-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення протипожежного устаткування
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
06.05.2021 11:36 - 13.05.2021 11:41
Відповідь надана
Запитання
Номер:
ec430bce66e34c1da5db1e32e93ca5c0
Дата опублікування:
12.05.2021 12:16
Опис:
Відповідно до п.5 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надати: « -Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України з переліком робіт на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належать до СС2.*
-Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення а саме, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передавання тривожних сповіщень, на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.*».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Перелік)).
Беручи до уваги предмет закупівлі та керуючись пунктом другим Переліку послугами і роботами протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, є монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду»:
– визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Тобто у будь-якому випадку Замовник, керуючись нормами чинного законодавства України, не може:
- прийняти до розгляду ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до СС2 тих суб’єктів господарювання, які до 18.03.2020р. отримали дані ліцензії, оскільки такі ліцензії не дозволяють надавати послуги та проводити роботи, пов’язані з предметом даної закупівлі;
- дискваліфікувати тендерні пропозиції тих суб’єктів господарювання, зокрема Скаржника, які до 18.03.2020р. не отримали дані ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належать до СС2, оскільки такі ліцензії не дозволяють надавати послуги та проводити роботи, пов’язані з предметом даної закупівлі та у зв’язку з втратою чинності постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Таким чином, враховуючи вищенаведене вимагаємо Замовника видалити п.5 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення вимогу щодо надання «-Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України з переліком робіт на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків належать до СС2.*
-Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення а саме, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передавання тривожних сповіщень, на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.*».
Відповідь:
Зауваження враховане вимогу видалено.
Дата відповіді:
12.05.2021 13:56
Відповідь надана
Запитання
Номер:
2f010cc9f64047e6ae7b652270eac207
Дата опублікування:
12.05.2021 12:15
Опис:
Відповідно до п.8 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надати: «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника».
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасників, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Підтвердженням цьому є наступна ситуація. Скаржник неодноразово намагався отримати від Замовника «Акт обстеження об’єкту», однак під час телефонних розмов щоразу виникають складнощі різного характеру зі сторони Замовника (наприклад, просять зателефонувати пізніше; пояснюють, що необхідно зібрати відповідну комісію, що є неможливим, оскільки не всі учасники даної комісії є на місці тощо). Тобто постійно відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «Акт обстеження об’єкту».
Аналогічне рішення було розглянуто на користь Скаржника за №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною п’ятою статті 14 Закону № 922-VIII передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо Замовника видалити з п. 8 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення вимогу щодо: «Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника».
Відповідь:
Вимогу видалено. Дякую за зауваження.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:02
Відповідь надана
Запитання
Номер:
d7b9d8a62394407eb4eb11b9c4b7e7a4
Дата опублікування:
12.05.2021 12:14
Опис:
Відповідно до п.7 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надати: «Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності».
Міжнародний стандарт SA 8000 «Соціальна відповідальність» (Social Accountabiliti) розробили експерти Міжнародної організації з соціальної відповідальності SAI (Social Accountabiliti International). Задача даного стандарту: допомогти підприємствам розробити та впровадити ефективну систему управління, яка направлена на підвищення рівня умов праці та життєвого рівня працівників підприємства.
З 01 січня 2018 року на території України скасовано обов’язкову сертифікацію, та на теперішній час діє виключно добровільна сертифікація.
Добровільна сертифікація – це підтвердження відповідності продукції чи послуг на добровільній основі будь-яким вимогам нормативного документа (ТУ) по вибору заявника. Сама процедура ідентична порядку обов'язкової сертифікації з оформленням сертифікату відповідності.
Добровільна сертифікація, як правило, проводиться з ініціативи виробників, постачальників та продавців продукції. Проводиться вона в тих випадках, коли стандарти або норми не стосуються вимог безпеки і носять добровільний характер для виробника.
Добровільна сертифікація проводиться з метою підвищення конкурентоспроможності та підвищення якості продукції чи послуг, збільшення товарообігу та здобуття довіри з боку споживачів.
Відповідно до ч.5 ст.23 Закону № 922-VIII замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (абз.2 ч.6 ст.23 Закону № 922-VIII).
На підставі викладеного можна зробити висновок, що запитуваний Замовником «…Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності» ніяким чином не стосується технічний характеристик предмета закупівлі.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо Замовника видилити з п.7 Таблиці 3 Додатку 2 до Оголошення вимогу щодо надання: «Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності».
Відповідь:
Вимогу видалено. Дякую за зауваження.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:01
Відповідь надана
Запитання
Номер:
19d992a0b4cb4cce976b8123a44819da
Дата опублікування:
12.05.2021 12:13
Опис:
Відповідно до пп.2.1. п.2 Додатку 2 до Оголошення, замовник вимагає від Учасника надати: «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 6 працівників (працівників робітничих професій), які знаходяться у трудових відносинах з учасником торгів або субпідрядною організацією, що буде залучена до виконання робіт та наявності штату інженерно-технічних працівників, за нижченаведеними формами:…
*Примітка:
1) обов’язкова наявність головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників);
2) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, на всіх зазначених у довідках працівників, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки (протоколи, посвідчення та/або свідоцтва);
3) обов’язкова наявність інженера-проектувальника на підприємстві (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації);
4) обов’язкова наявність електромонтера з охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (не менше 5 осіб);
5) обов’язкова наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4 розряду (не менше 1 особи);
6) обов’язкова наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”). Надати документ, що підтверджує здобуття такої освіти.
7) надати протоколи та посвідчення працівників з електробезпеки (до 1000 В, IV група електробезпеки), які будуть задіяні до виконання робіт (не менше 3 осіб з ІІІ групою, не менше 2 осіб з IV групою).
8) Надати посвідчення працівників з робіт на висоті, які будуть задіяні до виконання робіт – не менше 3 осіб;».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
та
2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів – не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики – не нижче 4-го розряду.
При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці Оголошення не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо:
а) підтвердження наявності головного інженера у штаті (або інженера з техніки безпеки та охорони праці), що знаходиться у трудових відносинах з учасником торгів (зазначаються у довідці про інженерно-технічних працівників);
2) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, на всіх зазначених у довідках працівників, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки (протоколи, посвідчення та/або свідоцтва);
3) обов’язкова наявність інженера-проектувальника на підприємстві (надати кваліфікаційний сертифікат щодо виду робіт інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації);
4) обов’язкова наявність електромонтера з охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (не менше 5 осіб);
5) обов’язкова наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4 розряду (не менше 1 особи);
7) надати протоколи та посвідчення працівників з електробезпеки (до 1000 В, IV група електробезпеки), які будуть задіяні до виконання робіт (не менше 3 осіб з ІІІ групою, не менше 2 осіб з IV групою).
8) Надати посвідчення працівників з робіт на висоті, які будуть задіяні до виконання робіт – не менше 3 осіб.
За таких умов взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають перелічених вище та у наведеній кількості працівників, що суперечить Ліцензійним умовам та принципам проведення публічних закупівель.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною п’ятою статті 14 Закону № 922-VIII передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Дії Замовника в частині встановлення у Оголошенні наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини п’ятої статті 14 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо Замовника видалити дану вимогу як дискримінаційну та внести зміни до пп.2.1. п.2 Додатку 2 до Оголошення, наступного змісту: «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 2 працівників (працівників робітничих професій), які знаходяться у трудових відносинах з учасником торгів або субпідрядною організацією, що буде залучена до виконання робіт та наявності штату інженерно-технічних працівників, за нижченаведеними формами…
*Примітка:
1) обов’язкова наявність електромонтера з охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), не нижче 3-го розряду (не менше 1 особи);
5) обов’язкова наявність налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики), не нижче 4 розряду (не менше 1 особи);
6) обов’язкова наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”). Надати документ, що підтверджує здобуття такої освіти. )
8) надати протоколи та посвідчення працівників з електробезпеки (до 1000 В, IV група електробезпеки), які будуть задіяні до виконання робіт (не менше 1 осіб з ІІІ групою та/або не менше 1 особи з IV групою).
9) Надати посвідчення працівників з робіт на висоті, які будуть задіяні до виконання робіт – не менше 2 осіб;
- 10) документи, щодо отримання кваліфікації зазначених у довідці працівників (атестат та/або диплом, кваліфікаційне посвідчення та/або свідоцтво, тощо).:».
Відповідь:
Зауваження враховано. Внесено зміни до вимог.
Дата відповіді:
12.05.2021 14:00
Без відповіді
Дефектний акт або специфікація обладнання
Номер:
45f23f51d5514cb8b8adf7a50e48e566
Дата опублікування:
12.05.2021 11:51
Опис:
Шановний Замовник закупівлі, будь ласка додайте до Оголошення дефектний акт чи специфікацію на обладнання, що передбачене для встановлення на об'єкті. Дякую
Відповідь надана
Акт обстеження об'єкту
Номер:
27ac3b51096f4776add3a23839e14214
Дата опублікування:
12.05.2021 11:47
Опис:
В тендерній документації міститься вимога - Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника на підтвердження цього надати у складі пропозиції «Акт обстеження об’єкту» (у довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку завірену підписом представника Замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати довідку огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника довідки (акту) огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Зауваження враховане вимогу видалено.
Дата відповіді:
12.05.2021 13:58
Відповідь надана
Надання учасником сертифікату SA 8000-2014
Номер:
47f0a988574b4b5b8698b32c943745b2
Дата опублікування:
12.05.2021 11:26
Опис:
Шановний Замовник, вимагаємо прибрати наступні дискримінаційні вимогу - Надання сертифікату SA 8000-2014 так як даний сертифікат навіть не націоналізований на території України, а відповідно його вимога є неправомірною, так як обмежує коло учасників до тих, які незроуміло де і як отримали даний сертифікат, так як органи які акретитовані НААУ точно не мають права його видавати, так як він не націоналізованиний. Прошу видалити дану вимогу.
Відповідь:
Дякую за зауваження. Це мої перші торги. Вашу вимогу про видалення з переліку даного сертифікату враховано. Сертифікат SA 8000-2014 видалено з переліку.
Дата відповіді:
12.05.2021 13:35
Відповідь надана
некомпетентність уповноваженої особи та порушення при проведенні закупівлі
Номер:
07019c6a8cdd4b6096153a2cfa0c1e55
Дата опублікування:
10.05.2021 15:27
Опис:
Дивлячись на процедуру оголошення закупівлі та надану уповноваженою особою відповідь щодо звернення за усіма питаннями на електрону пошту, виникає лише одне запитання - як можна допустити до розпорядження бюджетними грошима особу, яка повінстю некомпетента в публічних закупівлях?
Відповідь:
Помилку виправлено, тендерна документація завантажена.
Дата відповіді:
11.05.2021 13:39
Відповідь надана
Відсутні документи
Номер:
2e0df294c7264424894f7d73109ad656
Дата опублікування:
06.05.2021 12:09
Опис:
Відсутня документація тендеру
Відповідь:
Усі запитання на ел.пошту
Дата відповіді:
06.05.2021 13:30