-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, маніпулятори клавіатура та маніпулятор “миша”, операційна система Microsoft Windows)
спеціальний фонд
Завершена
69 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 345.00 UAH
Період уточнення:
28.04.2021 18:13 - 06.05.2021 00:00
Відповідь надана
1
Номер:
dddc76066f8a47bc95f21eeee5a5a4c5
Дата опублікування:
01.05.2021 21:03
Опис:
Доброго дня!
Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) у складі пристрою обладнання?
Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері.
Також наголошуємо, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо просимо звернути увагу, що можливі вимоги про внесення змін до тендерної документації на вимогу внесення змін про надання атворизаційного листа, повідомляємо наступне.
Наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору, а предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Одночасно за приписами статті 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Відповідь:
Шановний учасник, ми врахували Ваше зауваження та внесли відповідні зміни до документації цієї закупівлі.
Дата відповіді:
05.05.2021 16:44