповідь надана

Умови договору для нерезидента

Номер: 6de55e9cd6434cbbb914a2b975464e62
Дата опублікування: 11.05.2021 13:36
Опис: Шановний замовник! Згідно ст. 38 ЗУ "Про зовнішньоекономічну діяльність" Спори, що виникають між суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності, іноземними суб'єктами господарської діяльності у процесі такої діяльності можуть розглядатися судами України. Але п. 9.3. проекту договору для нерезидентів вимагає у разі неможливості вирішення спорів в досудовому порядку розглядання Міжнародним комерційним арбітражним судом при Торгово-Промисловій Палаті України, із застосуванням регламенту цього суду. Право що застосовується - матеріальне право України. Мова судового розгляду - українська. Ця Арбітражна оговорка приводить до того що сторона повина звернутись тільки до МКАС та не може звернутись до Господарського суду України. Таким чином, якщо право що застосовується - матеріальне право України, мова судового розгляду - українська, а стаття 38 дозволяє спори, що виникають між суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності, іноземними суб'єктами господарської діяльності у процесі такої діяльності розглядатися судами України - то вимагання обовязкового розглядання спорів Міжнародним комерційним арбітражним судом при Торгово-Промисловій Палаті України ЗНАЧНО УСКЛАДНЮЄ (враховуючи особливості та вартість розгляду спорів) вирішення спорів учаснику-нерезиденту в порівнянні з учасником-резидентом України. Тому п. 9.3. проекту договору для нерезидентів створює дискримінаційну умову для нерезидента в порівнянні з умовами учасника резидента. Після рішення МКАС, учасник-нерезидент все одно зобовязаний звернутися до суду України (з цим рішенням МКАС). Тому це нерівне ставлення до учасників. Для вирішення спору учасник-резидент звертається до Господарського суду. А учасник нерезидент повинен за вимогами проекту договору звернутись спочатку в МКАС а потім в Господарський суд (в 2 інстанції замість 1 в учасника резидента). У звязку з цим - просимо вас видалити з проекту договору для учасника-нерезидента умови які вимагають обовязкового розгляду спорів тільки Міжнародним комерційним арбітражним судом при Торгово-Промисловій Палаті України та внести зміни, які дозволяють учаснику нерезиденту звертатися до Господарських судів України у разі неможливості вирішення спорів в досудовому порядку.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): За твердженням учасника, дискримінаційність умови контракту полягає в тому, що розгляд спорів саме Міжнародним комерційним арбітражним судом (МКАС) значно ускладнює вирішення спорів для учасника-нерезидента у порівнянні з учасником-резидентом, щодо чого не має жодних обґрунтувань та дійсних підтверджень, а свідчить про суб’єктивність такої оцінки. Зазначена умова вирішення спорів в судовому порядку не вбачається дискримінаційною, оскільки, по-перше, не суперечить нормам чинного законодавства України та нормам міжнародного права, по-друге, забезпечує баланс інтересів обох сторін контракту у випадку необхідності захисту порушених прав та інтересів в судовому порядку, зважаючи на компетенцію арбітражу та його місцезнаходження і розташування в країні Замовника (Покупця) (м. Київ). Тобто, у випадку порушення прав та законних інтересів Замовника (Покупця) право звернення до МКАС забезпечує їх захист саме на території України, а не на території іншої держави. Крім того МКАС надає рівні можливості доступності та компетентності розгляду та вирішення спорів для обох сторін (нерезидента та резидента України), обов’язковості виконання його рішення, як на території України так і на території іншої держави. При виконанні договору (контракту) поставки дійсно наявні певні особливості його виконання нерезидентом України у порівнянні з його виконанням резидентом України, водночас такі особливості не можуть свідчити про наявність дискримінації. Враховуючи участь у відкритих торгах резидентів необмеженого кола країн, визначення конкретного компетентного міжнародного суду дозволяє уникнути розбіжностей відносно визначення підсудності при вирішенні можливих спорів в судовому порядку, а також складностей при визнанні та виконанні рішень на території іншої держави. Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Дата відповіді: 14.05.2021 15:16
Відповідь надана

Лоти

Номер: 4ad660543d864dffb3b9390a55265584
Дата опублікування: 11.05.2021 12:20
Опис: Наше підприємство планує взяти участь у закупівлі. Але ВЕЛИКИЙ обсяг фактично одномоментного постачання (більшість позицій з терміном постачання протягов 30 днів з моменту підписання договору) та термін оплати 90 робочих днів - змушує постачальника "заморозити" значні кошти. Щоб розширити коло учасників просимо поділити закупівлю на лоти (1 Лот кислота борна для ЗАЕС - 50 т, 2 Лот кислота борна для РАЕС - 55 т, 3 Лот кислота борна для ЮУАЕС та ХАЕС - 14,8 та 20 т)
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тому кожна окрема позиція річного плану закупівель (далі – РПЗ) формується для окремої закупівлі, яка відповідно до технічної реалізації в електронній системі закупівель обов’язково оголошується з прив’язкою до РПЗ. Разом з тим згідно з п. 2 ч. 2 ст. 4 та ч. 2 ст.21 Закону в РПЗ та в оголошенні про проведення відкритих торгів повинна міститися, зокрема, інформація про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. При цьому, у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота. Отже, інформація, яка зазначається у відповідній позиції РПЗ, повинна відповідати інформації, що зазначається при оголошенні закупівлі. Таким чином, перед тим, як внести зміни до тендерної документації шляхом поділу лота на два окремих лоти (як запрпоновано у зверненні), необхідно внести зміни у назву предмета закупівлі не тільки в оголошенні про проведення відкритих торгів, але й у відповідній позиції РПЗ. Проте, внесення змін до позиції РПЗ, з якої вже оголошено процедуру закупівлі, є технічно неможливим, оскільки позиція РПЗ зі статусу «Запланований» переходить до статусу «Оголошено тендер». Це означає, що позиція РПЗ вже використана і цей статус є кінцевим у життєвому циклі конкретної позиції РПЗ та не передбачає можливості внесення будь-яких змін до неї. Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації не вбачається можливим.
Дата відповіді: 14.05.2021 15:14
Відповідь надана

Ціна

Номер: 7e056a1a4fac47d5b2c49c95291fe44b
Дата опублікування: 11.05.2021 12:00
Опис: Наше підприємство планує взяти участь у закупівлі. Але очікувана вартість - вкрай економічно неприйнятна. В попередні роки економічно вигідною ціною була ціна 75000-80000 грн з ПДВ за тонну. Однак слід врахувати : 1) Через пандемію Covid-19 значно змінився світовий ринок боратів. Виробники збільшили ціни на свою продукцію. 2) Значно ускладнилась логістика - це теж привело до збільшення ціни. 3) В попередні роки Замовник ДП "НАЕК "Енергоатом" - взагалі вчасно розраховувався за продукцію. Але зараз ситуація Замовника з заборгованністю перед постачальниками вкрай критична. З постачальниками не розраховуються протягом від 1 до 2 років! Також обсяг фактично одномоментного постачання (більшість позицій з терміном постачання протягом 30 днів з моменту підписання договору) та термін оплати 90 робочих днів - змушує постачальника "заморозити" значні кошти. Таким чином очікувана ціна у 66000 грн з ПДВ за тонну - неприйнятна. З огляду на актуальну економічну ситуацію: навіть деякі постачальники, які на останньому редукціоні, внаслідок конкурентної боротьби, знизили ціни собі у збиток, зараз не зможуть поставити продукцію в таких обсягах та за такою ціною. Тому, враховуючі згадані вище фактори, просимо збільшити очікувану вартість до економічно вигідної - 90000 грн з ПДВ за тонну.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"): Ваше звернення буде додатково проаналізовано. У випадку виявлення невідповідності очікуваної вартості закупівлі поточним ринковим цінам, зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 14.05.2021 15:11