• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень)

Завершена

220 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період уточнення: 30.04.2021 17:28 - 07.05.2021 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 9c502db49d3543e7b0e6686cbbba72aa
Дата опублікування: 05.05.2021 17:01
Опис: Відповідно до ч. 2 п. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. 05.05.2021 року о 12:59 було повторно опубліковано ТД без окремого документу про перелік змін, що вносяться, як того вимагає ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо надати відповідь щодо причин повторної публікації ТД, чи вносилися зміни до ТД опублікованої 30.04.2021 року, якщо було внесено зміни, то здійснити усі заходи передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Згідно ч. 2 ст. 24 Закону замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Так, у Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції., пункт 1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції в пп.1.1 помилково не була вказана дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції. За рішенням ТК №5 від 05.05.2021 року були внесені зміни до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів по закупівлі охоронних послуг по коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, в Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції., п1. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції в пп.1.1 дата кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а саме: «1.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17 травня 2021 року Тендерна документація була викладена в новій редакції з урахуванням внесених змін
Дата відповіді: 05.05.2021 19:06
Відповідь надана

Транспорт реагування

Номер: b6b09a55ccd440ba9eecb9d0ef450829
Дата опублікування: 05.05.2021 15:41
Опис: Навіщо встановлена вимога надати копії не менше 4 ( чотирьох) свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів («спеціалізованого» транспорту реагування з відповідною відміткою в свідоцтві про реєстрацію ТЗ), що заходяться у власності Учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність"? Охороні підлягає лише 1 пост, а в учасника при цьому має бути чотири автомобілі та ще й власні? Просимо внести зміни до документації, залишивши всього достатню кількість транспортів не менше 1 одиниці або надати можливість орендувати транспортні засоби.
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність у охоронної фірми не менше 4 автомобілів є показником спроможності фірми оперативно реагувати на виклики. Якщо у охоронної фірми, наприклад, 1 автомобілі то про яке швидке реагування може бути мова? Необхідно враховувати що охорона об’єкту має здійснюватись по всьому периметру об’єкту охорони, так як об’єкт має декілька входів та затори по місту, поломки автотранспорту та одночасний виклик груп реагування до двох або більше замовників. Як правило, охоронні фірми мають не одного замовника. Тому не виключена можливість одночасного виїзду на виклики на різні об'єкти в різних кінцях Одеси . Вважаємо, 4 автомобілі є достатньою кількістю для забезпечення всіх адміністративних районів Одеси групами реагування. Подання Учасником документів, які підтверджують наявність у охоронної фірми не менше 4 автомобілів (тобто 4 і більше) є кваліфікаційним критерієм, що свідчитиме про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Замовник вважає, що такий кваліфікаційний критерій певною мірою убезпечить Замовника від недобросовісних суб’єктів господарювання. У зв’язку з цим для підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору та згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, що, на думку Замовника, є законним. Не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства. Що стосується можливості оренди транспорту реагування, то керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» а саме; ч.1 ст.1 Закону транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; Тобто в Законі яким має керуватись Учасник однозначно вказано саме власний транспорт реагування . таким чином не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а лише такою, що свідчить про достатнє для виконання договору матеріально-технічне забезпечення охоронного підприємства.
Дата відповіді: 05.05.2021 18:31
Відповідь надана

4 розряд

Номер: 855e0251c188469faae1cdfd43815f8c
Дата опублікування: 05.05.2021 15:39
Опис: У документації встановлена вимога • Надати копії документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог ст. 14 ЗУ »Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник» , не нижче 4-го кваліфікаційного розряду. Чому саме 4 розряд? Ваш об'єкт не належить до категорії об'єктів, який мають право охороняти лише охоронники 4 розряду. Даною вимогою ви обмежуєте право брати участь у закупівлі компанії, в яких працюють охоронники 2-3 розрядів. Вимагаємо відкоригувати вимогу, яка обмежує коло учасників. В противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ
Відповідь: В Тендерній документації передбачена вимога Замовником згідно Додатку № 2 : "копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду....". Дана вимога встановлена для забезпечення якісного надання послуг висококваліфікованими працівниками, які мають достатній досвід в даній сфері, адже на об’єктах зберігаються, наприклад, документи суворої звітності матеріальні цінності і т.д Вимога щодо наявності охоронників не нижче IV розряду була встановлена Замовником через необхідність інформації щодо досвіду у сфері охорони. Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» и(внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) встановлені вимоги до кваліфікації «охоронник 4-го розряду»: «Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років». Тоді, як до кваліфікації «охоронник 3-го розряду» передбачено підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років. - місця та/або приміщення в яких проводяться спортивні та розважальні заходи; При встановлені вимоги щодо наявності охоронників з яких мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче IV розряду, Замовником враховувались важливість об’єкту , для якого будуть надаватися послуги матеріальних цінностей та документів, що зберігаються на них та керуючись Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» и(внесеними змінами від 25.09.2013 року та 22.09.2015 року) об’єкт охорони є об’єктом де проходять розважальні заходи. . Також маємо зазначити що будь який суб’єкт охоронної діяльності в змозі отримати відповідні документи . Тому, Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі та не порушено принципів здійснення публічних закупівель
Дата відповіді: 05.05.2021 18:30
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 7281c295e4834dc595e98ccbc29caf7a
Дата опублікування: 01.05.2021 17:17
Опис: Відповідно до Додатка 1 та 2 тендерної документації, ви вимагаєте надання - Сертифіката системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чинний на момент подання пропозиції), що є дискримінаційною, у звязку з тим, що отримання цих документів учасником здіснюється у добровільному порядку та відповідно до закону не має обовязкового характеру.Отже, наявність цієї вимоги дискримінує інших учасників, в який не має в наявності цих документів та робить не можливим брати участь у тендері.Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього питання, чому ваша тендерна документація містить дискримінаційні вимоги?
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення щодо вимог, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі, повідомляю наступне: 1) Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі пропозицій учасників Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, котра відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо постачання виключно якісних послуг . Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.09.2018 № 9528-р/пк-пз. Дана умова жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
Дата відповіді: 05.05.2021 12:45