• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі сільської ради по вулиці Бориспільська,10 в с.Ревне

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт будівлі сільської ради по вулиці Бориспільська,10 в с.Ревне (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 робота Місце викоання робіт: вулиця Бориспільська,10 в с.Ревне Бориспільського району Київської області 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3232307,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.07.2021 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 16000, грн. (шістнадцять тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16000, грн. (шістнадцять тисяч грн. 00 коп.); Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

3 232 307.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 323.07 UAH
Період уточнення: 01.05.2021 13:53 - 16.07.2021 00:00
Відповідь надана

запит до замовника

Номер: ce49382d06ed4b91ae83a289f26a19ff
Дата опублікування: 06.05.2021 12:43
Опис: “Шановний Замовник! 1. Відповідно до вимоги тендерної документації (п. 1 додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку за формою, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно до підсумкової відомості ресурсів. Водночас, в складі тендерної документації відсутня підсумкова відомість ресурсів. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та надати інформацію щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що повинні мати учасники закупівлі. 2. Також, згідно з положеннями тендерної документації (п. 3 додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного договору. Водночас, тендерна документація не містить визначення поняття “аналогічний договір”. Враховуючи вище викладене, просимо надати роз’яснення чи буде вважатися аналогічним договором, договір на виконання ремонтних робіт, що за обсягами та вартістю перевищує обсяг робіт, що є предметом цього тендеру. Також, відповідно до вимоги тендерної документації (п. 3 додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати оригінали або завірені копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за аналогічним договором, що вказаний в довідці (довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та/або акт приймання виконаних робіт за формою КБ-2в). Проте, Договірні відносини за договором будівельного підряду регулюються, зокрема, ЦКУ та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 р. №668 (далі — Загальні умови). Приймання-передача закінчених робіт (об'єкта будівництва) проводиться у порядку, встановленому цими Загальними умовами, іншими нормативними актами та договором підряду (п. 88 Загальних умов). Таким чином, оформлення форм первинних облікових документів у будівництві генпідрядними організаціями у разі залучення субпідрядних організацій регулюється договором підряду та Загальними умовами. В свою чергу Мінрегіонбуд у листі від 12.01.2012 р. №7/15-488, зазначає, що використання Актів КБ-2в та КБ-3 є рекомендованим під час взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за кошти державного та місцевих бюджетів, а також кошти державних підприємств, установ та організацій. Отже, на сьогодні будівельні організації зобов'язані оформляти первинні документи в один із зазначених нижче способів: 1) застосовувати ці примірні форми №КБ-2в та №КБ-3, якщо це обумовлено в договорі підряду; 2) застосовувати форми №КБ-2в та №КБ-3, у т. ч. дороблені та перероблені, без будь-якої обумовленості у договорі; 3) розробити самостійно форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві. Таким чином, вимога про надання оригіналу чи копії акту(-ів) КБ-2в та КБ-3 може бути дискримінаційною, оскільки такі акти не є обов`язковими. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання інших первинних документів (крім форми КБ-2в та КБ-3), що підтверджують виконання аналогічного договору. 3. Відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні надати оригінал або завірена підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копії довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття пропозиції конкурсних торгів, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. Водночас, в складі тендерної документації не передбачено надання документів та/або інформації із зазначенням всіх відкритих рахунків учасника. Враховуючи вище викладене просимо надати роз’яснення щодо того чи потрібно разом з вказаними документами з обслуговуючих банків надавати документи або інформацію про перелік відкритих рахунків учасника у банківських установах. 4. Умовами тендерної документації встановлено вимогу про надання Переможець процедури закупівлі під час укладення договору інформації про право підписання договору про закупівлю та копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. В зв’язку з вище викладеним, просимо уточнити чи потрібно надавати копії ліцензії та документів дозвільного характеру (наприклад, дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) в складі тендерної пропозиції учасника.
Відповідь: Дякуємо за зверення! Щодо документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Замовником розглянуто Ваш запит та буде прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації з метою уточнення вказаних вимог. Відповідні зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Щодо аналогічного договору. Тендерна документація містить вимогу про необхідність надання учасниками аналогічного договору до предмета закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт будівлі сільської ради по вулиці Бориспільська,10 в с.Ревне, то аналогічним договором може бути договір на виконання ремонтних робіт. Також, з метою уточнення вказаних вимог Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в цій частині. Відповідні зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Щодо надання документів на підтвердження виконання аналогічного договору. Замовником розглянуто Ваш запит та буде прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації з метою уточнення вказаних вимог. Відповідні зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата відповіді: 11.05.2021 23:33