-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Улаштування систем блискавкозахисту в закладах освіти та культури Нетішинської міської територіальної громади Хмельницької області (Лот №1«Улаштування системи блискавкозахисту будівлі Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ №2 по вул. Будівельників,5 м. Нетішин Хмельницької області; Лот № 2 «Улаштування системи блискавкозахисту будівлі Старокривинського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад – школа І-ІІІ ступенів» Славутської районної ради Хмельницької області по вул. Привокзальна, 32А в с.Старий Кривин Славутського району Хмельницької області»; Лот №3 «Улаштування системи блискавкозахисту будівлі дошкільного навчального закладу №2 (ясла-садок) «Казка» по вул. Михайлова, 8 в м.Нетішин Хмельницької області»; Лот №4 «Улаштування системи блискавкозахисту будівлі дошкільного навчального закладу №4 (ясла-садок) «Вогник» по вул.Будівельників, 3 в м.Нетішин Хмельницької області»; Лот №5 «Улаштування системи блискавкозахисту будівлі Старокривинського будинку культури по вул.Перемоги, 93в с. Старий Кривин, Славутського району, Хмельницької області».)
Завершена
933 533.49
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період уточнення:
06.05.2021 17:12 - 13.05.2021 23:59
Відповідь надана
Договірна ціна
Номер:
28b8623ed457403f9fa775f65b2e5402
Дата опублікування:
13.05.2021 17:48
Опис:
Доброго дня, поясніть будь-ласка, як подати розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК, якщо вона формується на основі кошторисів АВК, які не виконуються без вихідних даних, тобто проектів?
Відповідь:
Вихідними даними, для формування зведеного кошторисного розрахунку в інформаційному програмному забезпеченні АВК, будуть отримані учасником заміри, обсяги та об'єми отримані при вивченні об'єкта будівництва під час огліду та в результаті якого буде складено акт огляду, який учасник надає в своїй пропозиції. Тому для формування зведеного кошторисного розрахунку (в тому числі локальних кошторисів) необхідно явитися на об'єкт будівництва та здійснити заміри які необхідні для виконання проєктних робіт, та в подальшому будівельно-монтажних робіт згідно договору підряду.
Дата відповіді:
13.05.2021 23:57
Відповідь надана
Проектно-кошторисна документація
Номер:
cf52fa9ec9c245218c0917a4596902d5
Дата опублікування:
13.05.2021 16:03
Опис:
Зведений кошторисний розрахунок в АВК формується на основі кошторисів АВК, які в свою чергу на основі проектів, які після розробки мають пройти експертизу. То скажіть будь-ласка яким чином можна розробити проекти , кошториси в АВК, пройти експертизу та подати пропозицію за три робочі дні?
Відповідь:
Абзацом 8 пункту 5 Розділу 1 Оголошення передбачено, що ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт, які передбачені Додатком 1 до оголошення та повинна бути розрахована з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів та з урахуванням ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), в тому числі виконання проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації (за необхідності).
У зведеному кошторисному розрахунку учасник вказує вартість проєктних робіт та будівельно-монтажних робіт по об'єкту, а також вартість експертизи проєктної документації (за необхідності, керуючись Постановою Кабнету Міністрів України від 11.05.2011 №560 (із змінами та доповненнями).
Для надання зведеного кошторисного розрахунку у складі пропозиції немає необхідності розробляти проєктну документацію, та проходити її експертизу.
Проєктні роботи по об'єкту будуть виконуватися після проведення процедури спрощеної закупівлі та підписання договору підряду із учасником-переможцем процедури спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
13.05.2021 17:18
Відповідь надана
уточнення
Номер:
3b3d1a29a0e54c94bb7de4747728d6d7
Дата опублікування:
13.05.2021 16:00
Опис:
В ТД наявна вимога "Гарантійні строки на обладнання та матеріали - не менше гарантійних строків, що надаються безпосередньо виробниками такого обладнання та матеріалів (підтверджені документально)", скажіть будь ласка про яке саме документальне підтвердження йде мова??
що саме хоче бачити Замовник?
сертифікати відповідності чи лист підтвердження довільної форми від учасника??
Відповідь:
Для виконання даної вимоги необхідно надати гарантійний лист довільної форми від учасника щодо надання сертифікатів відповідності, сертифікатів/паспортів якості, декларацій про відповідність, висновків державної санітарно-епідеміологічної служби або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, Закону України «Про підтвердження відповідності», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», декрету КМ України «Про стандартизацію та сертифікацію», тощо. Вищезазначені документи учасник зобовязується надати у складі виконавчої документації під час виконання робіт по об'єкту.
Дата відповіді:
13.05.2021 16:46
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
4be5e106e3834167b5594246d020e673
Дата опублікування:
13.05.2021 15:58
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання листа погодження від органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі.
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки при передбаченні даної вимоги Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
Тому, вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами як Замовником торгів прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Дата відповіді:
13.05.2021 17:23
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
99bb08dbd2d4473d8dc52ddbe68ae125
Дата опублікування:
13.05.2021 15:55
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Відповідно до абзацу 9 пункту 4 Розділу 6 Оголошення для уточнення об’єму робіт та замірів Учасник, в період уточнень, повинен обов’язково здійснити виїзд для попереднього огляду та замірів об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати, пов'язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.
Дана вимога встановлена з метою ознайомлення учасника із об'ємами та характером робіт, а також із іншими обставинами які можуть вплинути на формування цінової пропозиції.
Замовник вважає, що дана вимога ніяким чином не дискримінує учасників закупівлі, а навпаки надає їм можливість ознайомитися із об'єктом та провести відповідні заміри для належного формування цінової пропозиції, і в подальшому, для належного виконання проєктних та будівельних робіт по об'єкту.
Строк передбачений у вимозі обгрунтовується тим, що учасник завдяки даному встановленому строку має можливість після ознайомлення із об'єктом задавати питання та уточнення по даній закупівлі.
Дата відповіді:
13.05.2021 16:47
Відповідь надана
Проектно-кошторисна документація
Номер:
e664a52cc4204c35b9320bc542fa069b
Дата опублікування:
13.05.2021 00:34
Опис:
Шановний Замовнику! У ТД передбачається виготовлення проєктної документаціє (з проходженням експертизи) та монтаж системи блискавкозахисту. На момент подання тендерної пропозиції вимагається "учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції зведений кошторисний розрахунок, розрахований за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами та доповненнями).Чи вірно ми зрозуміли, що до кінця терміну подання пропозицій Учасник має обстежити об"єкти, зробити проєкти та пройти експертизу?
Відповідь:
Вимогами тендерної документації передбачено що учасник надає в складі пропозиції зведений кошторисний розрахунок, розрахований за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами та доповненнями), розрахований в інформаційній моделі програмного забезпечення АВК або еквівалент сумісний з АВК. Для виконання даної вимоги необхідно сформувати в інформаційній моделі ПЗ АВК, або еквівалент сумісний з ПЗ АВК, зведений кошторисний розрахунок, який відповідає ціновій пропозиції учасника (за виключенням витрат на технічний нагляд).
Дата відповіді:
13.05.2021 15:41