-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капуста качанна свіжа (ДК 021:2015-03221410-3 Капуста качанна); цибуля ріпчаста (ДК 021:2015-03221113-1 Цибуля); морква (ДК 021:2015-03221112-4 Морква); буряк столовий (ДК 021:2015-03221111-7 Буряк); яблука (ДК 021:2015-03222321-9 Яблука); апельсини (ДК 021:2015-03222220-1 Апельсини); банани (ДК 021:2015-03222111-4 Банани); помідори свіжі (ДК 021:2015-03221240-0 Помідори); огірки свіжі (ДК 021:2015-03221270-9 Огірки); кабачки (ДК 021:2015-03221250-3 Кабачки); груші (ДК 021:2015-03222322-6 Груші); персики (ДК 021:2015-03222332-9 Персики); лимон (ДК 021:2015-03222210-8 Лимони)», код ДК 021:2015 - 03220000-9– Овочі, фрукти та горіхи.
Торги не відбулися
894 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 944.42 UAH
мін. крок: 1% або 8 944.42 UAH
Період уточнення:
29.04.2021 15:56 - 05.05.2021 00:00
Відповідь надана
правові підстави окремих вимог тендерної документації
Номер:
ff764ccd80614923a9cf60a28f7e3876
Дата опублікування:
30.04.2021 10:06
Опис:
періодичність здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень)?
1. Яка необхідність та законодавчі підстави п.2.1 Додатку №1 тендерної документації щодо наявності обмеженої кількості працівників та наявність комірника?
2. Надайте правове обґрунтування та підстави зазначеного п.2.1 Додатку №1 тендерної документації щодо комірника та кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі?. Так як даний пункт тендерної документації свідомо є недотриманням принципів здійснення закупівель (дискримінація та обмеження конкуренції).
Відповідь:
Доброго дня!
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь:
1.Періодичність здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень) не менше ніж один раз на місяць.
2. Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник, всі особи, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Зазначена вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах.
Відповідно до класифікатору професій:
1) До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо.
2) До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти).
3) Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів.
4) Комірник, займається організацією, прийомом, зберіганням і видачею товарів.
Працівники зазначених професій є обов’язковим при постачанні продуктів харчування. А їх кількість обумовлена, необхідною кількістю транспортних засобів.
Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
Дата відповіді:
06.05.2021 15:03
Відповідь надана
правові підстави окремих вимог тендерної документації
Номер:
631f72222a764e2ebfe40d1cf9157743
Дата опублікування:
30.04.2021 09:54
Опис:
1. Яким нормативно правовим документом передбачено вимоги тендерної документації п.1.8.2. Додатку №1 тендерної документації - З метою підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації?
2. Яким нормативно правовим документом передбачено обов’язковість та періодичність здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень)?
3. Надайте правове обґрунтування п.3 Додатку №1 тендерної документації щодо підтвердження досвіду постачання Учасником предмету закупівлі до закладів дошкільної та/або загальної середньої освіти (не менш ніж 2 договори). Так як даний пункт тендерної документації є недотриманням принципів здійснення закупівель (дискримінація та обмеження конкуренції), тому що участь зможуть прийняти лише постачальники які мають досвід до закладів освіти а інші ні, в яких можуть бути і ціни дешевші на продукти харчування
Відповідь:
Доброго дня!
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь:
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи зазначене положення Замовником у Тендерній документації, відповідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлені кваліфікаційні критерії: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також Тендерна документація містить положення та обґрунтування вимог, а саме: на підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Планування та організація харчування у закладах дошкільної та загальної освіти здійснюється відповідно до низки нормативно-правових актів. Постачання харчових продуктів має здійснюватись з суворим дотриманням затверджених графіків та маршрутів постачання та обсягів завозів. Постачальник повинен мати у наявності достатню кількість водіїв, осіб, що супроводжують товар, та також осіб, що здійснюють вантажно-розвантажувальні роботи. Слід відмітити, що кінцевим споживачем даної закупівлі є діти, яких потрібно забезпечити якісними та безпечними продуктами харчування. Відповідальність за безпечність та якість сировини, яка постачається до закладів освіти, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів покладається на постачальника(-ів) харчових продуктів. Враховуючи особливості постачання Замовник повинен бути впевненим, що учасник має реальну можливість виконати визначені, підтвердивши тим, що раніше постачав харчові продукти вищезазначеним суб’єктам та має позитивний досвід такого постачання.
Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
Дата відповіді:
06.05.2021 15:04