-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне канцелярське приладдя (код ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне")
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період уточнення:
28.04.2021 16:26 - 06.05.2021 00:00
Відповідь надана
Підготовка тендерної пропозиції
Номер:
81dcf64aab9340b1a0707d6b03932769
Дата опублікування:
03.05.2021 10:42
Опис:
Шановний Замовнику! З метою спрощення подання тендерної пропозиції, прошу Вас у складі тендерної документації додати її у форматі WORD. Також прошу надати інформацію щодо кількості запланованих поставок предмету закупівлі
Відповідь:
Шановний Учасник!
За результатом розгляду Вашого звернення від 03 травня 2021 року (10:42), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням у мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-28-005806-b, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Крім того зазначаємо, що Законом не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерну документацію та додатки до неї.
З огляду на означене, тендерним комітетом Київського апеляційного суду було розміщено тендерну документацію по процедурі відкриті торги на закупівлю товару – офісне устаткування та приладдя різне, код ДК 021:2015-30190000-7 (Офісне канцелярське приладдя), затверджену рішенням тендерного комітету Київського апеляційного суду від 28 квітня 2021 року, оформлену протоколом № 4 від 28.04.2021 (далі – тендерна документація), у електронному вигляді у форматі файлу «.pdf».
Додатково зазначаємо, що формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру (наприклад, що розміщені за посиланням: https://www.freepdfconvert.com/uk/pdf-to-word; https://tools.pdf24.org/uk/pdf-converter; https://pdf2doc.com/uk/; https://www.adobe.com/ua/acrobat/online/pdf-to-word.html; https://smallpdf.com/uk/edit-pdf; https://convertonlinefree.com/pdftowordru.aspx тощо) з формату файлу «.pdf» у формат файлу «.doc», «.docx».
Щодо кількості запланованих поставок предмету закупівлі зазначаємо, що згідно підпункту 1.4.4 тендерної документації строк поставки товару визначений відповідно до умов проєкту договору (Додаток 3 до цієї тендерної документації), але в будь-якому випадку до кінця 2021 року.
В свою чергу, згідно пункту 3.3 проєкту договору Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві на протязі трьох днів з моменту оформлення Покупцем письмового замовлення на поставку Товару від Покупця.
Визначення кількості запланованих поставок Товару буде здійснюватися під час виконання умов договору на розсуд Покупця.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:50